Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:en mie nyt sit vaiha itteäni...vaiks oisin kyl halunnu. :|
ärsyttävää et rupee tekee miel vaihtaa vaik on iha hyvä just nyt,siis tosi ärsyttävää... :kieh: |OAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:en mie nyt sit vaiha itteäni...vaiks oisin kyl halunnu. :|
tiedä vaik mitä nikkejä täs ehtii keksimään :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ja valkiaa pukkaa. :kieh:
nii on vaik en just nyt muita muistakkaa...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Neil Hardwickin sarjat on kyllä tosi hyviä...siis muutkin kuin tuo Tankki täyteen
:kieh: ulkon sais olla vihreetä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ja valkiaa pukkaa. :kieh:
ei vaan mulla...paitsi ulkona :kieh:
Reinikainen, sisko ja sen veli, nyhjää tyhjästä ainaskin ja teatterissa oon joskus käynyt kattomassa munaako herra ministeri - farssin.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:nii on vaik en just nyt muita muistakkaa...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Neil Hardwickin sarjat on kyllä tosi hyviä...siis muutkin kuin tuo Tankki täyteen
no justiisa ja joo,nyt mie muistan. ja hyviä on.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Reinikainen, sisko ja sen veli, nyhjää tyhjästä ainaskin ja teatterissa oon joskus käynyt kattomassa munaako herra ministeri - farssin.Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:nii on vaik en just nyt muita muistakkaa...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Neil Hardwickin sarjat on kyllä tosi hyviä...siis muutkin kuin tuo Tankki täyteen
moro unfori. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave:
okke :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja moro unfori ja peris :wave:
täytyis lähtee ulos kakrujen kanssa :wave: :wave:
mitäs ne susta kyselee?Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:tuol joku kyselee römpsäst...
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:kävin kirjottamas toho pieru alotuksee...