voi maheton tais keretä huittis karata jo,en miekää olemaa tullu iha vaa vilaseen. :wave:
moro huittis :wave:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::wave: :wave:
Moi Peris :wave:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:moro huittis :wave:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::wave: :wave:
Siul on liimaa persuuksisAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:hitto ei miu tähä pitäny jumettaan,mut täs oon kökkiny.
no se selittääki kaiken.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Siul on liimaa persuuksisAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:hitto ei miu tähä pitäny jumettaan,mut täs oon kökkiny.
Mut kuka sen laittoAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:no se selittääki kaiken.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Siul on liimaa persuuksisAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:hitto ei miu tähä pitäny jumettaan,mut täs oon kökkiny.
siinäpä kysymys...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mut kuka sen laittoAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:no se selittääki kaiken.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Siul on liimaa persuuksisAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:hitto ei miu tähä pitäny jumettaan,mut täs oon kökkiny.
nyt myö ollaan sit ihanAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:siinäpä kysymys...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mut kuka sen laittoAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:no se selittääki kaiken.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Siul on liimaa persuuksisAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:hitto ei miu tähä pitäny jumettaan,mut täs oon kökkiny.
okke,mut en mie kyl kovi kaua jaksa suuta seppose selällee pitää.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:nyt myö ollaan sit ihanAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:siinäpä kysymys...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mut kuka sen laittoAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:no se selittääki kaiken.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Siul on liimaa persuuksisAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:hitto ei miu tähä pitäny jumettaan,mut täs oon kökkiny.
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:okke,mut en mie kyl kovi kaua jaksa suuta seppose selällee pitää.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:nyt myö ollaan sit ihanAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:siinäpä kysymys...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mut kuka sen laittoAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:no se selittääki kaiken.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Siul on liimaa persuuksisAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:hitto ei miu tähä pitäny jumettaan,mut täs oon kökkiny.
aika hyvi.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:ihan samaan aikaan......
ihana,mut ootappas ku ne siit viel vähä kasvaa ni ne ei todellakaa enää anna yhtää karkkia pussista vaa niilt pitää kinuta ja loppuje lopuks pölliä... :/ :/ :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:On se muuten ihanaa kun nuo lapset kasvaa......tuo poika kaivaa karkkeja pussista ja tuop niitä miun suuhun......
Niin......noinhan siin varmasti käy..... :/ ......täytyy nyt nauttia tästAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ihana,mut ootappas ku ne siit viel vähä kasvaa ni ne ei todellakaa enää anna yhtää karkkia pussista vaa niilt pitää kinuta ja loppuje lopuks pölliä... :/ :/ :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:On se muuten ihanaa kun nuo lapset kasvaa......tuo poika kaivaa karkkeja pussista ja tuop niitä miun suuhun......
anteeks et mie tollei jysäytin totuuven päi näköä :hug: ...miekii melkei polvillaa jouvun penskoilt kinuamaa karkkia...ku omat oon syöny... :/ :/ :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Niin......noinhan siin varmasti käy..... :/ ......täytyy nyt nauttia tästAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ihana,mut ootappas ku ne siit viel vähä kasvaa ni ne ei todellakaa enää anna yhtää karkkia pussista vaa niilt pitää kinuta ja loppuje lopuks pölliä... :/ :/ :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:On se muuten ihanaa kun nuo lapset kasvaa......tuo poika kaivaa karkkeja pussista ja tuop niitä miun suuhun......
kyl mie tuon totuuden jo arvasin jo ihan etukäteen.....ja taitaa tulla viel päivä et äiti on ihan ihan paskakin :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:anteeks et mie tollei jysäytin totuuven päi näköä :hug: ...miekii melkei polvillaa jouvun penskoilt kinuamaa karkkia...ku omat oon syöny... :/ :/ :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Niin......noinhan siin varmasti käy..... :/ ......täytyy nyt nauttia tästAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ihana,mut ootappas ku ne siit viel vähä kasvaa ni ne ei todellakaa enää anna yhtää karkkia pussista vaa niilt pitää kinuta ja loppuje lopuks pölliä... :/ :/ :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:On se muuten ihanaa kun nuo lapset kasvaa......tuo poika kaivaa karkkeja pussista ja tuop niitä miun suuhun......
joo...välil mie oon esikoisen mielest iha tyhmä,jopa oon ollu paskakin.mie oon sanonu penskoille ja varsiki tolle murrosikäselle et miulle voit yrittää tasan yhe kerra haistatella ja sillo räpsähtää,en miekää oo koskaa omille vanhemmille haistatellu.onneks on ainaki viel tajunnu et haistattelut ja muut vitun mättämiset ei meil kannata...tiije sit millasia nuo kaks muuta on murrosikäsenä. :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:kyl mie tuon totuuden jo arvasin jo ihan etukäteen.....ja taitaa tulla viel päivä et äiti on ihan ihan paskakin :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:anteeks et mie tollei jysäytin totuuven päi näköä :hug: ...miekii melkei polvillaa jouvun penskoilt kinuamaa karkkia...ku omat oon syöny... :/ :/ :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Niin......noinhan siin varmasti käy..... :/ ......täytyy nyt nauttia tästAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ihana,mut ootappas ku ne siit viel vähä kasvaa ni ne ei todellakaa enää anna yhtää karkkia pussista vaa niilt pitää kinuta ja loppuje lopuks pölliä... :/ :/ :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:On se muuten ihanaa kun nuo lapset kasvaa......tuo poika kaivaa karkkeja pussista ja tuop niitä miun suuhun......
Huoh.....onneks ei tarvii ihan viel miettii noit murrosikästen juttui......Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:joo...välil mie oon esikoisen mielest iha tyhmä,jopa oon ollu paskakin.mie oon sanonu penskoille ja varsiki tolle murrosikäselle et miulle voit yrittää tasan yhe kerra haistatella ja sillo räpsähtää,en miekää oo koskaa omille vanhemmille haistatellu.onneks on ainaki viel tajunnu et haistattelut ja muut vitun mättämiset ei meil kannata...tiije sit millasia nuo kaks muuta on murrosikäsenä. :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:kyl mie tuon totuuden jo arvasin jo ihan etukäteen.....ja taitaa tulla viel päivä et äiti on ihan ihan paskakin :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:anteeks et mie tollei jysäytin totuuven päi näköä :hug: ...miekii melkei polvillaa jouvun penskoilt kinuamaa karkkia...ku omat oon syöny... :/ :/ :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Niin......noinhan siin varmasti käy..... :/ ......täytyy nyt nauttia tästAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ihana,mut ootappas ku ne siit viel vähä kasvaa ni ne ei todellakaa enää anna yhtää karkkia pussista vaa niilt pitää kinuta ja loppuje lopuks pölliä... :/ :/ :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:On se muuten ihanaa kun nuo lapset kasvaa......tuo poika kaivaa karkkeja pussista ja tuop niitä miun suuhun......
miul nuo taaperoajat o vaa kaukane muisto...muuttaskoha nuo millo pois kotont... ei vaineskaa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Huoh.....onneks ei tarvii ihan viel miettii noit murrosikästen juttui......Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:joo...välil mie oon esikoisen mielest iha tyhmä,jopa oon ollu paskakin.mie oon sanonu penskoille ja varsiki tolle murrosikäselle et miulle voit yrittää tasan yhe kerra haistatella ja sillo räpsähtää,en miekää oo koskaa omille vanhemmille haistatellu.onneks on ainaki viel tajunnu et haistattelut ja muut vitun mättämiset ei meil kannata...tiije sit millasia nuo kaks muuta on murrosikäsenä. :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:kyl mie tuon totuuden jo arvasin jo ihan etukäteen.....ja taitaa tulla viel päivä et äiti on ihan ihan paskakin :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:anteeks et mie tollei jysäytin totuuven päi näköä :hug: ...miekii melkei polvillaa jouvun penskoilt kinuamaa karkkia...ku omat oon syöny... :/ :/ :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Niin......noinhan siin varmasti käy..... :/ ......täytyy nyt nauttia tästAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ihana,mut ootappas ku ne siit viel vähä kasvaa ni ne ei todellakaa enää anna yhtää karkkia pussista vaa niilt pitää kinuta ja loppuje lopuks pölliä... :/ :/ :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:On se muuten ihanaa kun nuo lapset kasvaa......tuo poika kaivaa karkkeja pussista ja tuop niitä miun suuhun......
:/ :/ ......mietitään nyt nää taaperoajan uhmat..... .... :hug: :hug: