KETJUNTAPPAJAT Osa 11

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Jokohan meille on posti jaettu :eek:
jaa,en nyt kyl tiije...meil ei joko tullu ollekaa postia tai sit se ei oo viel ees käynt,loota ol nääs tyhjä.
postilaatikot on ihan pyllystä :kieh: :kieh: miks meil ei oo postiluukkua ovessa :eek:
nii just,ois pal kätevämpää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Jokohan meille on posti jaettu :eek:
jaa,en nyt kyl tiije...meil ei joko tullu ollekaa postia tai sit se ei oo viel ees käynt,loota ol nääs tyhjä.
postilaatikot on ihan pyllystä :kieh: :kieh: miks meil ei oo postiluukkua ovessa :eek:
nii just,ois pal kätevämpää.
paitsi postinjakajan mielestä :/ on varmaan nopsempaa jakaa posti laatikkoriviin ku kiertää kaikki ovet läpi :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Jokohan meille on posti jaettu :eek:
jaa,en nyt kyl tiije...meil ei joko tullu ollekaa postia tai sit se ei oo viel ees käynt,loota ol nääs tyhjä.
postilaatikot on ihan pyllystä :kieh: :kieh: miks meil ei oo postiluukkua ovessa :eek:
nii just,ois pal kätevämpää.
paitsi postinjakajan mielestä :/ on varmaan nopsempaa jakaa posti laatikkoriviin ku kiertää kaikki ovet läpi :kieh:
siinähä sitä sais liikuntaa ku ravais... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
:wave: pikavisiitti ennen ruuanlaittoa
Meillä on Yrjö kylässä :headwall: :headwall: :headwall:
moro vakkis... :D :wave: :hug: :hug: :hug: yrjö on iha tyhmä...ja toivottavast ei nyt puhuta kenestäkää ihmis yrjöst,jos puhutaa ni yrjö on iha kiva kaveri... :hug: :hug: :hug: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:
poika kerra pähkäili just tätä asiaa jos on ovessa postiluukku,et mite ne voi saaha sen postin ku niil ei oo postilaatikkoa vaa luukku... :/ :/ :/ :LOL: :LOL: :LOL: ...taitaa olla yhtä urpo ku äitisä... :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
mä muistan ku mietin kakruna että miten rivareissa asuvat ihmiset osaa mennä omiin koteihin kun ne rivariasunnot on ulkopuolelta samannäköisiä. :eek: :xmas: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:
poika kerra pähkäili just tätä asiaa jos on ovessa postiluukku,et mite ne voi saaha sen postin ku niil ei oo postilaatikkoa vaa luukku... :/ :/ :/ :LOL: :LOL: :LOL: ...taitaa olla yhtä urpo ku äitisä... :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
mä muistan ku mietin kakruna että miten rivareissa asuvat ihmiset osaa mennä omiin koteihin kun ne rivariasunnot on ulkopuolelta samannäköisiä. :eek: :xmas: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
No mittee plikat on hommaillu tälle päivää? Mä oon jo käyttänyt poikaa heti aamulla hammaslääkärissä, käyny kampaajalla ja kaupassa :whistle: Vähäkö tehokas olo... Tähän se sitte hyytyyki.
leikkipuistossa ollaan oltu ja ollaan ihan talviajassa vieläkin :kieh:
Mä oon kans ihan pihalla vielä tosta kellonsiirrosta

:kieh: :kieh: Onneksi on sentään vapaata että saa yrittää rytmistä kiinni rauhassa.
 

Yhteistyössä