Ketju JO-faneille

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Samoin siinä Joker Out Subsin Italian haastattelussa Bojan ja myös Nace totesivat olevansa aika taikauskoisia. Oli huonoa onnea toivottaa hyvää syntymäpäivää etukäteen ja tukka märkänä ei voi mennä ulos, kun ilmeisesti vilustuu.

Siinä samassa haastiksessa Bojan muuten ensin sanoi, ettei hän muista pyhimyspäiväänsä tjsp, joten tuskin kovin uskonnollinen on. Lisäsi kyllä myöhemmin, että mummun puolelta oli jotain muistamista jonain nimikkopäivänä, joka liittyi uskontoon. Eli ehkä isovanhempien kautta uskonto on ollut jollain lailla hänen elämässään, mutta henkilökohtaisesti ei niinkään. Tuosta taikauskostaan ollut sitten aika avoinkin.
Eikö nuo pyhimyspäivät liity katolilaisuuteen? Bojanhan on ortodoksi. Siksi ei varmaan muistanut.
 
vierailija
Eikö nuo pyhimyspäivät liity katolilaisuuteen? Bojanhan on ortodoksi. Siksi ei varmaan muistanut.
Tunnen ortodoksien tapoja huonosti, mutta olen ollut ortodoksilaisessa kastejuhlassa, jossa opin, että lapselle täytyy antaa jonkin pyhimyksen nimi. Väestörekisteriin voidaan rekisteröidä jokin muu nimi, mutta kasteessa ja kirkon kirjoihin annetaan pyhimysnimi, ja tuttuni perhe toimi näin, kun halusivat lapselle ei-ortodoksisen nimen. Heillä on pyhmyskalenteri, jonka mukaan juhlitaan, mutta en tiedä, onko se sama kuin katolilaisilla. Sori vähän aiheen vierestä ehkä. 😁
 
vierailija
Muistatteko kun Jan laittoi stooria sieltä yhdeltä keikalta silloin kun olivat studiolla Saksassa? Näyttää siltä että Nace on ollut Jančin kanssa siellä 🥰
 
vierailija
vierailija
Hei, onko täällä ketjussa ketään? Tulee nykyään harvemmin luettua palstoja ja nopealla vilkaisulla törmäsin heti valitukseen Joksuista ja lukemiset jäi siihen. Ei vaan jaksa. Toivottavasti olen väärässä tässä ja kivaa juttua on ollut enemmän.

Mitä somessa on tapahtunut sitten Ruisrockin? Katsoin kyllä liven exit-festareilta mutta somea en ole kovin paljon seurannut. Muuten olen ollut ihan fiiliksissä. Ruisrock, Sta bih ja, hyvä live Exitistä ja Puolan keikaltakin näin muutaman klipin. En malta odottaa Bluzaa ja tulevaa levyä. ❤
 
vierailija
Hei, onko täällä ketjussa ketään? Tulee nykyään harvemmin luettua palstoja ja nopealla vilkaisulla törmäsin heti valitukseen Joksuista ja lukemiset jäi siihen. Ei vaan jaksa. Toivottavasti olen väärässä tässä ja kivaa juttua on ollut enemmän.

Mitä somessa on tapahtunut sitten Ruisrockin? Katsoin kyllä liven exit-festareilta mutta somea en ole kovin paljon seurannut. Muuten olen ollut ihan fiiliksissä. Ruisrock, Sta bih ja, hyvä live Exitistä ja Puolan keikaltakin näin muutaman klipin. En malta odottaa Bluzaa ja tulevaa levyä.
Täällä käyn välillä kääntymässä edelleen. ❤ Olin Ruisrockin jälkeen aivan euforisessa tilassa noin viikon verran eikä tehnyt mieli palstailla yhtään. Olen käynyt vilkuilemassa sittemmin eri ketjuissa aina välillä, mutta melkein joka kerta on ollut jokin negatiivinen jankkaus meneillään, niin olen sitten sulkenut välilehden. Tällä hetkellä palstailu tuottaa itselleni enemmän negatiivista fiilistä kuin positiivista, joten olen fanittanut Jodelissa ja Tumpussa, missä yhteishenki on aina hyvä.

Minäkin odotan kovasti Bluzaa ja uutta levyä. Ja tietysti keikkakuulumisia kesän keikoilta. Huomenna onkin jo seuraava keikka Saksassa, toivottavasti Bojan on ehtinyt parantua.
 
vierailija
Täällä käyn välillä kääntymässä edelleen. Olin Ruisrockin jälkeen aivan euforisessa tilassa noin viikon verran eikä tehnyt mieli palstailla yhtään. Olen käynyt vilkuilemassa sittemmin eri ketjuissa aina välillä, mutta melkein joka kerta on ollut jokin negatiivinen jankkaus meneillään, niin olen sitten sulkenut välilehden. Tällä hetkellä palstailu tuottaa itselleni enemmän negatiivista fiilistä kuin positiivista, joten olen fanittanut Jodelissa ja Tumpussa, missä yhteishenki on aina hyvä.

Minäkin odotan kovasti Bluzaa ja uutta levyä. Ja tietysti keikkakuulumisia kesän keikoilta. Huomenna onkin jo seuraava keikka Saksassa, toivottavasti Bojan on ehtinyt parantua.
Kiva huomata että täällä käy kurkkimassa joku muukin. 🤗 Jospa tänne eksyisi muutama muukin vielä meidän lisäksi. Itse ainakin aion välillä käydä kommentoimassa, ei haittaa vaikka olisi suht hiljaista. Ainakin omalla kohdalla tää loma-aika on melkein kiireisempää kuin arki. Arkena ehtii yleensä iltaisin vähän enemmän lueskella ja kommentoidakin. Toivottavasti Boitsu on parantunut ja olisipa ihana jos saataisiin liveä keikalta. 🥰
 
vierailija
Täällä käyn välillä kääntymässä edelleen. Olin Ruisrockin jälkeen aivan euforisessa tilassa noin viikon verran eikä tehnyt mieli palstailla yhtään. Olen käynyt vilkuilemassa sittemmin eri ketjuissa aina välillä, mutta melkein joka kerta on ollut jokin negatiivinen jankkaus meneillään, niin olen sitten sulkenut välilehden. Tällä hetkellä palstailu tuottaa itselleni enemmän negatiivista fiilistä kuin positiivista, joten olen fanittanut Jodelissa ja Tumpussa, missä yhteishenki on aina hyvä.

Minäkin odotan kovasti Bluzaa ja uutta levyä. Ja tietysti keikkakuulumisia kesän keikoilta. Huomenna onkin jo seuraava keikka Saksassa, toivottavasti Bojan on ehtinyt parantua.
Itse en ole jodelia käyttänyt ollenkaan. Mistä sieltä löytyy hyvää keskustelua joksuista?
 
vierailija
Jotenkin kääntynyt taas toi Vauvan ketju pelkästään Käärijä-painotteiseksi, ei jaksa. Omat fiilikset aika rauhalliset tällä kohtaa, ehdin ensin jo huolestua aika lailla siitä Bojanin patinpoistosta, mutta siihen väliin se typerä Sadie-bongaus tulikin sitten ”sopivasti” kääntämään keskustelun ja ajatukset muualle, niin pääsin rauhoittumaan patista.
Tällä hetkellä uskon, että siitä on otettu jo keväämmällä näyte, joka osoittautui hyvänlaatuiseksi, jolloin kiirettä poistaa sitä ei ollut. Ja siksi on sitten jääty odottelemaan ja poistettu se vasta kun se alkoi kasvaa.
Ja ai että se Majakkasaari ficci on ihana! Samoin tukinuitto ficci 🩷🩷 Oikeita eilisen kohokohtia kun luin eilen uuden luvun Majakka-ficistä.
Tänä aamuna Joksut myös radiossa esiintymässä(?) tai ainakin haastattelussa. Bojankin varmasti messissä. Ois kiva jos sanoisi hänkin vihdoin pari sanaa Šbj:n synnystä 😊 Ja joku suominautakin lomalla juuri Ljubljanassa, pystyisi halutessaan bongaamaan nämä meitin super staratkin kun majottui radiokanavan studion lähellä 😆 Raporttia Puutarhalle siitä, kuinka kävi, odotellessa!
 
vierailija
Jotenkin kääntynyt taas toi Vauvan ketju pelkästään Käärijä-painotteiseksi, ei jaksa. Omat fiilikset aika rauhalliset tällä kohtaa, ehdin ensin jo huolestua aika lailla siitä Bojanin patinpoistosta, mutta siihen väliin se typerä Sadie-bongaus tulikin sitten ”sopivasti” kääntämään keskustelun ja ajatukset muualle, niin pääsin rauhoittumaan patista.
Tällä hetkellä uskon, että siitä on otettu jo keväämmällä näyte, joka osoittautui hyvänlaatuiseksi, jolloin kiirettä poistaa sitä ei ollut. Ja siksi on sitten jääty odottelemaan ja poistettu se vasta kun se alkoi kasvaa.
Ja ai että se Majakkasaari ficci on ihana! Samoin tukinuitto ficci 🩷🩷 Oikeita eilisen kohokohtia kun luin eilen uuden luvun Majakka-ficistä.
Tänä aamuna Joksut myös radiossa esiintymässä(?) tai ainakin haastattelussa. Bojankin varmasti messissä. Ois kiva jos sanoisi hänkin vihdoin pari sanaa Šbj:n synnystä Ja joku suominautakin lomalla juuri Ljubljanassa, pystyisi halutessaan bongaamaan nämä meitin super staratkin kun majottui radiokanavan studion lähellä Raporttia Puutarhalle siitä, kuinka kävi, odotellessa!
Sama juttu mulla että huolestuin vähäsen siitä patista, vaikka luultavasti on vaan pikkujuttu kyseessä. Se Sadiebongaus tuli kieltämättä siinä mielessä hyvään saumaan. Minusta sekin on mukava ajatus, että vaikuttavat ystävystyneen Sadien kanssa hyvin, tapasivatpa nyt tuolla Saksassa tai eivät. Uskon enemmän ystävyyteen kuin että S olisi tyttöystävä, mutta jos yllättäen sitten olisikin, niin olisin Boitsun puolesta vaan iloinen.

Ruisrockissa Joksujen keikalla oli ihana tunnelma ja oli kiva nähdä että B:n ja K:n ystävyys on vahvasti voimissaan. Itse kyllä koko ajan uskoinkin sen olevan mutta oli mukavaa kuitenkin nähdä ne lämpimät välit itsekin. ❤

Toivoisin vähäsen, että Boitsu mainitsisi sen patinpoiston jossain haastattelussa ja kertoisi sen olleen vaaraton jos asia niin on, niin ei olisi sitten mitään epäselvää sen suhteen. Läheisten suhteen olen huolehtivainen, mutta enpä olisi aiemmin arvannut että sitä joutuu vielä jonkun slovenialaisen rockbändin laulajan terveyttäkin täällä pohtimaan. 😅 En tosin kovasti itsekään huolehdi, eiköhän suurin osa tuollaisista tapauksista ole ihan vaarattomia. 😊

Ihana lämmin kesä meillä nyt, siksi on jääneet vähän vähemmälle haastattelujen katsomiset sun muut. Mutta mukavaa että ne on siellä odottamassa. Myös Ruisrockin keikan ajattelin joku päivä katsella uudelleen ja fiilistellä. Onneksi noita tallenteita on tullut, itsehän en malttanut kuvata keikalla ollenkaan.
 
vierailija
Ei jaksa tuota hyväksikäyttövänkäystä, joka alkaa aina kun pienikin tilaisuus tulee. Ihan tahallistahan se on, muiden käännyttämistä B:tä vastaan. En oo kovin vahvasti uskonut B:n ja S:n suhteeseen, mitta jos sellainen olisi, olisin kyllä ilahtunut. S vaikuttaa symppikseltä ja jalat maassa olevalta tyypiltä ja olisi ihana, jos B löytäisi vakaan suhteen missä olisi onnellinen. 🥰
 
vierailija
Oi täällä on taas keskustelua ollut ihanaa. SBJ:lla muuten melkein 400 tuhatta striimikertaa ja on nyt Joksujen kuunnelluin Biisi tällä hetkellä eli top 5 listan ykkösenä.

Kattoiko joku sen eilisen haastattelun joka tänä aamuna julkaistiin Josubsin kanavalle käännettynä? Nace sano niin ihanasti Jančista siinä "my guitarist" ❤ Jančikin sanoi Nacesta että on huomaavainen kun heidät käskettiin sanoa toisistaan jotain positiivista. Söpöjä ovat 🥰 toimittavasti Joksut saavat levyä edistettyä hyvin tällä viikolla ja alkaisikohan Bluza olemaan pian valmis? Innolla odotan tulevaa levyä ja viimeistään lokakuussa se on meidän käsissä!
 

Yhteistyössä