mun iltapala oli karkkia juustonaksui ja kokistaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pitäs vissii mennä ottaa jotai iltapalaa.
mun iltapala oli karkkia juustonaksui ja kokistaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pitäs vissii mennä ottaa jotai iltapalaa.
terveysruokaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mun iltapala oli karkkia juustonaksui ja kokistaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pitäs vissii mennä ottaa jotai iltapalaa.
tottahan tokiAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:terveysruokaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mun iltapala oli karkkia juustonaksui ja kokistaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pitäs vissii mennä ottaa jotai iltapalaa.
Öitä.Alkuperäinen kirjoittaja kukis:tää takkuaa miul tosi kovite joten mie lähen syömää ja kattoon telkkua.hyvät yöt ja nähhää muruset...moikkelis.
Moi! Miten on viikonloppu mennyt!!!!????Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::wave:
No jaa, siivosin eilen ja käväsin hoitamassa kauneutta.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Moi! Miten on viikonloppu mennyt!!!!????Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::wave:
No mikäs siinä sitten on ollessa kun on siistiä ja kaunis!!!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No jaa, siivosin eilen ja käväsin hoitamassa kauneutta.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Moi! Miten on viikonloppu mennyt!!!!????Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::wave:
No ei oo täälläkään enkä oo mäkään mitenkään kaunis :saint:Alkuperäinen kirjoittaja erka:No mikäs siinä sitten on ollessa kun on siistiä ja kaunis!!!
Meillä ei oo kyllä kumpaakaan :kieh:
:hug: Muistissa noi ajat.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Minä täällä noiden raskaustestien kanssa "pelleilen" kun ei näy haamun haamua vaikka miten päin niitä kääntäis....ei niin hyvällä tahdollakaan :kieh: .
no mut sehän on ainakin omanlainen sohva.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Meil on nahkasohva taas saanut uusia "kirjailuja". Eilen yllätin molemmat ison sohvan takaa mustekynä kädessä ja koko sohvan taus on täynnä raapusteluita. Siellä on kuulemma kuopuksen omakuva :kieh: .
Juu ihan on uniikki! Mutta nyt meen pitämään komentoa yllä!! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:no mut sehän on ainakin omanlainen sohva.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Meil on nahkasohva taas saanut uusia "kirjailuja". Eilen yllätin molemmat ison sohvan takaa mustekynä kädessä ja koko sohvan taus on täynnä raapusteluita. Siellä on kuulemma kuopuksen omakuva :kieh: .