Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Heavyfreak
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Moro teille! :)Kuis menee?
Miten sulla on viikko lähteny käyntiin?
Vähän on paremmin lähteny käyntii ku mitä toi edellinen loppu.. Kävin aamulla lääkärissä ja dg oli joku akuutti stressireaktio tai jotai. Eli siis suomeks hermoromahdus. Kolme päivää sain saikkua ja hoitoja aletaan suunnittelemaan.

Kai tästä vielä elämä voittaa. Harmittaa vaan aika kovasti.. Siis en mä mitää järjetöntä touhunnu enkä tehny mitää kauheeta mutta ihan tarpeeks kova morkkis tuli tuosta koko viikonlopun kaljottelusta.. Nyt on korkki kiinni ja pysyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Moro teille! :)Kuis menee?
Miten sulla on viikko lähteny käyntiin?
Vähän on paremmin lähteny käyntii ku mitä toi edellinen loppu.. Kävin aamulla lääkärissä ja dg oli joku akuutti stressireaktio tai jotai. Eli siis suomeks hermoromahdus. Kolme päivää sain saikkua ja hoitoja aletaan suunnittelemaan.

Kai tästä vielä elämä voittaa. Harmittaa vaan aika kovasti.. Siis en mä mitää järjetöntä touhunnu enkä tehny mitää kauheeta mutta ihan tarpeeks kova morkkis tuli tuosta koko viikonlopun kaljottelusta.. Nyt on korkki kiinni ja pysyy.
Hyvä että sait apua! =) Voin kuvitella et raju morkkis siitä tulee! Juu kannattaa pitää korkit kii, se on viisas päätös! :hug: :hug: Kyl elämä alkaa taas hymyillä, usko pois! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Hyvä että sait apua! =) Voin kuvitella et raju morkkis siitä tulee! Juu kannattaa pitää korkit kii, se on viisas päätös! :hug: :hug: Kyl elämä alkaa taas hymyillä, usko pois! :heart:
Joo eiköhän se tää elämä ala taas hymyileen.. Kyllähän sitä on aikamoisissa aallonlpohjissa käyny mut aina niistä selvitään, entistä vahvempana. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Hyvä että sait apua! =) Voin kuvitella et raju morkkis siitä tulee! Juu kannattaa pitää korkit kii, se on viisas päätös! :hug: :hug: Kyl elämä alkaa taas hymyillä, usko pois! :heart:
Joo eiköhän se tää elämä ala taas hymyileen.. Kyllähän sitä on aikamoisissa aallonlpohjissa käyny mut aina niistä selvitään, entistä vahvempana. :)
Näin on! :hug:
 
|O |O |O Hittolainen ku ei meinaa ehtiä edes syömään nykyisin. Kauhea kiirus töissä ja vähän kotonakin. Justiinsa sain tehtyä tän päivän loput työjutut pois. Ja torstai tulee olemaan todennäköisesti mun tähän astisen elämäni kamalin päivä |O |O |O

Mut on nakitettu johonkin h*lvetin haastatteluun |O |O Toivottavasti sitä ei kuvata. Sen verran tiedän että se ainakin nauhoitetaan ku haastattelijalla on sanelukone |O |O Pjärkkele sentään |O |O |O
 
Kyl mua otti eilen päähän kun isännällä on tuo metsästys niiiiiiiiin tärkeä et tuntuu et se olis ykkösjuttu hänen elämässään. Eli menin monkumaan taas vauvakuumeissani et kuukauden päästä aloitetaan :D . No täähän sit korvatn punasena ilmotti et metsästysaikaan ei mitään tollasia suunnitelmia! Eli hänen täytyy päästä karhumetttälle ja hirvimettälle ja peuramettälle jne. jne. Mää kun olin suunnitellut just niin et syksylle tähdättäis.-- ja p****t. No en mää tietenkään viimeisilläni haluu olla sillon ku toinen on toisel puolel Suomee tms. mut olin aatellu et yks vuos välii metsästykseen mut ei kuk koira on kuulemma just nyt siinä iässä et jos sitä ei ens vuonna opeta metsästykseen ni siit ei tuu mittää... :kieh: :kieh: :kieh: . No määhän tuohon et mää haluun sen kolmannen joko hänen kanssaan tai sit YKSIN. No lykättävä tota hanketta taas on sitten kuukausia ja biologinen kello tikittää :headwall:
 

Yhteistyössä