Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

tarttis vissiin huljutella noit räkäonteloita keittosuolalla, vaan kun se on niin inhan tuntusta niin oon vähän kahden vaiheilla. Vaihtoehtona olis järkky paine poskiontelois ja otsaontelossa. Kumpihan noista olis pienempi paha :snotty: Huomen saan onneks antibiootit

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
tarttis vissiin huljutella noit räkäonteloita keittosuolalla, vaan kun se on niin inhan tuntusta niin oon vähän kahden vaiheilla. Vaihtoehtona olis järkky paine poskiontelois ja otsaontelossa. Kumpihan noista olis pienempi paha :snotty: Huomen saan onneks antibiootit
Hyvä jos hoituu antibiooteilla ettei tarvi punkteerata, se se vasta karmeeta on! Paranemisia! :hug: :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mulla on hammas pipinä :/
Voi voi :hug: :hug: . Äkkiä heti huomenna hampulääkäriin! :hug:
Mulla on hammaslääkäri varattuna jo tiistaiksi. Enköhän sinne asti kestä...
Turruttaiskohan joku vahva "droppinki" kipua ;) . Kunnon konjakkitujaus! Vois saada unen siten ja vähän nukuttua. Onkos sulla työpäivä huomenna?

Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
nyt mie lähen syömää ja valmistautumaa big brotherii,hyvät yöt ja nähhää...moikkelis. :D :hug: :) :heart: :wave:
Jaa valmistautumaan BB:iin :LOL: . Minkähänlaisia valmisteluja siihen tehdään :LOL: . No älä välitä...oon tosi väsy ja puhun höpöjä täällä. Kuopus valvotti taas viimeyön kun hälle kai tulee poskihampaita ja se aiheuttaa syömättömyyttä ja ärtyisyyttä ja kitinää öisin ja ja ja... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja kivis:
turpol on vauhti päällä ja sen kunniak istuu vaatehuonees jäähyllä. :/
voi turpoliini parkaa,sellasta se joskus on tai sit sie et vaa ymmärrä sitä.:) mitä hää oikee on hommaillu?

häiriköi urpoo eikä anna sille unirauhaa
Meil on kans ainainen ongelma tuo nukkumaan meneminen sekä päikkäreillä että illalla ku vanhempi yrittää pitää nuoremman hereillä.

Mulla meinaa näkö lähtee toisesta silmästä. Kuukauden sisällä on näkö hämärtynyt oikeassa silmässä ja jonkin aikaa se on ollu jo ihan punainen. Huomenna meen näyttään sitä silmälääkäriin. Saa nähdä mikä allergia/tulehdus siinä on. Mää olen silmälasien ja piilolinssien sekakäyttäjä joten voi johtua piilareistakin. Siitepölytkin vaikuttaa mun silmään ja nimenomaan oikeaan puoleen.

Meidän 3v tyttö meinas syödä kynttilätki synttärikakkunsa päältä :LOL: oikeesti meinaan. Hän oli ensin tosi ihmeissään ku sanoin että ne kukkakoristeet saa syödä (hän meinas ensin et ne olis lasia vaikka sokeristahan ne on tehty). Sitte hän kysäsi tosissaan topakasti et äiti saisko hän syödä noi kynttilätki :D .

Yhteistyössä