Ketju JO-faneille

vierailija
Jos on yhtään sateista edes edellisenä yönä niin laittaisin varmaan maiharit. Mieluummin vähän hikiset jalat kuin kastuneet jalat ja maiharit kestää hyvin kuraa. Mun maiharit hajosi vähän aikaa sitten ja ainoat vaihtoehdot on kumpparit tai lenkkarit. 🥲 Täytyy varmaan ottaa molemmat ja jättää toiset narikkaan tilanteen mukaan.

Apuaaa, Joksut on Suomessa hetkenä minä hyvänsä! Mietin et laittoikohan Kris sen keikkamainosstoorin näin aikaisin kun sillä tuli pakatessa Suomi mieleen tms.
Totta, maiharit on aika moneen menoon sopivat. Hauska ajatella tuota että siellä on Joksuilla varmaan pakkailu ja muu valmistautuminen käynnissä, niin kuin meilläkin. Saa nähdä milloin tulevat, mitä veikkaatte?
 
vierailija
Totta, maiharit on aika moneen menoon sopivat. Hauska ajatella tuota että siellä on Joksuilla varmaan pakkailu ja muu valmistautuminen käynnissä, niin kuin meilläkin. Saa nähdä milloin tulevat, mitä veikkaatte?
Varmaan viimeistään lauantaina ellei sit perjantaina 🤔 käsittääkseni Suomessa festareilla tehdään soundchekit enne porttien avaamista (en oo täysin varma) niin siks veikkaan et viimeistään lauantaina Joksut on täällä
 
vierailija
Varmaan viimeistään lauantaina ellei sit perjantaina käsittääkseni Suomessa festareilla tehdään soundchekit enne porttien avaamista (en oo täysin varma) niin siks veikkaan et viimeistään lauantaina Joksut on täällä
Mäkin uskon niin, tuskin jättävät sunnuntaille. Mä vähän toivoisin että menisivät jo lauantaina festarialuetta katsomaan ja tapaisivat Kuumaan kanssa. Vauvalla oli siitä tänään jotain keskustelua ja itsekin kommentoin sinne, että musta ne on vähän samanhenkisiä, saattaisivat tulla juttuun hyvin. Molemmat on K:n kavereita myös. No, nää on näitä omia toiveita, pääasia kun ovat siellä sunnuntaina. ✨ Itse en oo kyllä kuin vaan sen yhden päivän siellä.
 
vierailija
No mut Allas on tosi kiva mesta ja erilainen kokemus. En usko että tulisivat just sitä keikkaa varten tänne mutta jos on suht helppoa tulla jo aiemmin niin eiköhän ne tulisi jos on kutsuttu.
Harmi vaan kun perjantain sää näyttää aika kurjalta, toivottavasti Joksut tuovat auringon mukanaan kuten NT:llä. Kelpaa siis se aurinko myöhemminkin vkl kun tulevat. :D
 
vierailija
Mä en yleensä tykkää yhtään pakkaamisesta mutta nyt on ollut ihan mukava keräillä tarvittavia tavaroita kasaan ja kuunnella Jokereita samalla, pääsee jo festarifiilikseen. Varmaan tulee kuunneltua Käärijää ja Blind Channeliakin tässä vielä ennen sunnuntaita.
 
vierailija
Mä en yleensä tykkää yhtään pakkaamisesta mutta nyt on ollut ihan mukava keräillä tarvittavia tavaroita kasaan ja kuunnella Jokereita samalla, pääsee jo festarifiilikseen. Varmaan tulee kuunneltua Käärijää ja Blind Channeliakin tässä vielä ennen sunnuntaita.
Mulla jää kaikki aina viime tippaan ja pakkaan varmaan vasta sunnuntaina ennen lähtöä ja unohdan jotain tärkeää. 😁 On muutenkin sellainen elämäntilanne tällä hetkellä että on vaikeaa olla suunnitelmallinen mutta tärkeintä että näkee Joksut.
 
vierailija
Täällä ketjussa en ole nähnyt vielä yhtään niin ilkeäkielistä kommenttia mitä muualla välillä näkee. Ehtiihän niitä tietysti tännekin tulla ja myös trollit voi kirjoittaa niitä. Itse huomasin taas tänään, että samat henkilöt taitaa luoda sellaista negatiivista ilmapiiriä milloin missäkin. Kompostissa oli toissailtana kamala meno ja ihmettelin kun vauvallakin oli vähän samansuuntainen tänään. Kävin kuitenkin äsken lukemassa kompostissa ja siellähän olikin ollut leppoisaa. Eli kompostin edellisillan porukka oli siirtynyt varmaan liven ajaksi vauvalle. Näin mä sen näen. Päivästä en tiedä kun en silloin vauvan ketjua lukenut.
Sama porukka kiertää ketjusta toiseen. Itse olen aina livejen aikaan (tai aina kun tapahtuu) vauvalla koska oletan että siellä on kaikki muutkin ja sitä on livejen aikana yleensä helpoin seurata. Se tietysti vähän hankaloittaa jo joku innostuu just silloin poistelemaan viestejä. Itse en ymmärrä miksi pitää jotenkin miettiä kirjoittajia, heidän motiivejaan tai ketjujen tunnelmia mutta tämä on henkilökohtainen mielipiteeni.
 
vierailija
Sama porukka kiertää ketjusta toiseen. Itse olen aina livejen aikaan (tai aina kun tapahtuu) vauvalla koska oletan että siellä on kaikki muutkin ja sitä on livejen aikana yleensä helpoin seurata. Se tietysti vähän hankaloittaa jo joku innostuu just silloin poistelemaan viestejä. Itse en ymmärrä miksi pitää jotenkin miettiä kirjoittajia, heidän motiivejaan tai ketjujen tunnelmia mutta tämä on henkilökohtainen mielipiteeni.
Olen samaa mieltä että se on vähän turhaa, kun monet käy varmasti useammassa ketjussa. Kerroin vain havaintoni tuohon keskusteluun, missä tämän ketjun porukkaa alettiin heti syytellä. Jatketaan muilla aiheilla.
 

Yhteistyössä