tuli tuosta teiän tatskaohjelmasta mieleen, että mie ihan tosissani mietin josko uskaltautuis kesällä ottaa syntsien kunniaks tatskan
mie oon halunt jo pitkää tatskan,mut en uskalla ottaa...Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:tuli tuosta teiän tatskaohjelmasta mieleen, että mie ihan tosissani mietin josko uskaltautuis kesällä ottaa syntsien kunniaks tatskan
Ota ihmeessä....kyllä sie uskallat....mie haaveilen kans toisestaAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:tuli tuosta teiän tatskaohjelmasta mieleen, että mie ihan tosissani mietin josko uskaltautuis kesällä ottaa syntsien kunniaks tatskan
no ei noita sentään ihan olalle saa heitettyä elän toivossa että nuo tuosta edes joskus vähän kiinteytyis tai jotain, eihän tuosta imetyksen loppumisestakaan oo puolta vuottakaan vielä..Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai onks siul sellaset olalle heitettävät,miu yhel tutul on ja eka kerra ku näin ne olin iha et ku niis ol tyhjää tilaa ylhääl...JA MUISTIN VIRKISTYKSEKS,OON HETERO ENKÄ TUIJOTTELE NAISTEN TISSEJÄ!!!!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:no kyll miekin voisin pienet ruppanat huolia mutkun mulla on isot ruppanat omast ltakaa, niin eipä tarvii mitään silikoneja koskaan mietiskelläAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siis mie en voi käsittää mite jonkuu mielest sellaset pallot on hyvän näköset... kyl mie mieluummi piän nää miun pienet ruppanat ku et ottasin karmeita pallukoita.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:jestas mitkä silikonit..... ....kyllä nuo silikonitissit on miun mielestä niin luonnottoman näkösiä et voihan....... :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie katoin iha samaa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:jestas mitä bikini blondi pimuja tuossa tatska ohjelmassa......
ja en miekään oikein ymmärrä noiden silikonien päälle..
mimmoi sulla on? kun sitäkin mie mietin että mihkä sitä ottais ja mimmosen, ja miten tyyriitä nuo ylipäätänsä ovat..pitkään miettinyt mustaa ruusua, tai rapua(miun horoskooppimerkki) joko tohon rinnan yläpuolelle tai tonne olkapäähän taakse..nyt toisaalta haluisin jotain mikä liittyis noihin miun prinsessakultiin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ota ihmeessä....kyllä sie uskallat....mie haaveilen kans toisestaAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:tuli tuosta teiän tatskaohjelmasta mieleen, että mie ihan tosissani mietin josko uskaltautuis kesällä ottaa syntsien kunniaks tatskan
Miulla on nilkassa ruusu ja kiinalainen merkkiAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:mimmoi sulla on? kun sitäkin mie mietin että mihkä sitä ottais ja mimmosen, ja miten tyyriitä nuo ylipäätänsä ovat..pitkään miettinyt mustaa ruusua, tai rapua(miun horoskooppimerkki) joko tohon rinnan yläpuolelle tai tonne olkapäähän taakse..nyt toisaalta haluisin jotain mikä liittyis noihin miun prinsessakultiin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ota ihmeessä....kyllä sie uskallat....mie haaveilen kans toisestaAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:tuli tuosta teiän tatskaohjelmasta mieleen, että mie ihan tosissani mietin josko uskaltautuis kesällä ottaa syntsien kunniaks tatskan
Mites myö sinnuun rohkeutta nyt valettais....sie oot rohkee.....sie uskallat.....varmasti uskallat.....mene ottamaan tatuointi........ole rohkea....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie haluisin kuus tatskaa ja oon jo paikatki valkannu... mut ku en uskalla...oon pelkuri raukka.
en mie uskalla...neulakammone ei voi...paniikki iskee...............tahtosin kyl,en pysty... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mites myö sinnuun rohkeutta nyt valettais....sie oot rohkee.....sie uskallat.....varmasti uskallat.....mene ottamaan tatuointi........ole rohkea....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie haluisin kuus tatskaa ja oon jo paikatki valkannu... mut ku en uskalla...oon pelkuri raukka.
:ashamed: :ashamed: höh....mie ihan oikeesti haluisin et uskaltaisit jos sie niist haaveilet.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:en mie uskalla...neulakammone ei voi...paniikki iskee...............tahtosin kyl,en pysty... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mites myö sinnuun rohkeutta nyt valettais....sie oot rohkee.....sie uskallat.....varmasti uskallat.....mene ottamaan tatuointi........ole rohkea....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie haluisin kuus tatskaa ja oon jo paikatki valkannu... mut ku en uskalla...oon pelkuri raukka.
niihä miekii iha oikeest haluisin,mut en vaa uskalla...toivotaa et mie joskus viel saan rohkeutta...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::ashamed: :ashamed: höh....mie ihan oikeesti haluisin et uskaltaisit jos sie niist haaveilet.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:en mie uskalla...neulakammone ei voi...paniikki iskee...............tahtosin kyl,en pysty... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mites myö sinnuun rohkeutta nyt valettais....sie oot rohkee.....sie uskallat.....varmasti uskallat.....mene ottamaan tatuointi........ole rohkea....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie haluisin kuus tatskaa ja oon jo paikatki valkannu... mut ku en uskalla...oon pelkuri raukka.
ei varmaa ookkaa,mut ku se on kuitekii niiku neula...miehä oon melkein paniikis tavallisest ompeluneulastkii... no ehkä en iha kuitekaa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mutta ei se neula ole semmonen kuin piikeissä tai verikokeissa....
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ei varmaa ookkaa,mut ku se on kuitekii niiku neula...miehä oon melkein paniikis tavallisest ompeluneulastkii... no ehkä en iha kuitekaa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mutta ei se neula ole semmonen kuin piikeissä tai verikokeissa....
paska palsta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh: :kieh: tää potki miut pihalle.....
ilmeisest sen joku nappas.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Nytkö se Suklis joutu parempiin suihin
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ilmeisest sen joku nappas.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Nytkö se Suklis joutu parempiin suihin
voi sinnuu...mie vetäsin tänää viimiset palat tummaa suklaata...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Tekis mieli suklaata :ashamed: :ashamed: :ashamed: ...ja mie oon urheesti kiertäny namihyllyt kaupas....kannattiko Huittis :kieh: :kieh: :kieh: .....EI |O |O |O :xmas:
huomenna täytyy kyllä korjata asia pikaseen täällä....eihän tästä mitään tuuAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi sinnuu...mie vetäsin tänää viimiset palat tummaa suklaata...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Tekis mieli suklaata :ashamed: :ashamed: :ashamed: ...ja mie oon urheesti kiertäny namihyllyt kaupas....kannattiko Huittis :kieh: :kieh: :kieh: .....EI |O |O |O :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:huomenna täytyy kyllä korjata asia pikaseen täällä....eihän tästä mitään tuuAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi sinnuu...mie vetäsin tänää viimiset palat tummaa suklaata...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Tekis mieli suklaata :ashamed: :ashamed: :ashamed: ...ja mie oon urheesti kiertäny namihyllyt kaupas....kannattiko Huittis :kieh: :kieh: :kieh: .....EI |O |O |O :xmas:
ja naksuja kans sanon minä |O |O |O |O |O :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:huomenna täytyy kyllä korjata asia pikaseen täällä....eihän tästä mitään tuuAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi sinnuu...mie vetäsin tänää viimiset palat tummaa suklaata...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Tekis mieli suklaata :ashamed: :ashamed: :ashamed: ...ja mie oon urheesti kiertäny namihyllyt kaupas....kannattiko Huittis :kieh: :kieh: :kieh: .....EI |O |O |O :xmas: