etkä tykkää :kieh: ota pois se nyt vaanAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:miks??????????mie tykkään herneist...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:nyt peris se herne ja palkokin pois nenusta :kieh: ....ota, ota vaan nyt...
etkä tykkää :kieh: ota pois se nyt vaanAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:miks??????????mie tykkään herneist...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:nyt peris se herne ja palkokin pois nenusta :kieh: ....ota, ota vaan nyt...
Niist tulee hyvä soppa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:miks??????????mie tykkään herneist...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:nyt peris se herne ja palkokin pois nenusta :kieh: ....ota, ota vaan nyt...
Aha....oolrait :/Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:jaa,mut saatatpa yllättyä ja siit tuleeki kirkkaan keltane.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:ei kait....tummaluumu täst pitäs tullaAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:siniseks sitte...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:no en aatellu....Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:vejätkö iha vihreeks? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Tää hidastelee taas :kieh: :kieh: :kieh: ...mie oon hiustenvärjäys puuhissa
etkä ku tee pöksyys...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mien käyn pissillä......................
Oolrait...pese kätes kansAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mien käyn pissillä......................
no just taas kaikki vaa häipyy...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Poistun muutamaks minuutiks....
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:anteeks ku oon ärsyttävä ja miul o kauhee kaasuvaivaki...
okkeAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Käyn pesee tän värin pois....tuun sit heti takas :wave: :wave: :wave:
mor kivis. :wave: pitäsköhä siu mennä nukkumaa...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:|O *haukotus* :wave:
tuu vaa tänne.Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Jospas mäkin nyt tänne kirjoitan, kun tänään tunnun olevan tappajana. :kieh:
pikkis :attn: :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:anteeks ku oon ärsyttävä ja miul o kauhee kaasuvaivaki...
niihä tää vähä joo hitailee...välil.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tää toimii mulla hitaana :kieh:
höpö :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:pikkis :attn: :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:anteeks ku oon ärsyttävä ja miul o kauhee kaasuvaivaki...