Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Morjens! On kova kiire siivota. SAin jostain innostuksen et täytyy imuroida alakerta ja nyt se on tehty vaik jatkuvasti sai juosta kattomassa mitä nuo on taas keksineet (mm. tyhjensivät kirjahyllyä kirjoista olohuoneessa ennen kuin ehdin väliin, isännän minipokaaleja vietiin vitriinistä jo minikeittiöön :attn: :LOL: . Tänään ku ei oikein oo olllut ulkoilupäivä niin jotenkin täytyy kaloreita kuluttaa. Ja joo kaupassa eksyin sipsihyllyille ja ostin "laihdutussipsejä" haluan ainakin uskotella ittelleni et ne on sellasia :LOL: kun niissä on lower fat :D . Eli nyt täytyy jotain fyysistä tehdä' et olen ansainnut ne :D .
 
Sitten ostin apteekista foolihappoa kun kuulin et se olis terveellistä ja kun on tää kauhee vauvakuume...auttaiskohan se siihen :xmas: :LOL: . Sitten ostin raskausvitamiineja kun kuvittelen et olis joskus vielä tarvis...no voihan ne muutenkin syödä. :LOL: Tää on ihan jä'rjetöntä kun on hurahtanut vauvoihin näin. Oma äitini sanoi tänään että "et kai vaan oo raskaana? Älä
vaan sellasia suunnittele enää :LOL: ". VAstasin et en tiättykään ja tuhisin jotain epämääräistä. Jotenkin se vaistoaa mun ajatukset ja suunnitelmat. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Sitten ostin apteekista foolihappoa kun kuulin et se olis terveellistä ja kun on tää kauhee vauvakuume...auttaiskohan se siihen :xmas: :LOL: . Sitten ostin raskausvitamiineja kun kuvittelen et olis joskus vielä tarvis...no voihan ne muutenkin syödä. :LOL: Tää on ihan jä'rjetöntä kun on hurahtanut vauvoihin näin. Oma äitini sanoi tänään että "et kai vaan oo raskaana? Älä
vaan sellasia suunnittele enää :LOL: ". VAstasin et en tiättykään ja tuhisin jotain epämääräistä. Jotenkin se vaistoaa mun ajatukset ja suunnitelmat. :whistle:
vauvat on ihanii ja söpösii,mut onneks miul täs asias tulee järki päähä ja en enää haluu vauvoja...tai mistäs sitä tietää..........tietää,EI TUU ENÄÄ!!!!!!!!!!! :LOL: kattos ku rupesin itteni kaa vänkäämää. :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Sitten ostin apteekista foolihappoa kun kuulin et se olis terveellistä ja kun on tää kauhee vauvakuume...auttaiskohan se siihen :xmas: :LOL: . Sitten ostin raskausvitamiineja kun kuvittelen et olis joskus vielä tarvis...no voihan ne muutenkin syödä. :LOL: Tää on ihan jä'rjetöntä kun on hurahtanut vauvoihin näin. Oma äitini sanoi tänään että "et kai vaan oo raskaana? Älä
vaan sellasia suunnittele enää :LOL: ". VAstasin et en tiättykään ja tuhisin jotain epämääräistä. Jotenkin se vaistoaa mun ajatukset ja suunnitelmat. :whistle:
vauvat on ihanii ja söpösii,mut onneks miul täs asias tulee järki päähä ja en enää haluu vauvoja...tai mistäs sitä tietää..........tietää,EI TUU ENÄÄ!!!!!!!!!!! :LOL: kattos ku rupesin itteni kaa vänkäämää. :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Morjens kukis!
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Ei kummempia. Tekis mieli karkkia, mutta otin vaan omenoita. Hyvä mä!! Kävin vaa'alla aamulla ja itku meinas tulla. Oon tsempannut ja paino ei oo tippunut yhtään. Noussu muutaman sata rammaa.. :headwall: :headwall:
miu teki miel kans namii ja sit söin suklaata...
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Ei kummempia. Tekis mieli karkkia, mutta otin vaan omenoita. Hyvä mä!! Kävin vaa'alla aamulla ja itku meinas tulla. Oon tsempannut ja paino ei oo tippunut yhtään. Noussu muutaman sata rammaa.. :headwall: :headwall:
Mää oon kans menny viiime aikoina kurnival mahal nukkumaan :kieh: eikä näy vaaálla tai no ehkä puoli kiloo vähemmän näyttää.
 

Yhteistyössä