Mulla on jotenkin heti aamusta tylsää.. Lapset nukkuu vielä ja mä koitan saada silmät auki
Ei oo niin helppoo ku luulis.
Onkos täällä ketään jauhamaan turhaa potaskaa hetkeksi?
Onkos täällä ketään jauhamaan turhaa potaskaa hetkeksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;22983448:Kotona ollaan. Joku molopää oli vienyt päikkyyn märkärupisen lapsen ja nyt se on meidän 4veessä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22983447:saat kuulla täällä palstalla seuraavat 7 vuotta molosivuista![]()
Täällä ollaan, ja voi että mä olen kateellinen teille joiden lapset herää vasta teidän jälkeen. äh..
Onneks on muumit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;22983519::wave: Juon varmaan kuudensia aamukaffeja tässä samalla, ja maha kiittää.:xmas: Jottain pittäis alkaa tehä, muttei millään viittis.![]()
Pulmuset on ihan huiput.Ohjelmista puheenollen, katotteko pulmusia? Mä olen ne aikoinani pienenä kattonu vhs:ltä kaikki ja aina ku telkusta on tullut ja edelleen ne naurattaa niin, että vesi lentää silmistä.. Nyt varsinkin kun tajuaa ne kaikki jutut mitä sillon nuorempana ei oikeen kässänny![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22983533:jos kohta yöunille :xmas:
Oho, ootsä valvonu aikas kuluks vai ootko töissä ollu?![]()
No nyt on vähän eri kun tyttö herää tossa kahdeksan aikaa normaalisti mut nyt on sitä rokkoa ni nukkuu ja nukkuu vaan : / Mut hyvä vaan että tervehtyy pikkuinen pian.
Muumit on bestMä katon niitä vieläki..
Ohjelmista puheenollen, katotteko pulmusia? Mä olen ne aikoinani pienenä kattonu vhs:ltä kaikki ja aina ku telkusta on tullut ja edelleen ne naurattaa niin, että vesi lentää silmistä.. Nyt varsinkin kun tajuaa ne kaikki jutut mitä sillon nuorempana ei oikeen kässänny![]()
Mitäs sä Wordillä rustaat?Minä olen mysö ollut heriellä jo kunnon tovin.
Aamuhommat tehty, jäljet siivottu, kämppä mallillaan, mukulat lähteneet isosiskolaan päiväksi ja mummelin pitäisi avata word ja ilmoittautua sen orjaksi.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22983548:ei kun mä en tuosta päivänvalosta niin tykkää :vampire:
Minä olen myös ollut hereillä jo kunnon tovin.
Aamuhommat tehty, jäljet siivottu, kämppä mallillaan, mukulat lähteneet isosiskolaan päiväksi ja mummelin pitäisi avata word ja ilmoittautua sen orjaksi.
![]()
Mitäs sä Wordillä rustaat?