Ketään, jolla raskaustesti olisi näyttänyt positiivista vasta "myöhään"

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eli raskaustesti ollut negatiivinen vaikka menkat jo myöhässä.. Myöhemmin vasta näyttäyt plussaa? Ja missä vaiheessa olette saaneet positiivisen? Itse odottelen menkkoja, mutta toive jyskyttää yhä takaraivossa..

Mun sisko sai positiivisen tuloksen raskaustestiin todella myöhään, olikohan viikkoja jo kymmenkunta? En tarkkaan muista, mutta lapsi syntyi toukokuussa ja syys-lokakuun vaihteessa tuli positiivinen tulos. Muistan tuon positiivisen tuloksen siitä, kun sisko soitti mulle kun oltiin matkoilla.

Testasin vasta 2vkoa sen jälkeen kun menkkojen piti alkaa, ja silloin sain vain ihan hailakan viivan. Viikkoja oli kuitenkin jo 6+3. Aikasemmin jos olisin testannut, olis luultavasti näyttänyt negaa.

jep
Kaverilla tuli useamman kuukauden jälkeen vasta. Verikokeessa näkyi aiemmin.
Se voi jotenkin "hävitä" ja näyttää negaa vaikka samaan aikaan otetusta veritestistä tulee plussa. Veritesti ei valehtele.

ap
Toisaalta olen niin varautunut siihen, että menkat alkaa aivan justiinsa, mutta toisaalta oireita on niin paljon, että odotan tuota plussaakin vielä.. Testasin silloin aamulla, kun kp (vai millä nimellä sitä kutsutaan) oli 28. Nyt pitäis saada jäitä hattuun ja olla liikaa pohtimatta asiaa, ei ole aivan helppoa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Oliko sulla muutes kuinka paljon viikkoja siinä veiheessa kun plussasit? Oliko siis oikeesti jo noin pitkällä, vai heittelikö kierto?
Raskaus oli oikeastikin jo niin pitkällä, että olisi pitänyt näkyä testeissä, sanoi ainakin terkkari ja lääkäri. Ultrassa laskettu aika siirtyi pari viikkoa eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuinka helposti muuten yleensä ottavat verestä tuon raskaustesitn, jos mekkoja ei ala kuulumaan? Meidän terveyskeskuksesta on niin vaikea saada mihinkään lähetettä =(
Minulta ei otettu vaikka sanoin että menkat ei vain ala ja mahaan sattuu ihan vietävästi... olivat vain että niin, mitä sitten?! Ja pissatestiin pääsin mutta negaahan sekin näytti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Oliko sulla muutes kuinka paljon viikkoja siinä veiheessa kun plussasit? Oliko siis oikeesti jo noin pitkällä, vai heittelikö kierto?
Raskaus oli oikeastikin jo niin pitkällä, että olisi pitänyt näkyä testeissä, sanoi ainakin terkkari ja lääkäri. Ultrassa laskettu aika siirtyi pari viikkoa eteenpäin.
No juu, olisihan tuon pitänyt näkyä.

Yhteistyössä