kaikki alkoi siitä.......kun minä olin klo. 7 noussut tenavien kans ylös...kattelin vaatteet niille, petsin sängyt, laitoin aamupalan, laitoin koululaisen kouluun ja eskarilaisen eskari kyyttiin, otin pölyt kuivahuiskulla, imuroin rikkavarsi imurilla roskat........mies oli hurriksen pukenut(kun kattoin valmiiksi rentut sille) ja syötti hurriksen......sitten tyhjäsin tiskit koneesta, laitoin likaset sinne, laitoin pyykit.........sitten sanoin et nyt istun koneelle hetkeksi, kato sinä hurrista.....no hetken päästä hurris tiputti olohuoneesta lasisen esineen ja sanoin ukolle et eikö voi kattoa perään....no mies vei hurriksen omaan huoneeseen ja kohta se tiputti sellasen kukka-paju asetelman lattialle, jossa oli vuosisadan pölyt ja moskat....minä repesin et vit...kun ei hetken aikaa saa istua....mies sanoi, et itse istut siel tietokoneella kaiken aikaa :kieh: :kieh: joo seittemästä puol yhteentoista olin koko ajan touhunnut ja ei saa istua koneelle hetkeksi....sanoi et lukisit ennemmin....vit..... :kieh: no ei auttanut kun ruveta siivoamaan