No puhu sit :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:oon mä tääl
Anna tulla ihan rennosti mitä mieleen pälkähtääAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:No ku luen muitaki ketjuja :ashamed: :ashamed: Mitäs mä puhuisin?
Juu näit oikeinAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:jeee, gordon ramsayn kauhukeittiö alkaa taas (mikäli näin oiekin ton maikkarin mainoksen)
Ilmoja piteleeAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ööööh.. siis spontaania ajatusten virtaa... no tuota...
Ilmoja pidellyt
Eiku ei kai mulla mitää järkevää asiaa. Ootellaan täs et millon se meitin partioplikka tulee sielt Nivalasta mut taitaa mennä lähemmä yhtätoista. Mies hakee sen linjuriasemalta, mä vein aamulla kuudelta sen.
oho...työ ootte olleet tosi reippaita...Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Pirun kylmä tuuli oli tänään (ku kerran ilmoista jutskataan...)
Urheesti luisteltiin 11km ja rapiat. Me ollaan kamun kaa luisteltu jo kohta 80km reilussa viikossa
missäs siperiassa työ asutte kun vielä luistelemaan pystytteAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Pirun kylmä tuuli oli tänään (ku kerran ilmoista jutskataan...)
Urheesti luisteltiin 11km ja rapiat. Me ollaan kamun kaa luisteltu jo kohta 80km reilussa viikossa
Tunnen lihaksissani kyl et luisteltu on :ashamed: Kanki-Kaikkosmeininki välillä... Jonku kudosvaurionki sain jo nilkkaani mut ei haittaa menoa. Kun se rullistelu nyt vaan on niiiiiiin mukavaaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:oho...työ ootte olleet tosi reippaita...Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Pirun kylmä tuuli oli tänään (ku kerran ilmoista jutskataan...)
Onks Oulu next-to-Siperia?Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:missäs siperiassa työ asutte kun vielä luistelemaan pystytteAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Pirun kylmä tuuli oli tänään (ku kerran ilmoista jutskataan...)
Elähän ahnehdi liikaa kerralla et paikat kestää menossa mukanaAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Tunnen lihaksissani kyl et luisteltu on :ashamed: Kanki-Kaikkosmeininki välillä... Jonku kudosvaurionki sain jo nilkkaani mut ei haittaa menoa. Kun se rullistelu nyt vaan on niiiiiiin mukavaaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:oho...työ ootte olleet tosi reippaita...Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Pirun kylmä tuuli oli tänään (ku kerran ilmoista jutskataan...)
juu sama asiaAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Onks Oulu next-to-Siperia?Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:missäs siperiassa työ asutte kun vielä luistelemaan pystytteAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Pirun kylmä tuuli oli tänään (ku kerran ilmoista jutskataan...)
Juuen, tulee kyl pakollisia välipäiviä työn takia :kieh: Mut asiasta kukkaruukkuun, tuo miespolo nököttää tuol sohvalla iha yssikseen nii tarvii kai lähtee sitä sukimaan :heart: Heipat ja hyvää äitienpäivää :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Elähän ahnehdi liikaa kerralla et paikat kestää menossa mukanaAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Tunnen lihaksissani kyl et luisteltu on :ashamed: Kanki-Kaikkosmeininki välillä... Jonku kudosvaurionki sain jo nilkkaani mut ei haittaa menoa. Kun se rullistelu nyt vaan on niiiiiiin mukavaaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:oho...työ ootte olleet tosi reippaita...Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Pirun kylmä tuuli oli tänään (ku kerran ilmoista jutskataan...)