tää on joku joy rideAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:mikä siel menee?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä katon täs vielä 1/4 silmällä tota nelosen leffaa ja se on hiton jännä
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:...mie nii tykkään teist...iha täs herkistyy...
ettei vaa oo siulle liia jännä. :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tää on joku joy rideAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:mikä siel menee?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä katon täs vielä 1/4 silmällä tota nelosen leffaa ja se on hiton jännä
:attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ja saarnaat meilleAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:niin tiettyAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:eli huuvat meille ja uhkailet...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon maanantaina varmaan oma itteni kun saan ton tentin ohitse :|
:heart: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:...mie nii tykkään teist...iha täs herkistyy...
siul tais olla melkone kolpakko...Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Hei jyy, tulin takas, venähti kahvikuppi pitkäksi
tiettyAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ja saarnaat meilleAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:niin tiettyAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:eli huuvat meille ja uhkailet...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon maanantaina varmaan oma itteni kun saan ton tentin ohitse :|
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Hei jyy, tulin takas, venähti kahvikuppi pitkäksi
Asiaa...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tiettyAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ja saarnaat meilleAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:niin tiettyAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:eli huuvat meille ja uhkailet...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon maanantaina varmaan oma itteni kun saan ton tentin ohitse :|
no onhan seAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:ettei vaa oo siulle liia jännä. :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tää on joku joy rideAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:mikä siel menee?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä katon täs vielä 1/4 silmällä tota nelosen leffaa ja se on hiton jännä
Joo saavillisen tossa imasin... Eiku yökkökaverin kans raatattiin mukavia. Täällä on ihanan leppoisaa, ei niin harmita kun on kaks yötä kun potilasaines on helppoa nyt ja yöt rauhallisia.Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:siul tais olla melkone kolpakko...Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Hei jyy, tulin takas, venähti kahvikuppi pitkäksi
sie et sit saa nukuttuu ku oot iha vauhkona,laita toiselle kanavalle se telkku.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no onhan seAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:ettei vaa oo siulle liia jännä. :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tää on joku joy rideAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:mikä siel menee?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä katon täs vielä 1/4 silmällä tota nelosen leffaa ja se on hiton jännä
sit se on kiva.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Joo saavillisen tossa imasin... Eiku yökkökaverin kans raatattiin mukavia. Täällä on ihanan leppoisaa, ei niin harmita kun on kaks yötä kun potilasaines on helppoa nyt ja yöt rauhallisia.Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:siul tais olla melkone kolpakko...Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Hei jyy, tulin takas, venähti kahvikuppi pitkäksi
ei pystyAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:sie et sit saa nukuttuu ku oot iha vauhkona,laita toiselle kanavalle se telkku.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no onhan seAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:ettei vaa oo siulle liia jännä. :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tää on joku joy rideAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:mikä siel menee?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä katon täs vielä 1/4 silmällä tota nelosen leffaa ja se on hiton jännä
no nyt se on siut koukuttanu ja se on menoo...aamul sie oot iha hemmetin väsyny,mut muista mitä sanoin...ehkä piirretyt ois parempii...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ei pystyAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:sie et sit saa nukuttuu ku oot iha vauhkona,laita toiselle kanavalle se telkku.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no onhan seAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:ettei vaa oo siulle liia jännä. :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tää on joku joy rideAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:mikä siel menee?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä katon täs vielä 1/4 silmällä tota nelosen leffaa ja se on hiton jännä
Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:no nyt se on siut koukuttanu ja se on menoo...aamul sie oot iha hemmetin väsyny,mut muista mitä sanoin...ehkä piirretyt ois parempii...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ei pystyAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:sie et sit saa nukuttuu ku oot iha vauhkona,laita toiselle kanavalle se telkku.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no onhan seAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:ettei vaa oo siulle liia jännä. :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tää on joku joy rideAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:mikä siel menee?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä katon täs vielä 1/4 silmällä tota nelosen leffaa ja se on hiton jännä
mie en ees uskalla kattoo,katon syrjäsilmäl jimilt tatska ohjelmaa.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Joo ......käännähän nyt Pikkis vaan sitä kanavaa....tää ei oo ihan nyt sulle sopiva :kieh: :kieh: :kieh:
tuleeks siel semmonen ohjelma.....Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:mie en ees uskalla kattoo,katon syrjäsilmäl jimilt tatska ohjelmaa.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Joo ......käännähän nyt Pikkis vaan sitä kanavaa....tää ei oo ihan nyt sulle sopiva :kieh: :kieh: :kieh:
soita vaan :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Pitäsköhän soittaa ympäristökunnan tk:hon ja kysyä mummun vointia. Sillä on keuhkokuume ja on huonossa kunnossa. Äiti on kyllä mua informoinu mutta jos kysyis onko illan aikana mitään uutta Niinköhän tuo on mummun viimenen matka :'(
jep.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:tuleeks siel semmonen ohjelma.....Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:mie en ees uskalla kattoo,katon syrjäsilmäl jimilt tatska ohjelmaa.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Joo ......käännähän nyt Pikkis vaan sitä kanavaa....tää ei oo ihan nyt sulle sopiva :kieh: :kieh: :kieh: