kiitti nyt teille :hug: ....sitten iloisempiin aiheisiin....arvatkaa mikä tulee tv:stä viikon kohokohta....RIMAKAUHUA JA RAKKAUTTA
:hug: :hug: :hug: toivotaan että et tuu kipeeks.....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:se on punanen tosta oikealta puolelta :/ vissiin rustoon otti :/ ja vielä narajan sen verran et mulle on vissiin flunssa tulossa :|Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::hug: :hug: :hug: höpö höpö sie mitään ruikuttaja oo......miten siun nenä muuten jakselee.....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon nyt kyl ollut muutaman päivän tällanen surkea ruikuttaja :ashamed: anteeksi :ashamed: eilen nenä ja nyt tämä :ashamed: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kiitti nyt teille :hug: ....sitten iloisempiin aiheisiin....arvatkaa mikä tulee tv:stä viikon kohokohta....RIMAKAUHUA JA RAKKAUTTA
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kiitti nyt teille :hug: ....sitten iloisempiin aiheisiin....arvatkaa mikä tulee tv:stä viikon kohokohta....RIMAKAUHUA JA RAKKAUTTA
taitaapa olla....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:hei onkos huomenna 28 päivä ja periksen synttärit?
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:hei onkos huomenna 28 päivä ja periksen synttärit?
ihkuu :heart: synttäri bailut ja minä tyttö laitan sitten kivoja kuviaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:taitaapa olla....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:hei onkos huomenna 28 päivä ja periksen synttärit?
:kieh: :kieh: taidanpa jo arvata siun kivat kuvatAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ihkuu :heart: synttäri bailut ja minä tyttö laitan sitten kivoja kuviaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:taitaapa olla....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:hei onkos huomenna 28 päivä ja periksen synttärit?
muutama pikku haselhoff vaanAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh: :kieh: taidanpa jo arvata siun kivat kuvatAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ihkuu :heart: synttäri bailut ja minä tyttö laitan sitten kivoja kuviaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:taitaapa olla....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:hei onkos huomenna 28 päivä ja periksen synttärit?
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:muutama pikku haselhoff vaanAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh: :kieh: taidanpa jo arvata siun kivat kuvatAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ihkuu :heart: synttäri bailut ja minä tyttö laitan sitten kivoja kuviaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:taitaapa olla....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:hei onkos huomenna 28 päivä ja periksen synttärit?
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:muutama pikku haselhoff vaanAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh: :kieh: taidanpa jo arvata siun kivat kuvatAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ihkuu :heart: synttäri bailut ja minä tyttö laitan sitten kivoja kuviaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:taitaapa olla....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:hei onkos huomenna 28 päivä ja periksen synttärit?
Hyvää yötä ja huomiseen :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun pika kone jo ja jälleen klipahti....kas kun ei tipahti ...no pian se sit kuiteskin plikahtaa, joten kauniita unia, veneitä ja junia ja oman kullan kuvia :wave: :heart: :hug: ...minen kyllä oman kullan kuvia katsele :kieh:
kauniita unosia =) :hug: =) :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun pika kone jo ja jälleen klipahti....kas kun ei tipahti ...no pian se sit kuiteskin plikahtaa, joten kauniita unia, veneitä ja junia ja oman kullan kuvia :wave: :heart: :hug: ...minen kyllä oman kullan kuvia katsele :kieh:
onkohan mun nyt pakko sitten kattoa hätätapaukses niitä hasselhoff kuvia ....se olis kyllä jo aika painajaista :|Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun pika kone jo ja jälleen klipahti....kas kun ei tipahti ...no pian se sit kuiteskin plikahtaa, joten kauniita unia, veneitä ja junia ja oman kullan kuvia :wave: :heart: :hug: ...minen kyllä oman kullan kuvia katsele :kieh:
Et kyl kato hasselpähkinää......ei...ei ja ei..... |O |O |O kato Hurrista :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:onkohan mun nyt pakko sitten kattoa hätätapaukses niitä hasselhoff kuvia ....se olis kyllä jo aika painajaista :|Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun pika kone jo ja jälleen klipahti....kas kun ei tipahti ...no pian se sit kuiteskin plikahtaa, joten kauniita unia, veneitä ja junia ja oman kullan kuvia :wave: :heart: :hug: ...minen kyllä oman kullan kuvia katsele :kieh:
kato huomen vasta =)Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:onkohan mun nyt pakko sitten kattoa hätätapaukses niitä hasselhoff kuvia ....se olis kyllä jo aika painajaista :|Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun pika kone jo ja jälleen klipahti....kas kun ei tipahti ...no pian se sit kuiteskin plikahtaa, joten kauniita unia, veneitä ja junia ja oman kullan kuvia :wave: :heart: :hug: ...minen kyllä oman kullan kuvia katsele :kieh:
Se on kaks yhden hinnal päivä taas :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:jaahas :kieh: tuplaviestit taas :kieh: :kieh:
miul on kyl maha täynnä lettuja....joten ei enää herkkuja :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:voi tuli sipsi mainos ja rupes ihan hirveesti tekemään niitä mieli
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Se on kaks yhden hinnal päivä taas :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:jaahas :kieh: tuplaviestit taas :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:kato huomen vasta =)Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:onkohan mun nyt pakko sitten kattoa hätätapaukses niitä hasselhoff kuvia ....se olis kyllä jo aika painajaista :|Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun pika kone jo ja jälleen klipahti....kas kun ei tipahti ...no pian se sit kuiteskin plikahtaa, joten kauniita unia, veneitä ja junia ja oman kullan kuvia :wave: :heart: :hug: ...minen kyllä oman kullan kuvia katsele :kieh:
:kieh: :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Se on kaks yhden hinnal päivä taas :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:jaahas :kieh: tuplaviestit taas :kieh: :kieh: