Neljäs menossa,yksi jäljellä.Tähänhän alkaa tottua!Alkuperäinen kirjoittaja Riine::wave: täälä taasen. Vika yövuoro tälläerää! Olo on mitä kaamein. :x
Neljäs menossa,yksi jäljellä.Tähänhän alkaa tottua!Alkuperäinen kirjoittaja Riine::wave: täälä taasen. Vika yövuoro tälläerää! Olo on mitä kaamein. :x
no mutta tottakai! aina ja iankaikkisesti, aamen (niinku tämän illan trendi tuntuis olevan)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Onkos teillä jotain sutinaa kun ootte nähneet toisenne :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö::xmas: Sorry, ja onhan täällä muita kuin naispuolisiakin tietty, ja ehkä joitain jotka ei ole mitään tai kumpaakaan tai... Sanotaan sitten ennemmin mielekiintoisten ihmisten! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en oo äiti
eli päättömyys vie päättömän tuohon mielenkiintoseen kategoriaan...
hmm... oli sillä pää viimeksi ku näin... ja ei sitä kyllä naiseksikaan kukaan usko miehenä mie joudun sitä pitämään...
Mulla myös neljäs ja onneks tosiaan viimeinen. Ja taitaa olla viimeinen pitkään aikaan...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Neljäs menossa,yksi jäljellä.Tähänhän alkaa tottua!Alkuperäinen kirjoittaja Riine::wave: täälä taasen. Vika yövuoro tälläerää! Olo on mitä kaamein. :x
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no ei minusta oikeen hobittia saa :/
Huudelkaahan Timppaa niin morjestetaan! Saattaa osumia tull aika paljonkin...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin::hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no ei minusta oikeen hobittia saa :/
Nyynä,mua sitten kutsutaan siviilissä elikkäs ulkomaailmassa varmaankin bädiksi :xmas:
Aletaan huudella kadulla toisiamme meidän nikeillä
sie oot miulle paha impi! niinku siinä kummeli-sketsissä se paha kurki, samalla äänenpainollaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin::hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no ei minusta oikeen hobittia saa :/
Nyynä,mua sitten kutsutaan siviilissä elikkäs ulkomaailmassa varmaankin bädiksi :xmas:
Joo,mäkin tunnen ainakin 4 Timppaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Huudelkaahan Timppaa niin morjestetaan! Saattaa osumia tull aika paljonkin...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin::hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no ei minusta oikeen hobittia saa :/
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:sie oot miulle paha impi! niinku siinä kummeli-sketsissä se paha kurki, samalla äänenpainollaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin::hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no ei minusta oikeen hobittia saa :/
ja mieku ku kajauttasin tuossa ulkona jotta: Timppa! niin johan nousis päitä puskistaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Joo,mäkin tunnen ainakin 4 Timppaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Huudelkaahan Timppaa niin morjestetaan! Saattaa osumia tull aika paljonkin...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin::hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no ei minusta oikeen hobittia saa :/
no sano vaan. en suutu...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:sie oot miulle paha impi! niinku siinä kummeli-sketsissä se paha kurki, samalla äänenpainollaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin::hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no ei minusta oikeen hobittia saa :/
Mä en kehtaa sanoo mikä liikanimi mulla tuli mieleen nyynästä,suutut vielä :ashamed:
ssshhhttt!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pakko tunnustaa että minut on nähty, mut niin on nähty myös nyynä :attn:
Nynny-nyynä,mut se rimmaa jotenkin niin hyvin yhteen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no sano vaan. en suutu...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:sie oot miulle paha impi! niinku siinä kummeli-sketsissä se paha kurki, samalla äänenpainollaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin::hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no ei minusta oikeen hobittia saa :/
Mä en kehtaa sanoo mikä liikanimi mulla tuli mieleen nyynästä,suutut vielä :ashamed:
Läheltä vai kaukaa katsottuna?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pakko tunnustaa että minut on nähty, mut niin on nähty myös nyynä :attn:
semmonen siveellinen metri, julkisella paikalla B)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Läheltä vai kaukaa katsottuna?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pakko tunnustaa että minut on nähty, mut niin on nähty myös nyynä :attn:
tosi läheltä...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Läheltä vai kaukaa katsottuna?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pakko tunnustaa että minut on nähty, mut niin on nähty myös nyynä :attn:
no en mie tuommosesta suutu ku aika lähellehän tuo menee miun nikin tarkotusta...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Nynny-nyynä,mut se rimmaa jotenkin niin hyvin yhteen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no sano vaan. en suutu...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:sie oot miulle paha impi! niinku siinä kummeli-sketsissä se paha kurki, samalla äänenpainollaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin::hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no ei minusta oikeen hobittia saa :/
Mut mä tiedän ettet ole mikään nynny vaan jotain ihan muuta
Hyi teitä,miten kehtaatte |O :x :hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:semmonen siveellinen metri, julkisella paikalla B)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Läheltä vai kaukaa katsottuna?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pakko tunnustaa että minut on nähty, mut niin on nähty myös nyynä :attn:
no niimpä! :/ :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Hyi teitä,miten kehtaatte |O :x :hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:semmonen siveellinen metri, julkisella paikalla B)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Läheltä vai kaukaa katsottuna?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pakko tunnustaa että minut on nähty, mut niin on nähty myös nyynä :attn:
voissa...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Nyynä, kyllä mä sen tiesin ettei susta nynnyä saa vaikka voissa paistais molemmin puolin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:voissa...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Nyynä, kyllä mä sen tiesin ettei susta nynnyä saa vaikka voissa paistais molemmin puolin :xmas:
jostain kumman syystä tuli mieleen justiinsa se velipuolikuun jakso missä ne tekee sitä pääsiäishanukasta... pirkka-pekka petelius valelee sitä alastonta kari hietasta voisulalla... tarkistaa oikein persreiänki että varmaan joka puolelle menee...
juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:voissa...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Nyynä, kyllä mä sen tiesin ettei susta nynnyä saa vaikka voissa paistais molemmin puolin :xmas:
jostain kumman syystä tuli mieleen justiinsa se velipuolikuun jakso missä ne tekee sitä pääsiäishanukasta... pirkka-pekka petelius valelee sitä alastonta kari hietasta voisulalla... tarkistaa oikein persreiänki että varmaan joka puolelle menee...
Tuli mieleen tosta voista että kalat ja muut vehkeet on ehdottomasti paistettava voissa