Juuh! Tapettua tuli.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Eikai sentään??
Juuh! Tapettua tuli.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Eikai sentään??
no kui sä nyt silleen? mä tapoin vain oman ketjuniAlkuperäinen kirjoittaja erka:Juuh! Tapettua tuli.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Eikai sentään??
Joo menin vaan kommentoimaan et "sellasii ne miehet on" ja kaikki tais olla samaa mieltä .Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:no kui sä nyt silleen? mä tapoin vain oman ketjuniAlkuperäinen kirjoittaja erka:Juuh! Tapettua tuli.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Eikai sentään??
ei sais aina sanoo mitä sylki suuhun tuoAlkuperäinen kirjoittaja erka:Joo menin vaan kommentoimaan et "sellasii ne miehet on" ja kaikki tais olla samaa mieltä .Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:no kui sä nyt silleen? mä tapoin vain oman ketjuniAlkuperäinen kirjoittaja erka:Juuh! Tapettua tuli.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Eikai sentään??
Ei nii!Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:ei sais aina sanoo mitä sylki suuhun tuoAlkuperäinen kirjoittaja erka:Joo menin vaan kommentoimaan et "sellasii ne miehet on" ja kaikki tais olla samaa mieltä .Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:no kui sä nyt silleen? mä tapoin vain oman ketjuniAlkuperäinen kirjoittaja erka:Juuh! Tapettua tuli.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Eikai sentään??
Jaa valokuviako?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mulla taas olis nyt tekemistä mut noi nuhanenät tarvii lepoa välillä....laittelen sitten kuvia vaan
Onkos teillä koko perhe kipeenä?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mulla taas olis nyt tekemistä mut noi nuhanenät tarvii lepoa välillä....laittelen sitten kuvia vaan
laitoin pari kuvaa tänne mun höpsöistä löydöistä...siivoan vinttiä ja näyttää siltä, ettei se tyhjeneAlkuperäinen kirjoittaja erka:Jaa valokuviako?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mulla taas olis nyt tekemistä mut noi nuhanenät tarvii lepoa välillä....laittelen sitten kuvia vaan
Minä ja vauva ollaan tervehiä, tosin vauva on tosi väsy koko ajan et taitaa sekin tulla kipeeksi tässä :|Alkuperäinen kirjoittaja erka:Onkos teillä koko perhe kipeenä?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mulla taas olis nyt tekemistä mut noi nuhanenät tarvii lepoa välillä....laittelen sitten kuvia vaan
No voi! Koittakaa pysyä terveenä ja haleja nuhanenille :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Minä ja vauva ollaan tervehiä, tosin vauva on tosi väsy koko ajan et taitaa sekin tulla kipeeksi tässä :|Alkuperäinen kirjoittaja erka:Onkos teillä koko perhe kipeenä?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mulla taas olis nyt tekemistä mut noi nuhanenät tarvii lepoa välillä....laittelen sitten kuvia vaan
Kiitosta yritys on kova...vauvat on sitkeitä....Alkuperäinen kirjoittaja erka:No voi! Koittakaa pysyä terveenä ja haleja nuhanenille :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Minä ja vauva ollaan tervehiä, tosin vauva on tosi väsy koko ajan et taitaa sekin tulla kipeeksi tässä :|Alkuperäinen kirjoittaja erka:Onkos teillä koko perhe kipeenä?Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mulla taas olis nyt tekemistä mut noi nuhanenät tarvii lepoa välillä....laittelen sitten kuvia vaan
Moi vaan ! Tuu mukaan jutteloihin! Tänne jää koukkuunAlkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen::wave: koskaan en ole näihin osallistunut,mutta nyt repäisin Mikä näissä on idea?
Ihana! Mää söin just lasten kans jätskit!Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Miten sulla itsekuri pitää? Mulla oli joskus valtavan vahva itsekuri mut nyt se on hävinny jonnekin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:mä haluun kans mut ei nyt kun treenikausi on alkanut....pitää päästä pian kuosiin.