Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mä tartteen kyl lämpöö enkä arktisia olosuhteita. Pitäis olla joku laki mikä kieltäis Suomelta kylmän ja pimeän ja vetisen talven :kieh: :kieh:
no pyyvä miestäs lämmittää siut oikei kuumaks. :LOL: :D :whistle:

soon töissä :kieh:
sitte ku se tulee kotii.
mä nukun silloin...se tulee joskus aamu 2-4 välillä :kieh: Se on laittamas Helsingis Soneran televerkkoja kuntoon
jaa,no vejä villapaitaa sit päälle. :LOL:
villa kutittaa ja nipistää :kieh: :kieh:
kyl sie nyt oot hankala tapaus. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mä tartteen kyl lämpöö enkä arktisia olosuhteita. Pitäis olla joku laki mikä kieltäis Suomelta kylmän ja pimeän ja vetisen talven :kieh: :kieh:
no pyyvä miestäs lämmittää siut oikei kuumaks. :LOL: :D :whistle:

soon töissä :kieh:
sitte ku se tulee kotii.
mä nukun silloin...se tulee joskus aamu 2-4 välillä :kieh: Se on laittamas Helsingis Soneran televerkkoja kuntoon
jaa,no vejä villapaitaa sit päälle. :LOL:
villa kutittaa ja nipistää :kieh: :kieh:
kyl sie nyt oot hankala tapaus. :LOL:
oikeestaan mul on lämmin ihan tälleen farkuis ja trikoopuserossa :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
mulle olis kyl käyttöä noille kuulokkeille, ainaki silloin ku naapurin ukko hoilaa karaokee ku viimestä päivää :kieh: :LOL: :LOL:

Onneksi sen hoilotus ei kuulu meille ku vaan silloin jos meil molemmilla on takapihan ovi auki
:LOL: et ei vissii nappaa.
sen vaimoki on ihan kypsä karaokeen :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Vähänkö rupes naurattaan ku siel lääkäriasemalla sellainen lähelle eläkeikäinen hoitaja kertoi että hänen lapsenlapsi oli lohkaissut yhtenä päivänä, että miltäs nyt tuntuu ku kuolema lähestyy? Se lapsen päiväkodissa oli puhuttu silloin isovanhemmista. :kieh: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Vähänkö rupes naurattaan ku siel lääkäriasemalla sellainen lähelle eläkeikäinen hoitaja kertoi että hänen lapsenlapsi oli lohkaissut yhtenä päivänä, että miltäs nyt tuntuu ku kuolema lähestyy? Se lapsen päiväkodissa oli puhuttu silloin isovanhemmista. :kieh: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
voi ei... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
mihi ne kaikki muut täält hävis,pelotettiiks myö ne poies? :eek:
vaik me ollaan oltu ihan siivosti :eek:
niimpä,hö...
Mut boogylla on varmaan aikamoinen huoli lapsesta. Ymmärrän kyl ettei paljoa nappaa tällainen kevyt "viihdepläjäys"
se on kyl totta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
mihi ne kaikki muut täält hävis,pelotettiiks myö ne poies? :eek:
vaik me ollaan oltu ihan siivosti :eek:
niimpä,hö...
Mut boogylla on varmaan aikamoinen huoli lapsesta. Ymmärrän kyl ettei paljoa nappaa tällainen kevyt "viihdepläjäys"
se on kyl totta.
laitetaan haleja boogylle :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
vähänkö pierettää ku oon syöny viimeaikoina vaan ruisleipää ruuan lisäksi :kieh: :kieh:
taas löyty samanlaisuutta,miul o ollu kohta viikon hurja ilmavaivaongelma ja se iskee melko tarkallee samaa aikaa noin neljän ja seittemän välil...ja ei oo mitää pikku suhnuja vaa kauheita töräyksiä.nyt illal o sit toine satsi menos. :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
vähänkö pierettää ku oon syöny viimeaikoina vaan ruisleipää ruuan lisäksi :kieh: :kieh:
taas löyty samanlaisuutta,miul o ollu kohta viikon hurja ilmavaivaongelma ja se iskee melko tarkallee samaa aikaa noin neljän ja seittemän välil...ja ei oo mitää pikku suhnuja vaa kauheita töräyksiä.nyt illal o sit toine satsi menos. :LOL: :LOL: :LOL:

menee pierut hukkaan ku ei voi jakaa niitä ukon aistien iloksi...jos vaik töräyttäis sitten puhelimeen sille :kieh: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
vähänkö pierettää ku oon syöny viimeaikoina vaan ruisleipää ruuan lisäksi :kieh: :kieh:
taas löyty samanlaisuutta,miul o ollu kohta viikon hurja ilmavaivaongelma ja se iskee melko tarkallee samaa aikaa noin neljän ja seittemän välil...ja ei oo mitää pikku suhnuja vaa kauheita töräyksiä.nyt illal o sit toine satsi menos. :LOL: :LOL: :LOL:

menee pierut hukkaan ku ei voi jakaa niitä ukon aistien iloksi...jos vaik töräyttäis sitten puhelimeen sille :kieh: :LOL:
anna mennä vaa. :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä