Tänään on kuvattu pääkoppa ja varjoainetta laitettiin sisuksiin ja ultrattiin uusiksi....ei mitään poikkeavaa....maksa-arvoissa jotakin häikkää ja huomenna myös katsotaan onko takaisinvirtausta....mä odotin, että poika olisi päässyt kotiin.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mitä uutta Boogy sairaalasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Tänään on kuvattu pääkoppa ja varjoainetta laitettiin sisuksiin ja ultrattiin uusiksi....ei mitään poikkeavaa....maksa-arvoissa jotakin häikkää ja huomenna myös katsotaan onko takaisinvirtausta....mä odotin, että poika olisi päässyt kotiin.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mitä uutta Boogy sairaalasta?
kohta se pissii housuun jos toi nauraminen ei lopuAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro kaikille. :wave:
no ku miu ystävät laittelee takasi hieman hämillää olevia viestejä,siit samasta minkä laitoin siulle. ja yks oli jo menos netistä ettimää kuvia.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:kohta se pissii housuun jos toi nauraminen ei lopuAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro kaikille. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no ku miu ystävät laittelee takasi hieman hämillää olevia viestejä,siit samasta minkä laitoin siulle. ja yks oli jo menos netistä ettimää kuvia.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:kohta se pissii housuun jos toi nauraminen ei lopuAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro kaikille. :wave:
Hyvä niin =) :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Kiitos haleista onneksi tää nyt ei ole mitään vaarallista....syö ja elää kuitenkin....
no ku kuukkeli laitto sellasen tekstarin missä lukee ensin jotain sen tapaista että "mie näin siusta alastonkuvia netissä" ja sitten jos ei tajua rullata sitä viestiä ihan loppuun niin viestin saaja on vähintäänkin huuli pyöreänä ja osa ehkä paniikissakinAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:Täällä näyttää olevan bileet pystyssä....
se on hauska viesti.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:no ku kuukkeli laitto sellasen tekstarin missä lukee ensin jotain sen tapaista että "mie näin siusta alastonkuvia netissä" ja sitten jos ei tajua rullata sitä viestiä ihan loppuun niin viestin saaja on vähintäänkin huuli pyöreänä ja osa ehkä paniikissakinAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:Täällä näyttää olevan bileet pystyssä....
Siinä lopussa kun lukee että "Viisas ihminen lukee koko viestin. Lähetä eteenpäin kaikille ja naura hauskoille vastauksille."
olikos kaikki ok?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun kaikista pienin pikkuruinen ei olekaan enää pieni vaan suuren suuri poitsuliini. Käytiin tänään siel astmakontrollissa ja pojalle oli tullut pituutta kivasti. Vihdoinkin on alkanut kasvamaan. =) =)
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olikos kaikki ok?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun kaikista pienin pikkuruinen ei olekaan enää pieni vaan suuren suuri poitsuliini. Käytiin tänään siel astmakontrollissa ja pojalle oli tullut pituutta kivasti. Vihdoinkin on alkanut kasvamaan. =) =)
hyvä ja onnee pojalle ku on jo iso poika. :hug: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olikos kaikki ok?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun kaikista pienin pikkuruinen ei olekaan enää pieni vaan suuren suuri poitsuliini. Käytiin tänään siel astmakontrollissa ja pojalle oli tullut pituutta kivasti. Vihdoinkin on alkanut kasvamaan. =) =)
Oli juu. pientä räkäröhää tuol oli mutta ei sen kummempia.
moro :wave: mitäs jätskii siul on?Alkuperäinen kirjoittaja Keke:Kahvia juon ja nautin jäätelöstä juuri nyt
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hyvä ja onnee pojalle ku on jo iso poika. :hug: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:olikos kaikki ok?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun kaikista pienin pikkuruinen ei olekaan enää pieni vaan suuren suuri poitsuliini. Käytiin tänään siel astmakontrollissa ja pojalle oli tullut pituutta kivasti. Vihdoinkin on alkanut kasvamaan. =) =)
Oli juu. pientä räkäröhää tuol oli mutta ei sen kummempia.