Ketju JO-faneille

vierailija
Ei se riitä. Olisi kohteliasta nyt ollut edes lauseen verran ilmoittaa, että meidän seuraan liittyy X.
Kun Jan sanoi että nyt tuli liittymispyyntö, niin Boitsu puhui jotain mutta live jäi jumiin. Ja kun se eka tyyppi oli liittynyt, niin B sanoi jotain Poetsista niin tajusin, mistä on kyse. Nyt taisi live vaan kriittisessä paikassa pätkäistä.
 
vierailija
Onko joka puolella vähän outo tunnelma vai kuvittelenko vain? Mitä väliä minä päivänä se Šta bih ja julkaistaan. Ihmisten pitäisi olla ihan täpinöissään Ruisrockista, mutta keskitytään epäolennaisuuksiin.
Joo mä en kanssa ymmärrä yhtään. Tuntuu että kaikkialla vaan valitetaan kaikista Joksujen tekemisistä. Osa yritti edelleen jopa sanoa B:n näyttävän huonolta jne. Onko näiden palstojen porukka tosiaan vain K:n faneja, jotka on tykänneet B:stä siihen asti, kun uskoivat B:n odottelevan sinkkuna K:ta vaikka loppuikänsä? Vai onko osa faneista nyt lomilla ja pieni porukka pyörii näissä ketjuissa toistamassa samat asiat. Sen verran vilkaisin vauvan juttuja että enempää en viitsi enää mennä muualta lukemaan. Onneksi muualla kuin näillä palstoilla fanit arvostaa varmasti edelleen. Ja me täällä 👍
 
vierailija
Joo mä en kanssa ymmärrä yhtään. Tuntuu että kaikkialla vaan valitetaan kaikista Joksujen tekemisistä. Osa yritti edelleen jopa sanoa B:n näyttävän huonolta jne. Onko näiden palstojen porukka tosiaan vain K:n faneja, jotka on tykänneet B:stä siihen asti, kun uskoivat B:n odottelevan sinkkuna K:ta vaikka loppuikänsä? Vai onko osa faneista nyt lomilla ja pieni porukka pyörii näissä ketjuissa toistamassa samat asiat. Sen verran vilkaisin vauvan juttuja että enempää en viitsi enää mennä muualta lukemaan. Onneksi muualla kuin näillä palstoilla fanit arvostaa varmasti edelleen. Ja me täällä
Voi olla että alkaa vaan tulla kyllästymistä ja osalla ehkä fanitus tiensä päähän.
 
vierailija
Joo mä en kanssa ymmärrä yhtään. Tuntuu että kaikkialla vaan valitetaan kaikista Joksujen tekemisistä. Osa yritti edelleen jopa sanoa B:n näyttävän huonolta jne. Onko näiden palstojen porukka tosiaan vain K:n faneja, jotka on tykänneet B:stä siihen asti, kun uskoivat B:n odottelevan sinkkuna K:ta vaikka loppuikänsä? Vai onko osa faneista nyt lomilla ja pieni porukka pyörii näissä ketjuissa toistamassa samat asiat. Sen verran vilkaisin vauvan juttuja että enempää en viitsi enää mennä muualta lukemaan. Onneksi muualla kuin näillä palstoilla fanit arvostaa varmasti edelleen. Ja me täällä
Hienosti nostit itsesi sitten parempana fanina muiden yläpuolelle. Olette ainoa porukka, joka todella tajuaa ja ymmärtää. Jepujee.
 
vierailija
Taas näkyy se pettymys, kun pojat olivatkin vielä kotonaan, eikä k ollut livessä. Ainahan se on tätä. Ensin kauheat mayhemut pellemeikkeineen ja lopulta pettymys, kun se ei mennytkään niin ku toivottiin.
Mitä ihmettä? Kukaan ei ole tosissaan uskonut, että ovat nyt Suomessa. Eikö sitä ole paremminkin odotettu että jäävät Ruissin jälkeen vielä?
Ja paremmat mahkuthan niillä on jäädä kun ei tarvi olla radiokierroksella maanantaina promoamassa niinkuin jos SBJ olisi julkaistu nyt perjantaina. Livejä pitävät niin harvoin, että varmasti sen takia ihmiset olisivat halunneet nähdä vain Joksut. Muutama voi olla pettynyt, että ei julkaista ennen Ruissia, mutta ei pidä yleistää.
Ja minun mielestä myös toisten ketjujen ja kirjoittajien mollaaminen pitäisi olla täällä kielletty.
 
vierailija
Eikö toi ole ihan tavallista ottaa linjoille muita artisteja ihan spontaanistikin välillä? Oon itse nähnyt useasti, esim. se La Zarran live johon liittyi Boitsu ja muita viisutyyppejä. Ja kerran muistan Kuumaa nappasi Pilvet pilvet basistin liveensä vai oliko se toisin päin. Hauskaahan tuo vain vai onko Joksufanit niin omistuksenhaluisia että eivät siedä jos joku muu vie huomion livessä.
 
vierailija
Taas näkyy se pettymys, kun pojat olivatkin vielä kotonaan, eikä k ollut livessä. Ainahan se on tätä. Ensin kauheat mayhemut pellemeikkeineen ja lopulta pettymys, kun se ei mennytkään niin ku toivottiin.
Aaaa, okei, en lukenut vauvaa aiemmin tänään. Niinpä tietysti. Tuo shippaus menee siinä musta liian pitkälle kun ensin ladataan toisille ihme odotuksia ja sitten kun petytään niissä niin haukutaan ne kohteet. Eli käytännössä siis joksut.
 
vierailija
Eikö toi ole ihan tavallista ottaa linjoille muita artisteja ihan spontaanistikin välillä? Oon itse nähnyt useasti, esim. se La Zarran live johon liittyi Boitsu ja muita viisutyyppejä. Ja kerran muistan Kuumaa nappasi Pilvet pilvet basistin liveensä vai oliko se toisin päin. Hauskaahan tuo vain vai onko Joksufanit niin omistuksenhaluisia että eivät siedä jos joku muu vie huomion livessä.
Jep ja vielä kun heillä on iso yhteiskeikka Puolassa
 
vierailija
Joo mä en kanssa ymmärrä yhtään. Tuntuu että kaikkialla vaan valitetaan kaikista Joksujen tekemisistä. Osa yritti edelleen jopa sanoa B:n näyttävän huonolta jne. Onko näiden palstojen porukka tosiaan vain K:n faneja, jotka on tykänneet B:stä siihen asti, kun uskoivat B:n odottelevan sinkkuna K:ta vaikka loppuikänsä? Vai onko osa faneista nyt lomilla ja pieni porukka pyörii näissä ketjuissa toistamassa samat asiat. Sen verran vilkaisin vauvan juttuja että enempää en viitsi enää mennä muualta lukemaan. Onneksi muualla kuin näillä palstoilla fanit arvostaa varmasti edelleen. Ja me täällä
Sinkkuhan se B onkin mitä ihmettä?
 
vierailija
Aaaa, okei, en lukenut vauvaa aiemmin tänään. Niinpä tietysti. Tuo shippaus menee siinä musta liian pitkälle kun ensin ladataan toisille ihme odotuksia ja sitten kun petytään niissä niin haukutaan ne kohteet. Eli käytännössä siis joksut.
Ei siinä mistään shippausesta nyt herranjestas ole kyse. Vauvalla ei tänään puhuttu muutamaa vitsiä lukuunottamatta lainkaan mistään livestä K:n kanssa, vaan odotettiin lähinnä SBJ julkaisua. Sen sijaan tulikin yhteislive kaikille tuntemattoman bändin kanssa ja ei SBJ:ta. Sitä pettymystä tässä puretaan. Älä nyt tahallasi vääristele asioita.
 
vierailija
Aaaa, okei, en lukenut vauvaa aiemmin tänään. Niinpä tietysti. Tuo shippaus menee siinä musta liian pitkälle kun ensin ladataan toisille ihme odotuksia ja sitten kun petytään niissä niin haukutaan ne kohteet. Eli käytännössä siis joksut.
Kukaan ei ole ladannut mitään odotuksia. Tää olikin sitten näköjään joku parempien fanien kultti, jossa mollataan vain muita ketjuja ja faneja. Kuka se teidän kulttijohtajanne on?
 
vierailija
Eikö toi ole ihan tavallista ottaa linjoille muita artisteja ihan spontaanistikin välillä? Oon itse nähnyt useasti, esim. se La Zarran live johon liittyi Boitsu ja muita viisutyyppejä. Ja kerran muistan Kuumaa nappasi Pilvet pilvet basistin liveensä vai oliko se toisin päin. Hauskaahan tuo vain vai onko Joksufanit niin omistuksenhaluisia että eivät siedä jos joku muu vie huomion livessä.
Se live La Zarran ja Monican kanssa ei ollut live bändin kera, vaan ihan kavereiden keskinen spontaani hengauslive. Eri asia kuin se, että JO ilmoittaa virallisesti stoorissaan livestä.
 
vierailija
Aaaa, okei, en lukenut vauvaa aiemmin tänään. Niinpä tietysti. Tuo shippaus menee siinä musta liian pitkälle kun ensin ladataan toisille ihme odotuksia ja sitten kun petytään niissä niin haukutaan ne kohteet. Eli käytännössä siis joksut.
Ei siellä kukaan mitään tälläistä odottanut, onpa kiva paikka, kun tullaan valehtelemaan toisen ketjun asioita
 
vierailija
No mun pettymys ei liity mihinkään muuhun kuin siihen, että saatiin todella vaivaannuttava live, jossa JO ei edes ollut keskenään vaan siellä oli joitain vieraita pyörimässä. Samaa pettymystä on ollut kaikkialla, ei se liity mitenkään K:hon tai mihinkään pellemeikkeilyyn.
Ei se ollut vaivaannuttava musta. Oli ihan hauska katsoa kärpäsenä katosta noiden tutustumista toisiinsa. Toki se tapahtui katseiden alla eikä rennosti jossain bäkkärillä mutta kuitenkin. Voisin katsoa tuon tyylisiä enemmänkin.
 

Yhteistyössä