tais se heittää huittiksenkii pihalle,no tää takkuaa sen verra et meen poies ja yritän uuvestaa vähä myöhemmi. :wave:
mitäs meinaat tukalles tehrä?Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave:
Taas tää himskatin plussa kettuilee. :kieh: :kieh: :kieh:
Mie tilasinkin itsellein täksi päiväksi parturiajan. Pitäis nyt vaan suunnistaa suihkuun niin keretään kaupoillekkin ennen uin miul on se aika.
No kun mie en oo vielä varma. Ainaskin nuita etuhiuksia meinasin lyhentää kun tulevat silmille ja takahiuksiakin joko vähän tai sitten aika reippaammin.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mitäs meinaat tukalles tehrä?Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave:
Taas tää himskatin plussa kettuilee. :kieh: :kieh: :kieh:
Mie tilasinkin itsellein täksi päiväksi parturiajan. Pitäis nyt vaan suunnistaa suihkuun niin keretään kaupoillekkin ennen uin miul on se aika.
se olis sitten kuvan paikkaAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave:
Nyt olis meikäläisellä uus pää. Kävinpäs vielä värinkin ostamassa josko huomenna vaikka sais sen päähän pistettyä. Punertavaa näin kevään kunniaks.
Tuo miun ukko tossa naureskeli että kaikkea miekin täällä katon kun tuon kuvan näki.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
moro pohjis. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Et ihan :wave: :wave: Moi periskuuluujotain
no vihdoinki jo täs on tovi ootettu. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::wave:
:wave: Hii-O-Hoi sankari Peris.......mis muut onAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:no vihdoinki jo täs on tovi ootettu. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::wave:
...sitähä mie oon ihmetelt.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::wave: Hii-O-Hoi sankari Peris.......mis muut onAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:no vihdoinki jo täs on tovi ootettu. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::wave:
Onks Pikkistä näkyny koko päivänä :/Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:...sitähä mie oon ihmetelt.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::wave: Hii-O-Hoi sankari Peris.......mis muut onAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:no vihdoinki jo täs on tovi ootettu. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::wave:
ei oo tääl näkyny,mut olin yhteyves ohi mennen tekstaril.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Onks Pikkistä näkyny koko päivänä :/Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:...sitähä mie oon ihmetelt.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::wave: Hii-O-Hoi sankari Peris.......mis muut onAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:no vihdoinki jo täs on tovi ootettu. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::wave:
Oolrait..... ku se niin uhkas laittaa noit hasselpähkinän kuvii :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:ei oo tääl näkyny,mut olin yhteyves ohi mennen tekstaril.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Onks Pikkistä näkyny koko päivänä :/Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:...sitähä mie oon ihmetelt.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::wave: Hii-O-Hoi sankari Peris.......mis muut onAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:no vihdoinki jo täs on tovi ootettu. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::wave: