Ketju JO-faneille

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei jaksa tuota hyväksikäyttövänkäystä, joka alkaa aina kun pienikin tilaisuus tulee. Ihan tahallistahan se on, muiden käännyttämistä B:tä vastaan. En oo kovin vahvasti uskonut B:n ja S:n suhteeseen, mitta jos sellainen olisi, olisin kyllä ilahtunut. S vaikuttaa symppikseltä ja jalat maassa olevalta tyypiltä ja olisi ihana, jos B löytäisi vakaan suhteen missä olisi onnellinen.
Minäkin toivon vaan Boitsulle onnea ja terveyttä. ❤
 
vierailija
Oi täällä on taas keskustelua ollut ihanaa. SBJ:lla muuten melkein 400 tuhatta striimikertaa ja on nyt Joksujen kuunnelluin Biisi tällä hetkellä eli top 5 listan ykkösenä.

Kattoiko joku sen eilisen haastattelun joka tänä aamuna julkaistiin Josubsin kanavalle käännettynä? Nace sano niin ihanasti Jančista siinä "my guitarist" Jančikin sanoi Nacesta että on huomaavainen kun heidät käskettiin sanoa toisistaan jotain positiivista. Söpöjä ovat toimittavasti Joksut saavat levyä edistettyä hyvin tällä viikolla ja alkaisikohan Bluza olemaan pian valmis? Innolla odotan tulevaa levyä ja viimeistään lokakuussa se on meidän käsissä!
Mahtavaa että SBJ on otettu niin hyvin vastaan! 🥳 Tosi hyvä biisihän se onkin, itsekin oon kuunnellut sitä paljon. Minäkin odotan levyä ja erityisesti Bluzaa! Toivon että pitäisivät sen vähän nopeamman tempon siinä, niin kuin alkuperäisessä oli. Se Puolan hidas versio oli kaunis, mutta jotenkin se nopeampi sykähdyttää enemmän ainakin itseäni. Jännittääkin vähän millainen siitä tulee, kun se on suosikkini näistä uusista. Minulla on vielä se Janin ja Nacen haastattelu katsomatta, ajattelin illalla katsoa.
 
vierailija
Mahtavaa että SBJ on otettu niin hyvin vastaan! Tosi hyvä biisihän se onkin, itsekin oon kuunnellut sitä paljon. Minäkin odotan levyä ja erityisesti Bluzaa! Toivon että pitäisivät sen vähän nopeamman tempon siinä, niin kuin alkuperäisessä oli. Se Puolan hidas versio oli kaunis, mutta jotenkin se nopeampi sykähdyttää enemmän ainakin itseäni. Jännittääkin vähän millainen siitä tulee, kun se on suosikkini näistä uusista. Minulla on vielä se Janin ja Nacen haastattelu katsomatta, ajattelin illalla katsoa.
Puolassa kuultu akustinen versio on eri mitä levyllä tullaan kuulemaan näin Bojan ilmeisesti silloin sanoi
 
vierailija
Oi täällä on taas keskustelua ollut ihanaa. SBJ:lla muuten melkein 400 tuhatta striimikertaa ja on nyt Joksujen kuunnelluin Biisi tällä hetkellä eli top 5 listan ykkösenä.

Kattoiko joku sen eilisen haastattelun joka tänä aamuna julkaistiin Josubsin kanavalle käännettynä? Nace sano niin ihanasti Jančista siinä "my guitarist" Jančikin sanoi Nacesta että on huomaavainen kun heidät käskettiin sanoa toisistaan jotain positiivista. Söpöjä ovat toimittavasti Joksut saavat levyä edistettyä hyvin tällä viikolla ja alkaisikohan Bluza olemaan pian valmis? Innolla odotan tulevaa levyä ja viimeistään lokakuussa se on meidän käsissä!
Tulinpa minäkin tänne kurkkimaan kun muissa ketjuissa taas niin ikävä tunnelma. Molemmat J&N puhuivat niin kauniisti toisistaan ja tuo "my guitarist" oli ihanasti sanottu. Kieltämättä hyvä parivaljakko hoitamaan haastatteluja keskenään, jos koko bändi ei pääse paikalle.

Saataisiinkohan Bluzasta pieni maistiainen jo ensi sunnuntaina Openstagen kautta, kiinnostavaa kuulla miltä studioversio kuulostaa!
 
vierailija
Tulinpa minäkin tänne kurkkimaan kun muissa ketjuissa taas niin ikävä tunnelma. Molemmat J&N puhuivat niin kauniisti toisistaan ja tuo "my guitarist" oli ihanasti sanottu. Kieltämättä hyvä parivaljakko hoitamaan haastatteluja keskenään, jos koko bändi ei pääse paikalle.

Saataisiinkohan Bluzasta pieni maistiainen jo ensi sunnuntaina Openstagen kautta, kiinnostavaa kuulla miltä studioversio kuulostaa!
Ja miten suloisesti välillä toisiaan katsoivat. Mielelläni näkisin Jančin ja Nacen tekevän kahdestaan haastatteluja muutenkin 🥰
 
vierailija
Niin se taisi olla, varmasti soittimia tulee levyllä lisää ja jospa se tempokin säilyisi entisenlaisena. En tiedä mikä juttu siinä on, mutta rakastuin täysin siihen versioon mikä Kultsalla kuultiin.
Kultsan Bluza tulee aina olemaan mulle The Bluza. ❤ Katsoin vasta nyt tuon Puolan pianoversion ja tajusin, että B sanoo siinä alussa, että nyt on säestys vain pianolla, koska heillä ei ole niitä 20 soitinta mukana, jotka levyversiolla on. Näin aiemmin spekuilua orkesteriversiosta, mutta en tajunnut sen juontavan juurensa varmaan tuosta. Vähän jännittää, miltä uusi versio kuulostaa.
 
vierailija
Tulinpa minäkin tänne kurkkimaan kun muissa ketjuissa taas niin ikävä tunnelma. Molemmat J&N puhuivat niin kauniisti toisistaan ja tuo "my guitarist" oli ihanasti sanottu. Kieltämättä hyvä parivaljakko hoitamaan haastatteluja keskenään, jos koko bändi ei pääse paikalle.

Saataisiinkohan Bluzasta pieni maistiainen jo ensi sunnuntaina Openstagen kautta, kiinnostavaa kuulla miltä studioversio kuulostaa!
Ihanat Jan ja Nace! 😍 Olisin joihinkin kohtiin toivonut heille vähän enemmän vastausaikaa. Molemmat vähän pohtivat ennen vastaamista ja välillä vaikutti että olisivat voineet asiaan päästyään sanoa enemmänkin mutta sitten kysymys vaihtui jo seuraavaan. Ihan ymmärrettävää että radiohaastattelussa on melko nopea tahti, mutta olisi hauska nähdä heidät sellaisessa haastattelussa missä mentäisiin asioihin vähän syvemmälle. Kauniisti puhuivat toisistaan ja Janin heitto Bojanista oli myös kiva, se että kannattaa hankkia bändille karismaattinen ja tykätty solisti. Janin ja Bojanin suhde on musta jotenkin ihana myös, jopa vähän ihaileva molemmin puolin, vaikka kaikillahan niillä on lämpimät välit keskenään.
 
vierailija
Ihanat Jan ja Nace! Olisin joihinkin kohtiin toivonut heille vähän enemmän vastausaikaa. Molemmat vähän pohtivat ennen vastaamista ja välillä vaikutti että olisivat voineet asiaan päästyään sanoa enemmänkin mutta sitten kysymys vaihtui jo seuraavaan. Ihan ymmärrettävää että radiohaastattelussa on melko nopea tahti, mutta olisi hauska nähdä heidät sellaisessa haastattelussa missä mentäisiin asioihin vähän syvemmälle. Kauniisti puhuivat toisistaan ja Janin heitto Bojanista oli myös kiva, se että kannattaa hankkia bändille karismaattinen ja tykätty solisti. Janin ja Bojanin suhde on musta jotenkin ihana myös, jopa vähän ihaileva molemmin puolin, vaikka kaikillahan niillä on lämpimät välit keskenään.
Joo haluan kans lisää haastatteluja, jossa Jan ja Nace olis kahdestaan, koska varmasti vastaisisivat syvemmin jos heille vaan annettaisiin aikaa. Molemmat vaikuttavat enemmän pohdiskelijoilta, kuin että vastaus tulisi heti, kuten esim Krisiltä yleensä tulee 😄
 
vierailija
Melanihan taisi sanoa jotain sellaista, että nyt kun Bojan ei ole paikalla, emme voi kysyä ketä hän pimeässä yössä kaipaa (liittyen sta bih ja:n sanoihin). Olisi siis saatu hyvä kysymys, harmi että B ei ollut siellä vastaamassa. 😀 Itse kyllä uskon että K:stahan se biisi on, vaikken edes shippaa
 
vierailija
Hei, käykö täällä vielä porukkaa? Mä voisin kirjoitella välillä täälläkin. Jos joku käy täällä kurkkimassa niin jättäkää viestiä, niin nähdään käykö täällä ketään. 😊
 
vierailija
Mä oon ainakin täällä! 🙋‍♀️ Kerrotaanko viime päivien keskustelujen vastapainoksi jotain kivoja juttuja, mistä ootte tykänneet Joksuissa ihan viime aikoina? Jossain mainittiin B:n viimeaikainen esiintymistyyli, en siellä jaksanut kommentoida mutta mä oon itse asiassa tykännyt siitä että on esiintynyt aika rennolla otteella viime aikoina. Juoksentelee välillä esim. vähän etukumarassa niin että kantapäät nousee takapuolta kohti. Tanssii ja pyörii myös paljon. Olispa itselläkin sellainen koordinaatiokyky, että pystyis pyörimään sillä tavalla ja samalla laulaa Musta näyttää että tuo on ihan tietoinen tyyli, mihin haluaa esiintymistä viedä. Lisänä se että on aika rennon väljissä vaatteissa lavalla. Ne paidat on olleet musta ihania, vähän istuvampia housuja tosin kaipailisin mut se on vaan oma preferenssi 😅.
 
vierailija
Jatkan vielä että vaikka näillä palstoilla aina valitetaan muista palstoista, niin kompostissa oli eilen tosi kivat keskustelut. Mutta näähän on aina vähän päiväkohtaisia juttuja ja vaihtelee.
 
vierailija
Hei kiva että täälläkin välillä on jotain eloa! Toivottavasti Joksujen levynteko muuten sujuu hyvin tällä hetkellä ja saavat sitä tässä tauon aikana tehtyä hyvin eteenpäin. Tahtoisin jo päästä kuunteleen en millään malttaisi enää odottaa että saan sen käsiini. No Bluza onneks taidetaan julkaista ennen levyn tuloa mikäli ymmärsin oikein viimeaikaisista puheista 😄
 
vierailija
Hei kiva että täälläkin välillä on jotain eloa! Toivottavasti Joksujen levynteko muuten sujuu hyvin tällä hetkellä ja saavat sitä tässä tauon aikana tehtyä hyvin eteenpäin. Tahtoisin jo päästä kuunteleen en millään malttaisi enää odottaa että saan sen käsiini. No Bluza onneks taidetaan julkaista ennen levyn tuloa mikäli ymmärsin oikein viimeaikaisista puheista
Mäkin odotan Bluzaa ja levyä! Olis hauska jos tulis jotain Discordmatskua levyn teosta, kun niitä nyt tuli pitkästä aikaa uusiakin taas. Ehdin jo luulla että niitä ei tule enempää.
 
vierailija
Mäkin odotan Bluzaa ja levyä! Olis hauska jos tulis jotain Discordmatskua levyn teosta, kun niitä nyt tuli pitkästä aikaa uusiakin taas. Ehdin jo luulla että niitä ei tule enempää.
Niin olis, vaikkakin veikkaan että ei taida tulla, kun taitavat keskittyä levyntekoon nyt kunnolla. Mutta esim viikkokirjeessä olis kiva saada kuvia kans tai instastooreihin jotain klippejä!
 

Yhteistyössä