Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:


Juuh, nyt on sitten vesirokko lopuillakin muksuil. Nuorin sairasti sen vajaat kaksi viikkoa sitten ja nyt on sitten noiden kahden vuoro. No ainakin sairastavat taudin pois.

Viel ku sais tuon ukon olotilaan jonkun selvyyden. :/ :( Lihaskipuja valittaa ja olo tuol on kuulemma ku jyrän alle jäänyt, vaan ei ole kuumetta tai mitään räkätautioireita. Outo tapaus kerrassaan. Liekö sitten helle väsyttänyt toisen vaikka oon pakottanut sen juomaan riittävästi vettä/kivennäisvettä.
Pikaisia Paranemisia sinne päin! :hug: Mullakin oli jokin aika sitten vastaavanlainen olotila kuin miehelläsi ja se meni sitten parissa päivässä pois, ainoita oireita kova lihasten kolotus ihan jokapaikasta ja taisi pää särkeä myös. Oli sellainen olo kuin olisi kauheasti kuumetta vaikka vain pientä lämpöä oli yhtenä päivänä. Silloin aattelin että se oli vain väsymystä mutta enpä tiedä....
 
:wave:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :ashamed:

Tääl mä oon ollut pikkunen pelko persuksissa ku mietin et josko noi ukon oireet olis olleet possulentsua. Nyt selvis mistä ne johtuu...tuo on saanut vesirokon :LOL: :LOL: :LOL:
Toivottavasti ei mahottoman vaikeaa rokkoa tule. Huomen hakee rokkoon viiruslääkkeet.

Ja moikkelista kaikille :D :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:wave:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :ashamed:

Tääl mä oon ollut pikkunen pelko persuksissa ku mietin et josko noi ukon oireet olis olleet possulentsua. Nyt selvis mistä ne johtuu...tuo on saanut vesirokon :LOL: :LOL: :LOL:
Toivottavasti ei mahottoman vaikeaa rokkoa tule. Huomen hakee rokkoon viiruslääkkeet.

Ja moikkelista kaikille :D :wave:
moro kivine. :D :wave: pistetääs isännälle isot halit ja hyvä ku ei ollu possua. :hug: :hug: :hug:
 
Huomen pitää käydä hakemassa päiväkodista lasten vaatteet, kurikset ym romppeet kun meil alkaa kesäloma viikon päästä ja noi ei tällä viikolla rokkojensa kans tuonne pääse. Sen jälkeen mietin josko pitäis suorittaa maastapako nii sais noi tautiset kiukutella keskenään kotona :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Huomen pitää käydä hakemassa päiväkodista lasten vaatteet, kurikset ym romppeet kun meil alkaa kesäloma viikon päästä ja noi ei tällä viikolla rokkojensa kans tuonne pääse. Sen jälkeen mietin josko pitäis suorittaa maastapako nii sais noi tautiset kiukutella keskenään kotona :kieh:
nii et sie et sit taho jäähä hoitamaa niitä...no ei muuta ku nokka kohti etelää. :D :D :D
 

Yhteistyössä