kääk.....onneks sie taas muistutit :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huittine,muistitko jimil menee tatska ohjelma?
mie vähä arvasin ettet muista sitä.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:kääk.....onneks sie taas muistutit :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huittine,muistitko jimil menee tatska ohjelma?
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie vähä arvasin ettet muista sitä.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:kääk.....onneks sie taas muistutit :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huittine,muistitko jimil menee tatska ohjelma?
tää on yköne.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä kävin salaa lurkkaas sitä ketjua :ashamed: .....sile on aika monta nikkiä käynyt....mut ei se niin hyvä oo kun meidän
:kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: sie ....sie....RONTTI......sie et malta pitää näppejäs erossa niist sivuist |O |O |O .....onhan ihku David Cook turvassa :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huittine,mie kävin taas siel idolssi sivul... :ashamed: nyt mie tiijen kolme jälel olevaa... :kieh:
Kävin kans kurkkaa ja taitaa olla tulossa uus ketju siitä.....mut meidän ihku :heart: :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä kävin salaa lurkkaas sitä ketjua :ashamed: .....sile on aika monta nikkiä käynyt....mut ei se niin hyvä oo kun meidän
mä vahingos niinku menin sinne....ihan vahingos vaanAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: sie ....sie....RONTTI......sie et malta pitää näppejäs erossa niist sivuist |O |O |O .....onhan ihku David Cook turvassa :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huittine,mie kävin taas siel idolssi sivul... :ashamed: nyt mie tiijen kolme jälel olevaa... :kieh:
on ..........nyt pitäs malttaa olla kattomatta,et olis ees jotai jännäämistä ku kattoo niit jaksoja...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: sie ....sie....RONTTI......sie et malta pitää näppejäs erossa niist sivuist |O |O |O .....onhan ihku David Cook turvassa :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huittine,mie kävin taas siel idolssi sivul... :ashamed: nyt mie tiijen kolme jälel olevaa... :kieh:
Hyvää yötä Pikkis :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tiedättekä, et mun pitää nyt mennä kattoo töllöstä toi toi toi...sanokaa nyt .....se joka kesti 21-22 kolmosella....ilman johtolankaa
yötä hanit :wave: :heart: :hug:
:kieh: Ja kukas se rontti olikaan?Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Kävin kans kurkkaa ja taitaa olla tulossa uus ketju siitä.....mut meidän ihku :heart: :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä kävin salaa lurkkaas sitä ketjua :ashamed: .....sile on aika monta nikkiä käynyt....mut ei se niin hyvä oo kun meidän
Niin just.....et mene enää niille sivuille |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:on ..........nyt pitäs malttaa olla kattomatta,et olis ees jotai jännäämistä ku kattoo niit jaksoja...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: sie ....sie....RONTTI......sie et malta pitää näppejäs erossa niist sivuist |O |O |O .....onhan ihku David Cook turvassa :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huittine,mie kävin taas siel idolssi sivul... :ashamed: nyt mie tiijen kolme jälel olevaa... :kieh:
no niin silmät harittaa....ethän sä mua sanonutkaan rontiksi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä vahingos niinku menin sinne....ihan vahingos vaanAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: sie ....sie....RONTTI......sie et malta pitää näppejäs erossa niist sivuist |O |O |O .....onhan ihku David Cook turvassa :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huittine,mie kävin taas siel idolssi sivul... :ashamed: nyt mie tiijen kolme jälel olevaa... :kieh:
jaa...hyvät yöt ja huomisee. :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tiedättekä, et mun pitää nyt mennä kattoo töllöstä toi toi toi...sanokaa nyt .....se joka kesti 21-22 kolmosella....ilman johtolankaa
juu nyt menen :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Hyvää yötä Pikkis :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tiedättekä, et mun pitää nyt mennä kattoo töllöstä toi toi toi...sanokaa nyt .....se joka kesti 21-22 kolmosella....ilman johtolankaa
mie lupaan yrittää olla menemättä,mut en vannomaa kuitetaa mee... :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Niin just.....et mene enää niille sivuille |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:on ..........nyt pitäs malttaa olla kattomatta,et olis ees jotai jännäämistä ku kattoo niit jaksoja...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: sie ....sie....RONTTI......sie et malta pitää näppejäs erossa niist sivuist |O |O |O .....onhan ihku David Cook turvassa :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huittine,mie kävin taas siel idolssi sivul... :ashamed: nyt mie tiijen kolme jälel olevaa... :kieh:
öööööööö.......ehkä ihan vahingossa :saint: :saint: :hug: :hug: :hug: :hug: ......mut ihku semmoinen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no niin silmät harittaa....ethän sä mua sanonutkaan rontiksi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä vahingos niinku menin sinne....ihan vahingos vaanAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: sie ....sie....RONTTI......sie et malta pitää näppejäs erossa niist sivuist |O |O |O .....onhan ihku David Cook turvassa :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huittine,mie kävin taas siel idolssi sivul... :ashamed: nyt mie tiijen kolme jälel olevaa... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
DAVID ON IHKU........DAVID ON VOITTAJA........
mie veikkaan.....arvaan....luulen.....et kyl sie sinne eksyt viel ennen loppua...Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie lupaan yrittää olla menemättä,mut en vannomaa kuitetaa mee... :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Niin just.....et mene enää niille sivuille |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:on ..........nyt pitäs malttaa olla kattomatta,et olis ees jotai jännäämistä ku kattoo niit jaksoja...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: sie ....sie....RONTTI......sie et malta pitää näppejäs erossa niist sivuist |O |O |O .....onhan ihku David Cook turvassa :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huittine,mie kävin taas siel idolssi sivul... :ashamed: nyt mie tiijen kolme jälel olevaa... :kieh:
todennäkösesti joo...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:mie veikkaan.....arvaan....luulen.....et kyl sie sinne eksyt viel ennen loppua...Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie lupaan yrittää olla menemättä,mut en vannomaa kuitetaa mee... :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Niin just.....et mene enää niille sivuille |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:on ..........nyt pitäs malttaa olla kattomatta,et olis ees jotai jännäämistä ku kattoo niit jaksoja...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: sie ....sie....RONTTI......sie et malta pitää näppejäs erossa niist sivuist |O |O |O .....onhan ihku David Cook turvassa :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huittine,mie kävin taas siel idolssi sivul... :ashamed: nyt mie tiijen kolme jälel olevaa... :kieh: