Ketju JO-faneille

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo tai vaikka sellanen varma lista biiseistä mitkä levylle lopulta päättyy. T: pelkään Schlagerin puolesta
Oi mäkin haluaisin ehdottomasti schlagerin myös levylle! On ollut ihana huomata että tulen varmasti tykkäämään levystä, kun näissä uusimmissa biiseissä on ollut niin monta jotka menee oman suosikkilistan alkupäähän. Tykkäsin siitä sonce-pätkästä myös.

Ew:stäkin tykkään ja SSOL toimii livenä hyvin, mutta omaan makuun suunta on ehdottomasti ollut vielä parempaan päin näiden uusimpien kanssa. 🤩
 
vierailija
vierailija
Uus käännös Josubsilta. Bluza tulossa näillä näkymin elo-syyskuussa ja levy edistyy hitaasti mutta hyvin!
Luin käännöksen, kiinnostavia juttuja, pikkuisen syvällisempiäkin mietteitä mahtui väliin vaikka oli aika lyhyt haastattelu. Ihana että Bluza on heillekin niin tärkeä, varmasti siitä tulee hyvä! Silti jännitän, että pysyyhän se kappaleen nopeus samanlaisena kuin se oli kiertueella, että eivät vaan hidastaisi sitä. 😅 Tulispa pian pian edes pieni pätkä siitä vaikka open stageen.
 
vierailija
Luin käännöksen, kiinnostavia juttuja, pikkuisen syvällisempiäkin mietteitä mahtui väliin vaikka oli aika lyhyt haastattelu. Ihana että Bluza on heillekin niin tärkeä, varmasti siitä tulee hyvä! Silti jännitän, että pysyyhän se kappaleen nopeus samanlaisena kuin se oli kiertueella, että eivät vaan hidastaisi sitä. Tulispa pian pian edes pieni pätkä siitä vaikka open stageen.
Toivottavasti tulis! Mutta jospa Bluza tulisi jo tän kuun lopussa olis ihanaa, mutta ens kuussa toivottavasti sitten, jos ei tässä kuussa!. 🤩
 
vierailija
Onhan B voinut vaikka kalsarinsa jättää pyykättäväksi mutta me ei vaan tiedetä siitä.
En kestä, selailin eilen kauan nukkumaanmenoajan jälkeen sängyssä väsyneenä palstoja. Luulin laittaneeni kommentin Bn kalsareista Puutarhaan pyykkäyskeskusteluun, mutta huomasin että viesti ei mennytkään perille. Ajattelin että hyvä vaan kun se olikin vähän tyhmä juttu. No nyt aamulla huomaan että meni näköjään tänne ketjuun se mun kommentti ja onnistuin lainaamaan asiaan kuulumatonta viestiäkin vielä. 🤣
 
vierailija
En kestä, selailin eilen kauan nukkumaanmenoajan jälkeen sängyssä väsyneenä palstoja. Luulin laittaneeni kommentin Bn kalsareista Puutarhaan pyykkäyskeskusteluun, mutta huomasin että viesti ei mennytkään perille. Ajattelin että hyvä vaan kun se olikin vähän tyhmä juttu. No nyt aamulla huomaan että meni näköjään tänne ketjuun se mun kommentti ja onnistuin lainaamaan asiaan kuulumatonta viestiäkin vielä.
Mä jo hetken ihmettelin, että mitä ihmettä 🤣
 
vierailija
Kiva että täälläkin on ollut porukkaa. Mikäpä sen parempi aihe kun Bojanin kalsarit. 😁 Ihana kun nuo Romanian festarit meni niillä niin kivasti. Katsoin eilen illalla keikkatallennetta ja Bojan on kyllä niin energinen ja iloinen siinä ❤
 
vierailija
Siis huh se Romanian keikka. Toivottavasti tulee pojille paljon lisää vastaavia keikkakokemuksia.
Se oli kyl huikeen näköistä! Tuolla taisi olla myös tosi paljon sellaisia, jotka ei oo Joksuja edes kuunnelleet, koska tuolloin ei ketään muuta esiintynyt (vaikutti olevan sellaset suht pienet, mutta hyvän kokoiset festarit) ja silti yleisö oli messissä 😍
 
vierailija
Joku huhuili kompostissa porukkaa tänne jatkamaan keskustelua kuuntelijaluvuista, joten heitänpä sitten kommenttia tännekin.

Tosi kiva uutinen että kuuntelijaluvut on nousseet noinkin paljon! 😍 Musta se on oikeastaan aika hyvä juttu, ettei nousu keskity pelkästään esim. Carpe Diemiin, vaan luultavasti kuuntelua on tullut tasaisemmin eri biisien kesken. Se kertoisi ehkä kiinnostuksesta bändiin enemmän kuin vaan jostain yhdestä soittolistasta.Se oli kanssa aika jännä, ettei se kasvu keskittynyt suurimpiin kuuntelijakaupunkeihin. Tänkin nään hyvänä asiana, koska se voisi ehkä viitata siihen, että festarikävijät on menneet kotikaupunkiinsa ja nyt kesän jälkeen ehtineet kuunnella uusia festareilla bongaamiaan bändejä. Toivottavasti tänne tulee muitakin kommentoimaan, enkä juttele vaan itsekseni täällä. 😄
 
vierailija
Joku huhuili kompostissa porukkaa tänne jatkamaan keskustelua kuuntelijaluvuista, joten heitänpä sitten kommenttia tännekin.

Tosi kiva uutinen että kuuntelijaluvut on nousseet noinkin paljon! Musta se on oikeastaan aika hyvä juttu, ettei nousu keskity pelkästään esim. Carpe Diemiin, vaan luultavasti kuuntelua on tullut tasaisemmin eri biisien kesken. Se kertoisi ehkä kiinnostuksesta bändiin enemmän kuin vaan jostain yhdestä soittolistasta.Se oli kanssa aika jännä, ettei se kasvu keskittynyt suurimpiin kuuntelijakaupunkeihin. Tänkin nään hyvänä asiana, koska se voisi ehkä viitata siihen, että festarikävijät on menneet kotikaupunkiinsa ja nyt kesän jälkeen ehtineet kuunnella uusia festareilla bongaamiaan bändejä. Toivottavasti tänne tulee muitakin kommentoimaan, enkä juttele vaan itsekseni täällä.
Jäi avaamatta tuossa edellisessä viestissä, että siksi hyvä jos ne kuuntelijat olisi esim. niitä festarikävijöitä, koska joksuillahan olisi sitten kokonaan uusia kuuntelijoita. Varmaan myös aiemmin joksut löytäneitä, tällä hetkellä ei-aktiivisia kuuntelijoita palaa kuuntelemaan sitten uuden levyn myötä. Hauska seurata tätäkin asiaa miten se sitten menee. 😀
 
vierailija
Jäi avaamatta tuossa edellisessä viestissä, että siksi hyvä jos ne kuuntelijat olisi esim. niitä festarikävijöitä, koska joksuillahan olisi sitten kokonaan uusia kuuntelijoita. Varmaan myös aiemmin joksut löytäneitä, tällä hetkellä ei-aktiivisia kuuntelijoita palaa kuuntelemaan sitten uuden levyn myötä. Hauska seurata tätäkin asiaa miten se sitten menee.
Mä oon kans näitä, joita numerot kiinnostaa. Olen seurannut Joksuilta ihan yksittäisten biisien kuuntelulukuja ja ainakaan tuo yleinen kuuntelijamäärän nousu ei vielä näy yhdessäkään biisissä. Ehkä ne tulee jotenkin jälkijunassa? Koska luulis niidenkin nousevan, jos kuuntelijoita muutenkin tulee lisää.
Mutta hienoa, että on noussut. Kyllä se tästä!
 
vierailija
Mä oon kans näitä, joita numerot kiinnostaa. Olen seurannut Joksuilta ihan yksittäisten biisien kuuntelulukuja ja ainakaan tuo yleinen kuuntelijamäärän nousu ei vielä näy yhdessäkään biisissä. Ehkä ne tulee jotenkin jälkijunassa? Koska luulis niidenkin nousevan, jos kuuntelijoita muutenkin tulee lisää.
Mutta hienoa, että on noussut. Kyllä se tästä!
Vielä lisäys, että myöskään noissa 5 eniten kuuntelevassa kaupungissa, jotka tulee tossa Spotifyssa näkyviin, ei ole nousua, vaan ne on pudonneet lisää. Siinä näkyy Ljubljana, Helsinki, Varsova, Belgrad ja Amsterdam. Onkohan nekin jotenkin jäljessä, kun ei ole loogista, että kokonaisluvussa on 20 000 nousu, mutta se ei näy noissa isoimmissa paikoissa eikä missään biisissä. Toivon tietysti, että Suomessa kuuntelijat tulisi takaisin.
 
vierailija
Vielä lisäys, että myöskään noissa 5 eniten kuuntelevassa kaupungissa, jotka tulee tossa Spotifyssa näkyviin, ei ole nousua, vaan ne on pudonneet lisää. Siinä näkyy Ljubljana, Helsinki, Varsova, Belgrad ja Amsterdam. Onkohan nekin jotenkin jäljessä, kun ei ole loogista, että kokonaisluvussa on 20 000 nousu, mutta se ei näy noissa isoimmissa paikoissa eikä missään biisissä. Toivon tietysti, että Suomessa kuuntelijat tulisi takaisin.
Musta tuntuu että noi kaupungit ja kk-kuuntelijat ajetaan eri päivityksillä, mutta paha sanoa. Oletteko te lukuja enemmän seuranneet huomanneet, että kummatkin luvut päivittyvät samaan aikaan joka päivä?
 
vierailija
Musta tuntuu että noi kaupungit ja kk-kuuntelijat ajetaan eri päivityksillä, mutta paha sanoa. Oletteko te lukuja enemmän seuranneet huomanneet, että kummatkin luvut päivittyvät samaan aikaan joka päivä?
Mun mielestä ne biisiluvut ainakin tulee vähän myöhemmin kun kokonaiskuuntelijaluku. Joskus tulee lähes samaan aikaan, joskus saattaa olla enemmänkin eroa.
 
vierailija
Mä oon seurannut noita kuuntelijalukuja ja huomannut, että eka päivittyy ne kuuntelijamäärät ja sit biisien striimaukset muutama tunti myöhemmin tyyliin
Mistä katsotte tarkemmin noita kuuntelijalukuja? Spotifysta vai songstatsista tms? Tarviiko songstatsiin kirjautua? Selviäisihän nää tutkailemalla mutta joskus on nopeampi vaan kysyä, kun ei jaksa kaikkeen perehtyä 😁
 

Yhteistyössä