:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Sikalasta päivää :wave: Nyt sairastu sitten tyttökin
Voi kurja!!! :hug: :hug: :hug: . Kerkisikö teidän perheestä kukaan saamaan rokotetta???? Mites pojat voivat??Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Voi kurja!!! :hug: :hug: :hug: . Kerkisikö teidän perheestä kukaan saamaan rokotetta???? Mites pojat voivat??Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Huomenta vaan! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomenta! :wave:
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Meil on kastiketta jääkaapissa mutta ei mitään sen kanssa joten mun täytyy tässä ruveta tekemään perunamuusia. Ei mun r. testeihin mitään viivoja tuu vaikka kuinka niitä tuijottaisin :| voi plääh! Ehkä mää sitten oon siihen hommaan liian vanha!!! Mut muusin tekoon en oo joten meen tekemään sitä muusia nyt mutta palaillaan! :wave:
sie mitää liia vanha oo,höpsö.älä rupee ressaa sitä lapsen tekoo vaa otat rennosti ja nusastelet huvikses ni eiköhä rupee tärppäämää.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Meil on kastiketta jääkaapissa mutta ei mitään sen kanssa joten mun täytyy tässä ruveta tekemään perunamuusia. Ei mun r. testeihin mitään viivoja tuu vaikka kuinka niitä tuijottaisin :| voi plääh! Ehkä mää sitten oon siihen hommaan liian vanha!!! Mut muusin tekoon en oo joten meen tekemään sitä muusia nyt mutta palaillaan! :wave:
hyvä että on lievänä. :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kivis:Aikast lievillä oireilla täällä mennään. Mulla ja ukolla ei viel ainakaan mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hyvä että on lievänä. :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kivis:Aikast lievillä oireilla täällä mennään. Mulla ja ukolla ei viel ainakaan mitään.
hyvä jos siitä tuntuu olevan apua.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hyvä että on lievänä. :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kivis:Aikast lievillä oireilla täällä mennään. Mulla ja ukolla ei viel ainakaan mitään.
Taitaa toi Tamiflu auttaa oikeasti. Parilla kavereiden lapsilla tauti tosi pahana. Eivät saa Tamifluta kun heillä ei kuuluta riskiryhmiin.
meil on taas sataa sellasta tosi pientä hippuu ja on maassaki valkosta vähän.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Tääl on lumet sulanut pois :/ taas on harmaata, pimeetä, märkää, tylsää
mie yhtenä vuonna tuumasin vaa yhelle opelle et sori tänä vuonna ei kuulu meijen perheen budjettiin hommata uusia suksia ja piste.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Tytön koulun liikunnanope laittoi viestiä kotiin että nyt olisi hyvä aika tarkistaa, löytyykö kotoa sopivia suksia ja luistimia talven liikuntatunneille. Kyl ihan hiukkasen ärsyttää nää e-suomen talven kelit kun pitää ostaa luistimia ja suksia ja monoja ja sitten niille ei ole välttämättä käyttöä jos ei tule pakkastalvea tai lunta.
Meil olis suklaakakkuu.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie syön mokkakakkuu.
Meil kyl periaatteessa olis varaa ostaa noille sukset ja luistimet mutta ärsyttää laittaa rahaa satoja euroja johonkin sellaiseen, mille ei välttämättä löydy käyttöä. Taidan kattoa ainakin suksia ja monoja käytettyinä ku ne maksaa ihan älyttömästi. Luistimia saa onneksi uutena ihan parilla-kolmellakympillä.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie yhtenä vuonna tuumasin vaa yhelle opelle et sori tänä vuonna ei kuulu meijen perheen budjettiin hommata uusia suksia ja piste.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Tytön koulun liikunnanope laittoi viestiä kotiin että nyt olisi hyvä aika tarkistaa, löytyykö kotoa sopivia suksia ja luistimia talven liikuntatunneille. Kyl ihan hiukkasen ärsyttää nää e-suomen talven kelit kun pitää ostaa luistimia ja suksia ja monoja ja sitten niille ei ole välttämättä käyttöä jos ei tule pakkastalvea tai lunta.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Meil olis suklaakakkuu.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie syön mokkakakkuu.