Ketju JO-faneille

vierailija
Ne tapasi jo Lontoossa eli ovat varmaan tuttuja jollain tasolla ja S kuvat on aina sellaisia sieluttomia mallikuvia ettei niiden tykkäykset kerro mitään.
No tuttuja vähintään, ehkä jopa kavereitakin, ei välttämättä Jurekaan muuten niistä kuvista tykkäilisi. Musta Sadien kuvissa muuten on sielua, sillä on jotain vaikuttavaa niissä silmissään ja katseessa. Mut joo, katsoo sellaisella ns. tyhjällä mallikatseella myös välillä, ihan tarkoituksella luulisin.
 
vierailija
Minusta on Giants-paita, koripallon kulma siinä tekstin alapuolella.
Onko tuo Giants siis myös koripallojoukkue? Ainakin amerikkalainen jalkapallo -joukkue se on ja jossain kyllä puhuttiin koripallostakin. En tiedä yhdistyikö tuo Giants jonkun toisen joukkueen kanssa sen koripallon osalta kun nopeasti katsoin. Mutta voi olla että ymmärsin väärin kun en yhtään tiedä noista. Meinaan tällä että mikähän laji B:tä siis kiinnostaa, tuo amerikkalainen jalkapallo vai koris?
 
vierailija
Onko tuo Giants siis myös koripallojoukkue? Ainakin amerikkalainen jalkapallo -joukkue se on ja jossain kyllä puhuttiin koripallostakin. En tiedä yhdistyikö tuo Giants jonkun toisen joukkueen kanssa sen koripallon osalta kun nopeasti katsoin. Mutta voi olla että ymmärsin väärin kun en yhtään tiedä noista. Meinaan tällä että mikähän laji B:tä siis kiinnostaa, tuo amerikkalainen jalkapallo vai koris?
On kai se pelkästään am. jalkapallon joukkue. NY Knicks olis koripallojoukkue.
 
vierailija
Tuliskohan tänään SBJ:n julkaisupäivä? Oliskohan eilen tarkoitus julkaista matsin jälkeen mut matsi venyi pitkäksi ja Janči väsäshti jos suunnitteilla oli joku hieno reels
Toivotaan että tulis, ei siihen ainakaan kovin monta päivää voi mennä kun niin kovasti jo vihjailevat. 🤩 Perjantai vois olla toinen mahdollinen. Olisihan se hyvä niin olis biisi jo julkaistu jos ruissista löytyy uusia kuuntelijoita.
 
vierailija
Toivotaan että tulis, ei siihen ainakaan kovin monta päivää voi mennä kun niin kovasti jo vihjailevat. Perjantai vois olla toinen mahdollinen. Olisihan se hyvä niin olis biisi jo julkaistu jos ruissista löytyy uusia kuuntelijoita.
Joo ei voi kyllä kovin kauaan mennä kun nyt on näitä vihjailevia stooreja tullut enemmänkin ehkä tällä viikolla manifestoidaan tänään et saadaan julkaisupäivämäärä 🤩
 
vierailija
Jos huvittaa niin kertokaa mikä sai teidät erityisesti tykästymään joksuihin?

Mulle se musiikki iski heti, on just sellaista mitä tykkään kuunnella, eikä kyllästytä yhtään vaikka kuuntelisin miten paljon. Sitten Joksuilla on koko porukalla jotenkin hyvä, rento energia. Ovat hauskoja ja niiden juttuja on hauska seurata vaikka haastatteluissa tai livessä, vaikka muuten oon sellainen etten yhtään jaksa seurata esim. mitään julkkishaastatteluohjelmia. Jotain kiinnostavia haastatteluja saatan joskus lukea netistä tai lehdistä, mutta aika harvakseltaan kuitenkin. K:n haastatteluja oon katsonut kyllä myös. Mutta se on jännä ilmiö itsellekin että miten yhtäkkiä tuollainen slovenialainen bändi kiinnostaa niin paljon, että jaksan katsoa tai lukea suunnilleen kaikki niiden haastattelut ja jotenkin ne onnistuu aina saamaan mut hyvälle tuulelle jutuillaan.
 
vierailija
Jos huvittaa niin kertokaa mikä sai teidät erityisesti tykästymään joksuihin?

Mulle se musiikki iski heti, on just sellaista mitä tykkään kuunnella, eikä kyllästytä yhtään vaikka kuuntelisin miten paljon. Sitten Joksuilla on koko porukalla jotenkin hyvä, rento energia. Ovat hauskoja ja niiden juttuja on hauska seurata vaikka haastatteluissa tai livessä, vaikka muuten oon sellainen etten yhtään jaksa seurata esim. mitään julkkishaastatteluohjelmia. Jotain kiinnostavia haastatteluja saatan joskus lukea netistä tai lehdistä, mutta aika harvakseltaan kuitenkin. K:n haastatteluja oon katsonut kyllä myös. Mutta se on jännä ilmiö itsellekin että miten yhtäkkiä tuollainen slovenialainen bändi kiinnostaa niin paljon, että jaksan katsoa tai lukea suunnilleen kaikki niiden haastattelut ja jotenkin ne onnistuu aina saamaan mut hyvälle tuulelle jutuillaan.
Joksujen musiikkiin tykästyin se on just sellaista mitä yleensä kuuntelenkin ja sit tosiaan bändin jäsenet on ihania ja tykkään heidän menostaan ja läheisistä väleistä toisiinsa ja heidän sometus tyyli on myös ihanan persoonaallinen ja miten läheinen yhteys heillä on faneihinsa ❤
 
vierailija
Jos huvittaa niin kertokaa mikä sai teidät erityisesti tykästymään joksuihin?

Mulle se musiikki iski heti, on just sellaista mitä tykkään kuunnella, eikä kyllästytä yhtään vaikka kuuntelisin miten paljon. Sitten Joksuilla on koko porukalla jotenkin hyvä, rento energia. Ovat hauskoja ja niiden juttuja on hauska seurata vaikka haastatteluissa tai livessä, vaikka muuten oon sellainen etten yhtään jaksa seurata esim. mitään julkkishaastatteluohjelmia. Jotain kiinnostavia haastatteluja saatan joskus lukea netistä tai lehdistä, mutta aika harvakseltaan kuitenkin. K:n haastatteluja oon katsonut kyllä myös. Mutta se on jännä ilmiö itsellekin että miten yhtäkkiä tuollainen slovenialainen bändi kiinnostaa niin paljon, että jaksan katsoa tai lukea suunnilleen kaikki niiden haastattelut ja jotenkin ne onnistuu aina saamaan mut hyvälle tuulelle jutuillaan.
Unohtui mainita vielä se miten mahtava ja energinen livebändi ne on. Sekä paikanpäällä että videolta katsottuna. Ja Boitsun ääni on ihana. Muistan kun näin Belgrade beer festin tallenteen ekan kerran, olin silloin ihan myyty. ❤
 
vierailija
Joo, tää on mustakin kiinnostava juttu. Samoilla fiiliksillä seurailen itsekin. Itse oon toistaiseksi sen kannalla että varmaan ovat vaan ystäviä kuitenkin. Silti mielenkiintoista tuo, kun vaikuttaa että aika läheisiksi ovat tulleet lyhyessä ajassa. S vaikuttaa rennolta tyypiltä, uskon että heillä siinä mielessä varmasti synkkaa.
Minun mielestäni meillä ei ole mitään dataa siitä, että olisivat läheisiksi tulleet. Mihin todisteisiin heidän läheisistä väleistään viittaat? Matka Jenkkeihin ei mielestäni vielä täytä niitä kriteerejä, mehän emme tiedä miksi Bojan meni sinne.
Myös se on vahvistamatta, että B meni Jenkkeihin toisen kerran, vaikka Rose alkoikin seurata B:n serkkua Filipiä.
 
vierailija
Minun mielestäni meillä ei ole mitään dataa siitä, että olisivat läheisiksi tulleet. Mihin todisteisiin heidän läheisistä väleistään viittaat? Matka Jenkkeihin ei mielestäni vielä täytä niitä kriteerejä, mehän emme tiedä miksi Bojan meni sinne.
Myös se on vahvistamatta, että B meni Jenkkeihin toisen kerran, vaikka Rose alkoikin seurata B:n serkkua Filipiä.
Juu minulla tökkii kans tämä useista matkoista puhuminen ja välillä väitetty B:n käyneen Kroatiassa jne. Ainoa mikä tiedetään on Damon ja Kris tapaaminen Ljubljanassa
 
vierailija
Minun mielestäni meillä ei ole mitään dataa siitä, että olisivat läheisiksi tulleet. Mihin todisteisiin heidän läheisistä väleistään viittaat? Matka Jenkkeihin ei mielestäni vielä täytä niitä kriteerejä, mehän emme tiedä miksi Bojan meni sinne.
Myös se on vahvistamatta, että B meni Jenkkeihin toisen kerran, vaikka Rose alkoikin seurata B:n serkkua Filipiä.
Aika paljon on ollut havaintoja että S olisi ollut keikkabussissa tai vähintään parilla keikalla mukana, kuinka pitkään, sitä ei sitten tiedetä. Jos hän on sinne mennyt, ovat luultavasti tunteneet jo aika hyvin, D tuskin olisi tarvinnut ketään mukaansa. Sitten oli ainakin yksi jenkkireissu, missä tapasivat ja ilmeisesti S:n perhettä ja sukua myös. Hyvin mahdollista että oli toisellakin lomallaan siellä, NY Giants lippiskin oli sea starilla heti reissun jälkeen päässä. S taas oli viimeksi niin lähellä Kroatiassa lomailemassa että sekin on melko uskottavaa että tapasi B:n myös siellä. Tuossa on niin paljon (mahdollisia) tapaamisia että tulee fiilis siitä, että ovat tosi hyvin tutustuneet ja ihan tarkoituksella järjestävät tapaamisia, eikä vain sattumalta ohimennen. Voin tietysti olla väärässäkin, mutta ehkäpä me nähdään se vielä, ainakin siinä tapauksessa jos usein päätyvät samaan paikkaan lomillaan. Musta se on aika ihana juttu, jos on niin että S:stä on tullut B:lle läheinen, ihan vaan siis ystävänäkin.
 
vierailija
Aika paljon on ollut havaintoja että S olisi ollut keikkabussissa tai vähintään parilla keikalla mukana, kuinka pitkään, sitä ei sitten tiedetä. Jos hän on sinne mennyt, ovat luultavasti tunteneet jo aika hyvin, D tuskin olisi tarvinnut ketään mukaansa. Sitten oli ainakin yksi jenkkireissu, missä tapasivat ja ilmeisesti S:n perhettä ja sukua myös. Hyvin mahdollista että oli toisellakin lomallaan siellä, NY Giants lippiskin oli sea starilla heti reissun jälkeen päässä. S taas oli viimeksi niin lähellä Kroatiassa lomailemassa että sekin on melko uskottavaa että tapasi B:n myös siellä. Tuossa on niin paljon (mahdollisia) tapaamisia että tulee fiilis siitä, että ovat tosi hyvin tutustuneet ja ihan tarkoituksella järjestävät tapaamisia, eikä vain sattumalta ohimennen. Voin tietysti olla väärässäkin, mutta ehkäpä me nähdään se vielä, ainakin siinä tapauksessa jos usein päätyvät samaan paikkaan lomillaan. Musta se on aika ihana juttu, jos on niin että S:stä on tullut B:lle läheinen, ihan vaan siis ystävänäkin.
Sulla on tuossa pelkkää on mahdollista, kenties, ehkä. Et siis voi mitenkään toisessa kommentissa kirjoittaa, että ovat hyvin läheisiä.
Mikään tuostakaan "todistelustasi", joka oli siis pelkkiä arvailuja ei ole todiste minkäänlaisesta läheisyydestä. Sukulaisia voi seurata vaikka olisivat vain sosiaalisina ihmisinä tekemisissä, eivätkä mitenkään läheisiä.
 
vierailija
Sulla on tuossa pelkkää on mahdollista, kenties, ehkä. Et siis voi mitenkään toisessa kommentissa kirjoittaa, että ovat hyvin läheisiä.
Mikään tuostakaan "todistelustasi", joka oli siis pelkkiä arvailuja ei ole todiste minkäänlaisesta läheisyydestä. Sukulaisia voi seurata vaikka olisivat vain sosiaalisina ihmisinä tekemisissä, eivätkä mitenkään läheisiä.
Ei kannata hermostua, en mä ajattelekaan että tuossa mitään vissin varmaa on, eikä varsinkaan ole tarvetta todistella mitään. Jos kuitenkin alkaa näyttää että edelleen pyörivät lähellä toisiaan lomillaan, niin kyllä se silloin on todennäköisempää että ovat läheisiä, kuin että eivät olisi. Ei ole uskottavaa että aina olisi vaan sattumista kysymys. Ja puhun ihan ystävyydestä nyt, suhteeseen tarvisin itsekin enemmän todisteita. Miksi sua häiritsee se ajatus että olisivat ystävystyneet hyvin?
 
vierailija
Sulla on tuossa pelkkää on mahdollista, kenties, ehkä. Et siis voi mitenkään toisessa kommentissa kirjoittaa, että ovat hyvin läheisiä.
Mikään tuostakaan "todistelustasi", joka oli siis pelkkiä arvailuja ei ole todiste minkäänlaisesta läheisyydestä. Sukulaisia voi seurata vaikka olisivat vain sosiaalisina ihmisinä tekemisissä, eivätkä mitenkään läheisiä.
Damon alkoi seurata Simonin kahta siskoa nyt Ruotsin reissun aikana, sielläkin on ilmeisesti oltu tapaamassa perhettä. Mua ei siis häiritse pohdinnat Bn ja Sn suhteen laadusta mutta kyllä tuota sukuloimista harrastaa muutkin.
 

Yhteistyössä