Ketäs kaikkia täällä on tähän aikaa pystössä? :) *turha lätinä ketju :D*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä ollaan, ja voi että mä olen kateellinen teille joiden lapset herää vasta teidän jälkeen. äh..
Onneks on muumit :D

No nyt on vähän eri kun tyttö herää tossa kahdeksan aikaa normaalisti mut nyt on sitä rokkoa ni nukkuu ja nukkuu vaan : / Mut hyvä vaan että tervehtyy pikkuinen pian.
Muumit on best :D Mä katon niitä vieläki..

Ohjelmista puheenollen, katotteko pulmusia? Mä olen ne aikoinani pienenä kattonu vhs:ltä kaikki ja aina ku telkusta on tullut ja edelleen ne naurattaa niin, että vesi lentää silmistä.. Nyt varsinkin kun tajuaa ne kaikki jutut mitä sillon nuorempana ei oikeen kässänny :D

No nyt on vähän eri kun tyttö herää tossa kahdeksan aikaa normaalisti mut nyt on sitä rokkoa ni nukkuu ja nukkuu vaan : / Mut hyvä vaan että tervehtyy pikkuinen pian.
Muumit on best :D Mä katon niitä vieläki..

Ohjelmista puheenollen, katotteko pulmusia? Mä olen ne aikoinani pienenä kattonu vhs:ltä kaikki ja aina ku telkusta on tullut ja edelleen ne naurattaa niin, että vesi lentää silmistä.. Nyt varsinkin kun tajuaa ne kaikki jutut mitä sillon nuorempana ei oikeen kässänny :D

Mä ainakin katon. Mutta en oo kyllä pitkään aikaan kattonu. Pitäskin kaivella taas jostain esiin :)

Kukahan veis ton lapsen ulos, kun mä en saa itteeni millään ulkoilupirteeksi..
Toisaalta, jos sitä vaik ois vaan, ja sit menis jonnekkin.. äh en tiiä.
Piti taas eilen valvoa täällä, ja taistella tyhmistä asioista :D

Ja lukea sitä yhtä blogia, mitä en voi uskoa olevan olemassakaan. Tai lähinnä niitä ihmisiä.

:wave: Täälläkin on oltu jo parisen tuntia ylhäällä..Tai ei oo paljon oikeestaa tullu nukuttua koko yönä..Pikkumies tuli viime yönä lenssuun ja huuti melkein koko yön, tuossa hetki sit mittasin niin kuumetta 38,2.. :(

Minä olen myös ollut hereillä jo kunnon tovin.
Aamuhommat tehty, jäljet siivottu, kämppä mallillaan, mukulat lähteneet isosiskolaan päiväksi ja mummelin pitäisi avata word ja ilmoittautua sen orjaksi.
:)

Oh, mä luin tosta sun päivä rytmistä ja mä oon KADE miten joku jaksaa jo heti aamusta touhuta (kattella kenenkään pärstää) :D Mäki haluisin.. Mut en oo saanu ku koneen auki, kahvi kupin naaman eteen ja pesukoneen päälle.. :D

Yhteistyössä