Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Luin tossa juuri ihan huolesta väkkärällä sikainfluennssan uusimmasta vaarallisesta muodosta joka iskee suoraan keuhkoihin ja johon ei mikään tehoa ja tappaa terveen ihmisen kevyesti... MAlesiasta tulossa talvella toisena aaltona...karmeeta, ei kannattais lukea. Suomessa tuosta ei olla vielä informoitu.

Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Eikai sentään??
Juuh! Tapettua tuli.
no kui sä nyt silleen? mä tapoin vain oman ketjuni :D
Joo menin vaan kommentoimaan et "sellasii ne miehet on" ja kaikki tais olla samaa mieltä :D :LOL: .
:LOL: :LOL: ei sais aina sanoo mitä sylki suuhun tuo :p
Ei nii! :LOL:

Tääl on tähän aikaan tosi hiljasta ja sitte siinä kasin pintaan jutut raikhaa ja sivut vaihtuu tiuhaan tahtiin. Harmi vaan et mää oon aina sillon nii sidottu tääl kotona etten kerkii jutteloihin mukaan ja sitte ku pääsen palstalle ni kaikki jo nukkuu ja höpisen jotain itekseni täällä. :D :xmas:

Mulla taas olis nyt tekemistä mut noi nuhanenät tarvii lepoa välillä....laittelen sitten kuvia vaan :D
Onkos teillä koko perhe kipeenä?
Minä ja vauva ollaan tervehiä, tosin vauva on tosi väsy koko ajan et taitaa sekin tulla kipeeksi tässä :|
No voi! Koittakaa pysyä terveenä ja haleja nuhanenille :hug: :hug:

Boogy
Mulla taas olis nyt tekemistä mut noi nuhanenät tarvii lepoa välillä....laittelen sitten kuvia vaan :D
Onkos teillä koko perhe kipeenä?
Minä ja vauva ollaan tervehiä, tosin vauva on tosi väsy koko ajan et taitaa sekin tulla kipeeksi tässä :|
No voi! Koittakaa pysyä terveenä ja haleja nuhanenille :hug: :hug:
Kiitosta :D yritys on kova...vauvat on sitkeitä....

Yhteistyössä