huittis keksi...tosis.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:se on kiva .....mikäs lemppari nimi?Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:pikkis sie et oo sanonu mitää miu uuvest nikist... :|
huittis keksi...tosis.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:se on kiva .....mikäs lemppari nimi?Alkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:pikkis sie et oo sanonu mitää miu uuvest nikist... :|
Mikkis ois kyl hyväAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mikkiskö? eli mikkis....se ois niin ihku :heart: eimikääntosikko eli mikkis
Hyvää yötä :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun kone klipahti ja pian plikahtaa....min tipahdan nyt sängyn pohjalle nukkumaan....väsyttää ihan vietävästi...joten yötä kaikilla :wave: :heart: :hug:
hyvät yöt ja huomisee. :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun kone klipahti ja pian plikahtaa....min tipahdan nyt sängyn pohjalle nukkumaan....väsyttää ihan vietävästi...joten yötä kaikilla :wave: :heart: :hug:
en tiije...josko se nauhotti sen tartu mikkiin ja kattoo sitä uuvellee.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mihin Pohjis katos
Ihan varmasti helpottaa kun saa tuon alta pois :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon maanantaina varmaan oma itteni kun saan ton tentin ohitse :|
eli huuvat meille ja uhkailet...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon maanantaina varmaan oma itteni kun saan ton tentin ohitse :|
niin tiettyAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:eli huuvat meille ja uhkailet...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon maanantaina varmaan oma itteni kun saan ton tentin ohitse :|
Sil on hirmuset jamit ja hoilotukset siel käynnisAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:en tiije...josko se nauhotti sen tartu mikkiin ja kattoo sitä uuvellee.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mihin Pohjis katos
ihanaa saaha siut takasi. :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:niin tiettyAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:eli huuvat meille ja uhkailet...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon maanantaina varmaan oma itteni kun saan ton tentin ohitse :|
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Sil on hirmuset jamit ja hoilotukset siel käynnisAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:en tiije...josko se nauhotti sen tartu mikkiin ja kattoo sitä uuvellee.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mihin Pohjis katos
ei kun huono on.....kaks sammakkoo meni tien yli ja toinen sanoi varo "pläts"....mitä "pläts" toi on hyväAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:pikkis toi ol sit tosi huono vitsi... :hug:
Ja saarnaat meilleAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:niin tiettyAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:eli huuvat meille ja uhkailet...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon maanantaina varmaan oma itteni kun saan ton tentin ohitse :|
...kyl se on kiva huomata et siullaki on aika huonoja juttuja...mut onneks mie oon nii outo et ne on miust aika hyviä...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ei kun huono on.....kaks sammakkoo meni tien yli ja toinen sanoi varo "pläts"....mitä "pläts" toi on hyväAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:pikkis toi ol sit tosi huono vitsi... :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ei kun huono on.....kaks sammakkoo meni tien yli ja toinen sanoi varo "pläts"....mitä "pläts" toi on hyväAlkuperäinen kirjoittaja eimikkäätosikko:pikkis toi ol sit tosi huono vitsi... :hug:
mikä siel menee?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä katon täs vielä 1/4 silmällä tota nelosen leffaa ja se on hiton jännä