onnee siulle vaa...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin salilla ja poljin jälleen 20 minsaa ja siinä ajassa 12km
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::wave:
:hug: :hug: mä oisin tullut, mut olin kuravaate ostoksilla :/ ja lenkkari ostoksilla :/ ja sit pojat sinne sirkuskouluun ja olin salilla sen aikaaAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:ala jo mennä...arvaa kävinkö puolentoist tunnin ajan vähä väliä tääl kattelees oisko joku tullu,mut ei olt. :kieh: |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:jaa perishän siellä :wave:
ostitkos piuhan.....aikas on loppu :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::hug: :hug: mä oisin tullut, mut olin kuravaate ostoksilla :/ ja lenkkari ostoksilla :/ ja sit pojat sinne sirkuskouluun ja olin salilla sen aikaaAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:ala jo mennä...arvaa kävinkö puolentoist tunnin ajan vähä väliä tääl kattelees oisko joku tullu,mut ei olt. :kieh: |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:jaa perishän siellä :wave:
vejätkö iha vihreeks? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Tää hidastelee taas :kieh: :kieh: :kieh: ...mie oon hiustenvärjäys puuhissa
no en aatellu....Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:vejätkö iha vihreeks? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Tää hidastelee taas :kieh: :kieh: :kieh: ...mie oon hiustenvärjäys puuhissa
nii varmaa joo...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no siel ei ollut piuhaa :kieh: tulee ens viikolla :kieh:
siniseks sitte...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:no en aatellu....Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:vejätkö iha vihreeks? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Tää hidastelee taas :kieh: :kieh: :kieh: ...mie oon hiustenvärjäys puuhissa
Joo luin....voi jumalauta mikä soppa.....mut hyvä että oot tiukkana.....tuohan on törkeetä :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:luitkos huittis tuolta ekalta sivulta millanen oli mun eilinen päivä :kieh:
kiva.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:arvatkaa kun lakanoissa on ihana tuoksu kun pyykit kuivuivat narulla ulkona
yks piuha olis ollut, mut se ei sopinut tähän koneeseen :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:nii varmaa joo...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no siel ei ollut piuhaa :kieh: tulee ens viikolla :kieh:
:/ no ....hyvä sittemAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no siel ei ollut piuhaa :kieh: tulee ens viikolla :kieh:
no niimpä tietyst...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:yks piuha olis ollut, mut se ei sopinut tähän koneeseen :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:nii varmaa joo...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no siel ei ollut piuhaa :kieh: tulee ens viikolla :kieh:
ei kait....tummaluumu täst pitäs tullaAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:siniseks sitte...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:no en aatellu....Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:vejätkö iha vihreeks? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Tää hidastelee taas :kieh: :kieh: :kieh: ...mie oon hiustenvärjäys puuhissa
miks??????????mie tykkään herneist...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:nyt peris se herne ja palkokin pois nenusta :kieh: ....ota, ota vaan nyt...
joo....sieltä palataan asiaan ens viikolla :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Joo luin....voi jumalauta mikä soppa.....mut hyvä että oot tiukkana.....tuohan on törkeetä :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:luitkos huittis tuolta ekalta sivulta millanen oli mun eilinen päivä :kieh:
jaa,mut saatatpa yllättyä ja siit tuleeki kirkkaan keltane.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:ei kait....tummaluumu täst pitäs tullaAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:siniseks sitte...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:no en aatellu....Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:vejätkö iha vihreeks? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Tää hidastelee taas :kieh: :kieh: :kieh: ...mie oon hiustenvärjäys puuhissa