Ketään terokuurin aikana raskautunutta??

Mulla oli terojen lisäksi myös clomifen-lääkkeet. Ovis tais olla 16.kp, ja lääkärin määräyksestä (!! ) pakkoseksiä harrastettiin tuohon aikaan meillä aina 12., 14., ja 16., kp + vielä 18. kp, jos ovis oli myöhään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mulla oli terojen lisäksi myös clomifen-lääkkeet. Ovis tais olla 16.kp, ja lääkärin määräyksestä (!! ) pakkoseksiä harrastettiin tuohon aikaan meillä aina 12., 14., ja 16., kp + vielä 18. kp, jos ovis oli myöhään.
Millaset kierrot sulla oli? Kauanko söit teroja?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tjaa-a:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mulla oli terojen lisäksi myös clomifen-lääkkeet. Ovis tais olla 16.kp, ja lääkärin määräyksestä (!! ) pakkoseksiä harrastettiin tuohon aikaan meillä aina 12., 14., ja 16., kp + vielä 18. kp, jos ovis oli myöhään.
Millaset kierrot sulla oli? Kauanko söit teroja?
Kierto oli säännöllinen 31päivää. Söin teroja 3 kuukautta (clomeja kans ) kunnes tulin raskaaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tjaa-a:
Mut sä ainakin todistit sen et joka toinen päivä seksiä riittää =)
Riittää riittää, kertakin ovulaation aikana riittää siihen, että nainen tulee raskaaksi. Nimim. sekundäärisesti lapseton, joka raskautui kerrasta pikapanolla, vaikkei ollu edes vielä yritys päällä... :whistle: Elämä on ihmeellistä!
 
RouvaSumppisuu
Mulla pelkillä teroilla kaksi onnistunutt raskautta :heart: . Mulla pitkät kierrot ja jonkinlaista pco-epäilyä taustalla. Ekassa raskaudessa ovisplussa kp 15 ja söin terot kp 15-24, menkkoja ei tullutkaan vaan plussa! Sekstailtiin muistaakseni muutaman kerran ennen ovista ja vielä ovispäivänä.

Sitten tokassa raskaudessa tikutin taas ovista pitkien kiertojen takia, että sais edes jotain osviittaa ovuloinko edes. Kp 18 oli ovis ja aloitin vasta silloin syömään teroja vaikka ohje oli sama eli kp 15-24. Ja se kannatti.

Teroluthan on keltarauhasvalmiste, joka tukee ovulaation jälkeen omaa keltarauhasen toimintaa ja auttaa alkion kiinnittymisessä kohtuun. Sen sisältämä keltarauhashormoni saa aikaan kohdun limakalvon vuotamisen kuukautisina, jos hedelmöitystä ei ole tapahtunut. Käytetään paljon pitkittyneissä kierroissa ja kadonneitten kuukautisten metsästyksissä.
 
Itse en usko että mulle tulee ovista vielä 15-18 kiertopäivinä. ainakaan ekan terokuurin aikana, mutta saattaahan se tokan tai kolmannen kuurin aikana ollakin jo tuolloin... Vaikuttaako terot ovistikkuun? Eli jos jo syö teroja niin kannattaako enää tikuttaa?
 

Yhteistyössä