ketkäAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:nyt ne tais seota...
niinhän se olis...Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:kellokii ois aika paljo...
jaa...sitäks se tarkottaa.hyvät yöt ja huomisee. :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:niinhän se olis...Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:kellokii ois aika paljo...
nyt on varmaan hyvä sauma toivottaa kaikille hyvät yöt =) :hug: =) :heart: :heart: :wave:
ei niin....siis...niinku.....tunneta....eiAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:ne kaks tyyppii,ette työ niit tunne... :/ :/ :/
Öitä :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:jaa...sitäks se tarkottaa.hyvät yöt ja huomisee. :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:niinhän se olis...Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:kellokii ois aika paljo...
nyt on varmaan hyvä sauma toivottaa kaikille hyvät yöt =) :hug: =) :heart: :heart: :wave:
Huomenta, tosin päivähän nyt on jo puolissa. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:huomenta! :wave:
tuntuukos olo nyt joteskin vanhemmalta ja viisaammaltaAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:kiitoksii vaa onnitteluist.
joteki ootin aamul et olo olis erilaine,mut paskat iha sama urpo oon ku eileki.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tuntuukos olo nyt joteskin vanhemmalta ja viisaammaltaAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:kiitoksii vaa onnitteluist.
synttärit on katos vaan sellasta suurta huijausta :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:joteki ootin aamul et olo olis erilaine,mut paskat iha sama urpo oon ku eileki.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tuntuukos olo nyt joteskin vanhemmalta ja viisaammaltaAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:kiitoksii vaa onnitteluist.
onnea :heart: sähän meet kohta mun ohiAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:NYT...mie oon iha virallisestikki 37v...hyvä mie.
no mites nyt ku mie en harrasta biletyst...???Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:synttärit on katos vaan sellasta suurta huijausta :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:joteki ootin aamul et olo olis erilaine,mut paskat iha sama urpo oon ku eileki.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tuntuukos olo nyt joteskin vanhemmalta ja viisaammaltaAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:kiitoksii vaa onnitteluist.
hyvä syy bilettää vaik fiilikset on samat ennen synttäreitäki
Voipi olla että pienempi oppii nopeempaa puhumaan kun ne ottaa kauheesti mallia isommista sisaruksista. =)Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Huomenta. :wave: :wave:
Ihana tuo meiän kakkonen aamusella kun heräili ja isosisko heräs niin pinniksestään vilkutteli toiselle ja ekan kerran sanoi terve. :heart:
Noinkohan tuo alkais kohta puhelemaan. Esikko aloitti puhelimesen vasta tuossa 2.6 vuoden tienoilla joten jännä nähdä miten tuon toisen kanssa käypi.
Mie melkein unohdinkin että meillä on herkkuviikonloppu tulossa. Ukko sai työpaikaltaan joululahjaks semmosen delicard-lahjakortin millä voi tilata pari tuotetta, niin meille olis tänään tulossa ankanrintaa ja savuporonpaistia.
kiitti ...piä sie paussii vanhenemises i mie saan siut sit kii...Alkuperäinen kirjoittaja dolly:onnea :heart: sähän meet kohta mun ohiAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:NYT...mie oon iha virallisestikki 37v...hyvä mie.
se olis sellanen pikkunen pakko harrastaa ku on synttäritkin :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:no mites nyt ku mie en harrasta biletyst...???Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:synttärit on katos vaan sellasta suurta huijausta :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:joteki ootin aamul et olo olis erilaine,mut paskat iha sama urpo oon ku eileki.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tuntuukos olo nyt joteskin vanhemmalta ja viisaammaltaAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:kiitoksii vaa onnitteluist.
hyvä syy bilettää vaik fiilikset on samat ennen synttäreitäki