Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

Mun ehkä turha mukaan tähän keskusteluun, mutta haluan kertoa teille omastani ja siitä, että onnistutte myös pudottaa painon niinku mäkin...

Lyhyesti kerron taustastani... Itse olen nyt justiinsa täyttänyt 33v. ja mieheni kohta 35v. Yli vuosi sitten mentiin julkiselle ja silloin mut punnittiin ja olin 84kg ja pituutta löytyi 160cm... Silloinen lääkäri sanoi, et mun tarttis pudottaa painoa, että hoitoa voidaan aloittaa.. Mun piti siis pudottaa n. 75-76kg paikkeille... 3kk päästä oli punnituskäynti ja sinä aikana söin Primolutin... Onnistuin 3kk aikana pudottaa vaivaiset 5kg eli 79kg eikä se riittäänyt hoidon aloittamiseen, siispä taas 3kk painonpudotukseen ja Primolutin napsimiseen... Sitten lopulta painoin 76.6kg, jotta sain aloittaa hoidon.. Aloitin clomeilla 1 tbl ja 2 tbl, eikä tuottanut tulosta ja lääkkeitä vaihdettiin... Aloin Femar -kuuria aloittaa... Just joulukuussa ultras kävin ja Femar tuotti yhden hyvän kypsän munasolun, jee... Sitten pyysin, että voisinko nähdä tuossa vaa'alla paljonko nyt painan ja lopulta painoin sitten ihannepainon eli 64.6kg... Vuosi meni tuohon saavuttamiseen...

Mulla auttoi ruokavalios, että jätin perunan, riisin ja pastan sekä vaalean leivän pois... Muuten söin aivan normaalisti lisäten vihanneksia ja salaattia yms. Ja olenpa toki syönyt noita yllämainittuja mutta silloinkin tosi vähän.. Paino laski tosi hyvin eikä ole ihme kyllä tuottanut stressiä...

Nyt mun paino noussut 67kg, mutta se johtui tuosta joulun ja loppiaisen ajat.. Nyt sitten arki palannut ja jatkan aivan samal taval ku syksyl tein... Helppoa se ei ollut, ei ainakaan alussa... Olen todella herkkusyöppö ainakin roskaruuan parissa... Parhaimmillaan oli ollut vaikka kahdesti-kolmesti vkos hampurilais ateriat tai kebabit, sipsit, pullat ja ruuat vähä isokokoisia ja ja ja... Söin ku hevonen, ku mieliteko oli niiiin suuri... Että kyllä vähä hävetti myöntää kellekään enkä halunnut edes sitä puhua, ku hävetti niin... Nyt ku tää lääkäri sitten tuli sanomaan ja se oli täyskäännös elämässäni painonsuhteen kanssa...

Halusin tällä kertomuksella kertoa, että jos minäkin pystyn niin tekin pystytte, ku vaan uskotte vaikka alussa ei todella helppoa ole... Tsemppiä jokaselle!!! Sitä tarvitaan...
 
  • Tykkää
Reactions: Mila86
Hei kaikille!
Itsellä sama kohtalo painoa oli todella liikaa kun mentiin viime lokakuussa tonne klinikalle (julkisella puolella). Bmi oli tuolloin 31,5 ja painoa 91,5kg. Lisäksi löytyi todella vähän rasvaa kohdun seinämästä. Lääkäri ilmoitti ettei tee mitään ennen kun painoa on saatu alas ja varattiin seuraava aika joulukuulle, jossa punnitus uudestaan sekä munatorvien aukiolotutkimius. Siinä se "sisäinen herätys" sitten tuli. Vähensin roska ruokaa,karkkipv kerran viikossa (ennen tuli syötyä joka pv) ja aloitin ryhmä jumpissa käynnin. Joulukuussa lääkärin käynnillä paino oli tippunut 80,5kg ja tuo pieni määrä rasvaa kohdusta oli myös lähtenyt. Lääkäri aloitti noi glucophanet, jotta saatais tuota ovulointia vähän tehostettua. Noitten lääkkeiden jälkeen paino laski 76,2kg. Toivottavasti noi lääkkeet nyt auttais koska jostain syystä munasolu oli liian pieni kiertoon nähden. Nyt tässä kuussa kun menkat alkaa pitäis aloittaa noi clomifem ja sit taas uä ja kattellaan.
Siis ikää itsellä 23v ja mies myös 23v. Miehellä myös todettu toi teratotzspermioosi. Tosin en tiedä ketä lääkäriä uskotaan kun 1% miehellä toimivia, mutta tää lääkäri sanoi että normaali näyte koska tavaraa kolminkertainen määrä.
 
Mila86, kiitos PCO ja PCOS valistuksesta, meni jakeluun :) Ja kiitos makaronilaatikkotsempistä, vaikka vähän sorruinkin... :ashamed:

on: 3. pvä Nutrilettii, ja olo on heikko. Ja "sorruin" eilen, otin sitä makaronilaatikkoa, max. 1dl :ashamed: Okei, eihän se nyt tähän kaadu, mut oon ruoskinut itseäni et noinko heikko olen, yhtä viittä päivää en pysty noudattaa!! Ja päätin et pystyn loppu pvät!! P*****e! :kieh:
Myös iloisempaa asiaa, mullahan oli se soittoaika klinikan lääkärille tänään, ja ajatuksena et pitäskö ottaa kierron kartoitus ym labroja ku vikoista on ollu aikaa..
Hän oli kovin samaa mieltä kanssani :)
Eli ens kuussa, multa otetaan: sokerikokeet, FSH+LH+TSH+PROLAKTIINI :)
Ton sokrukokeen jälkeen haen ne metformiinit :)
Ja vieläpä meinasi et voidaan mieskin tutkia uudelleen koska aikaa on kulunut. Ja siinä kun puhuttii, tuli juttua mitä en edes muistanu, nii et miehel ei oo niin paljoo niit siittiöitä, ja muistan ku joskus aikoinaan inssiä tekivät et olisivat sanoneet et vois niit olla enemmänki, mutta kyllä näillä pitäs raskautua..
Ja sit ehkä se paras: Mun tarviski painaa 93kg, nii pääsisin hoitoon!! Ei 02kg, niinkuin muistelin. :) Mutta silti, aion toki pyrkii siihen 92kg.

Sori et näi paljon on, ens kerral kaikkee muutaki!!

Ja Muhkelo, mäkään en meinaa pysyä pöksyissäni, ku oottelen ens ti!!!! :)

Tuli nii hyvä mielitosta puhelusta :) :)
 
Hei, täällä vielä yksi!!
Meillä tilanne se että mulla pco. Mulla yks lapsi ennestään, nyt haaveissa miehen kanssa yhteinen. Käydään yksityisellä hoidossa ja lääkityksenä on metformiini+clomit+menopur+pregnyl. Kolme kiertoo clomeja oon nyt syönyt ja kolmannen kierron tulokset reilun viikon päästä tiedossa.. Julkisella mua ei hoidettais mut yksityisellä oon saanu ihan hyvän vastaanoton vaikka lääkäri sanoikin että kannattaa syödä terveellisesti ja liikkua vähäsen, auttaa ovuloimaan. Mä en siis ovuloi juuri ikinä, nyt kolmannessa clomikierrossa oli jotain tapahtunut jo ja sain pregnylin pistää.
Haittaako jollen painoani tänne laita? Se on vähän arka paikka, BMI on 37 luokkaa. Olen vuoden aikana laihtunut 10kg joista saanut joulukuun aikana 2kg takasin. Nyt tarkotuksena ois maanantaina alottaa gfg-haaste jolla viime syksynä laihduin muutaman kilon vaikken kovin tarkkaan sitä noudattanu. Siinä on hyvänä puolena se että saa oikeesti syödä paljon! Suosittelen!
 
Pikaista päivitystä. Tänään kävin puntarilla, viikko siitä ku alkupainon otin ja -200g oli tulos, eli 80,8 kg paino. No just joo! Vähänkö masensi. No tosin kyllä viikonloppuna syötiin pitsaa, että ei voi oikein odottaa mitään muutakaan. No, katsotaan, mikä on tulos tiistaina. Tänään sit korvasin lounaan nutriletilla ja aamupalaksikaan en syönyt ku yhden leivän. Sit päivällä tunnin rääkki salilla ja välillä jo tuntu et kuolema tulee, mut ei auta :) Nyt mun on onnistuttava, prkl!!! Miettii jo jos alkais korvaamaan kaikki ateriat korvikejuomilla, mut katotaan nyt.
 
Heippa uusille! Lisäilenkö sut Aniit listalle? Ei sun tarvii välttämättä painoa laittaa, mut laita kuitenkin tavottees ja kerro miten edistyy?
Haluaako joku muu uusista kirjottelijoista listalle?

TanZZZku no mut eihän toi nyt ollu repsahdus eikä mikään, eri olis jos olisit jonkun ison rasvasen pizzan vetässy napaan :p Mut tiiän joo ton tunteen ku on niin pettyny itteensä, et eikö tosiaan sen vertaa löydy iteltä itsekuria ettei mättäis sillonkun on päättänyt :/ Mun mies sanoo et älä noin radikaalisti lopeta herkkujen syöntiä, et salli yhtenä päivänä viikossa ittes syödä jotain hyvää ni onnistuis paremmin... Jotenkin tuntuu et sellanen totaalikieltäytyminen olis parempi mulle mut sit taas toisaalta jos pidemmän päälle ajattelee ni sellanen "karkkipäivä" vois olla ihan jees, sit pysyis hallinnassa ja muina päivinä ei sit mitään herkkuja söis.
Ja hei kiva kun sait hyviä uutisia puhelimessa, homma etenee jonkin verran taas=) Ja hyvä jos tutkivat sun miehenkin samalla uudestaan, ei siitä ainakaan mitään haittaa ole :)

futuremami no mut pääasia et suunta kuitenkin alaspäin ettei paino noussu ollu, kyl se siitä lähtee laskemaan ku jatkaa vaan samalla tyylillä, ei se yks pizza viikossa sua laihtumasta estä? Aamupala on tosi tärkee, sillon kuuluu syödä hyvin et saa aineenvaihdunnankin liikkeelle, ite syön joka aamu neljän viljan puuroa ja pari ruisleipää, pitää nälän pois hyvin ja on terveellistä. Ei sillä kuitenkaan laihdu pysyvästi et lakkaa syömästä, saa vaan nesteitä pois ja sit kilot tulee takasin ku alkaa taas syödä. Eikse niin mee et 3-4h välein pitäs syödä jotain? Ite oon alkanu syömään välipaloina rasvatonta maitorahkaa ja siellä joukossa hedelmänpalasia, hyvää ja ei-lihottavaa. Saa suurimman nälän pois.
 
Viimeksi muokattu:


Vertaistuki- ja tsemppipino naisille, joilla edessä painonpudotus ennen lapsettomuushoitoihin pääsyä =)



Nimim........Ikä...Lähtöpaino&pituus....BMI....Tavoite...Tilanne nyt

Aniit...........27v...................................37........-10kg...........?....

futuremami..27v....81kg&162cm...........30,09.....-6kg......-200g...

J3N3..........26v.....88kg&153cm............37,5......-13kg..........?...

Mila86........25v....92,2kg&167cm.........33,06...-15kg.......-1kg...

muhkelo......32v...94,9kg&165cm..........34,86...-10kg..........?...

TanzZzku....29v...101,8kg&171cm.........34,8....-10kg .........?...


 
Viimeksi muokattu:
Joo... Komppaan vähä totakin, ku toi painoasia on tavallaan hallinut elämääni, et oksat pois... Justiinsa mä olin sanonut, et loppiaisen jlk oon lihonut 2kg päälle eli 67kg... Mut kappas vain tänä aamuna paino olikin 65,3kg.. Et noinko nopeesti se laski.. Mä kyl pelkäsin, et pomppaako se sit yli 70kg...

Mun mieskin oli sanonut järkyttyneenä, et ei kai nyt sentään lopeteta tätä herkuttelua illal siis, että jotain hyvää syötäis telkun eessä yms... Mäkin itte olen herkkusyöppö... Joten olen päättänyt, että pe ja la saa itse syödä hyvää ihan mitä mieleen tulee... Mutta sitten su-to syödään arjesti ja normisti eikä sorruta sitten... Ja taas tulee pe/la niin jotain hyvää saa syödä...

Heti ku mä olen päässy tavallaan ihannepainoon ja mä olen haukkasilmänä vartonut joka maanantaina ja tiistaina miten pe ja la on vaikuttanut painooni.. Ja hämmästykseni oli suuri, että paino laski silti ja nyt keho löytänyt luontaisen painon... Nyt täytyy vaan vartoo ettei sit liiaksi uneksi, et joo syönpäs vaan lisää muuten salakavalasti taas lisääntyy paino...

Mieskin oli "iloinen", että herkuttelu säilyy, mutta ei enää arki-iltana miten sattuu ja tuosta vaan... Todellakaan kerran pari viikossa herkuttelu ei kaada tosiaankaan maailmaan.. Se kaatuu tosiaan, jos siihen taipumukseen on joka päiväistä, siinä on se pointti ja se päti muhun ku jokapäiväinen syö sellaista ja paino vaan nousee...

Mutta joo tsemppii silti kaikesta huolimatta!!! Vaatii kamala itsekuria kyllä...
 
Aniit, Tervetuloa mukaan :wave: Kivaa, kun tähän ketjuun tulee porukkaa :)

futuremami, komppaan Mila86, siinä että aamupala on tosi tärkee!! Itsekään en heti herättyä pysty syömään, mutta n. 1h-1,5h heräämisen jälkeen kun oon päässy töihin, vedän kaurapuuroa ja ruisleseitä napaan. Sekä Aniit puheet kantsii miettii, et syötkö riittävästi? Mainitsin jo aiemminkin täällä, mut kiloklubi.fi olen itse saanut hyviä neuvoja. Ne pallukat pitää saada vihreiksi, ja kertoo sulle mitä tarvitset lisää ja mitä on liikaa. Itse sain pudotettua jo n. 5kg kiloklubin ohjeilla loppuvuodesta, mutta joulukuussa tuli kaikki takas :ashamed: Ja nyt sit haluan tehdä tän lopulisesti!!!
Ja juuri mun työtoveri sanoi eilen mun mielestä hyvin: Jokainen pudonnut kilo, on lähteny kilo, jokaisesta pudotuksesta saa olla tyytyväinen, se on kaikki eteenpäin :)

ON: Mila86, no eihän se tosiaan ollu repsahdus sillee... ajatus vaan juuri et yx 5pvää, ja mä en mukamas pysty!!! Mutta, eilen todistin itselleni et pystyn!! Oon eilen vetäny vaan ne nutriletit!!! Niskat kiukuttelee yhä :( Toivon et ne olis pian kunnos, mul on ikävä zumbaamista!!!
Mustki tuntuu et mulle olis parempi totaalikieltäytyminen, ainaki näin alkuun. Sinne maaliskuulle asti. Mä haluan päästä ilmoittautumaan sinne hoitoon!!! Toki, jos se repsahdus tulee, ni sit pitää vaan rämpii ylös sielt ja jatkaa. Tottahan se on et sellane kultanen keskitie olis paras. Herkuttelupäiviäki tulee olla :)

Kiitokset vielä viisikko rex ja josmose tsempitystarinoista :) Piristää kummasti ku kuulee muiden onnistumisista :)
 
Mä meinasin eilen sortuu pahasti, olin niiiiin nälkänen pitkän työpäivän jälkeen ja kävi mielessä et hitto haen pizzan, ei se yks pizza haittaa tee, mut sit viime hetkellä muutin mieleni ja hain salaatin! :D Tää on kyl niin päivä kerrallaan eteenpäin menemistä, jokanen päivä pitää taistella houkutuksia vastaan, helpommin sanottu ku tehty että olenpa nyt ilman herkkuja pari kk... Mut eka iso houkutus selätetty :p Ja kävin pikaseen tänään aamulla vaa´alla ja siellä näky kasilla alkava luku!!!!!! Jeee olen niin iloinen, kyl kannatti ohittaa pizza eilen :D Nyt kun ei tarttis ikinä nähä enää ysillä alkavaa ni olisin hyvin onnellinen! Jännityksellä odotan tiistaita :)
 
Moikka! Taisineilen kiiruissani esittää asiani vähän väärin. Kyllähän mä toki syön. Eileilenki päivällisen söin ihan normaalisti , tosin pienempiä annoksia. Ja iltapalaksi puuroa ja ruisleipää. Aamuisin en pysty syömään oikein mitään niin eilen muutaman päivän harjoittelun jälkeen pystyin syömään leivän. Tänään sit jo puuroa :) Yritän siis opetella aamupalan syöntiä. Ku aiemmin saatto kello olla 12 ku ekan kerran sain jotain suusta alas. Mut joo nyt pakkaamaan ja sit mökille nettipimentoon viikonlopuksi. Hyvää vikonloppua :)
 
Huomenta!!
Mulla on ollut ihan kamala vkonloppu!!! :'( Meil oli miehen kans ihan kauhee riita, siis sellanen et se alkoi uhkailee avioeroilla sun muuta!!! :'( Ja ilmoittipa sit vielä et ei hän tiedäkään haluaax hän lapsia... Välillä kuulemma tuntuu et ei jumalauta ja välil taas et ilman muuta!! V***u mitä p****a!!!!
Okei, ollaan toki selvitelty asioita ja sillee, ja lapsiasiat vaan pelottaa häntä. Mutta mulle tuli aika puun takaa et hän on tyytymätön joihinkin asioihin meidän parisuhteessa.. Itse vain olen ajatellu että näin pitkässä suhteessa on, että joka pvä ja hetki ei ole yhtä juhlaa ja niin helvetin kiihkeetä.. :kieh:
Fiilis on vieläki aika kurja... Kuhan nyt päästään kotiin ni viel hieman setvitän näitä. Mut joo ei olla siis eroomassa mut kyl pistää miettii..
Ja elämänmuutoksesta... Arvatkaa vaan miten on kax pvää menny??
La lärvit vi********n, ja eilinen potiessa.. Eli nyt en odota et olis juuri pudonnu paino.. mut katotaa huomen, kuhan saan selvitettyy tän suhteen ongelmat ja miten niit lähetää hoitaa, ni kyl se varmaan sit siitä. Kyllä täältä suosta noustaan!! pakkohan se on...
 
Voi tanzzzku! Ikävä kuulla. Mut älä nyt painonputoomisesta huolehdi. Toivottavasti saatte asiat sovittua. :hug: Uskon kyllä että vie hetken tokeentua jos oot ajatellu et teillä kaikesta huolimatta kaikki hyvin. Elämä on aallokkoa.

ON: Tänään alkoi gfg. Ekat aamupuurot nautittu. Mulla on tosi vahva olo että oon raskaana ja tuun kyllä korkeelta ja kovaa loppuviikolla jos testi näyttää negaa...Mut siis osallistun punnitukseen vasta viikon päästä. Viikonlopun vielä nautistelin kaikkea ihanaa. :p
 
Heippa

Tässä olisi vielä yksi laihduttaja!! Joulun jälkeen näytti vaaka huikeat 92.1 kg joten päätin aloittaa painon tarkkailun. Minulla on ikää 37 vuotta ja pituutta 166cm joten painoindeksiksi tuli 33.42. ja "merkittävä lihavuus". En ole ikinä painanut niin paljon!! Kyllä siinä sai vähän aikaa nieleskellä.

Minulla ei tosin paino vaikuta hoitoon pääsyyn. Hoidossa ollaan jo ja reilu 10 päivän päästä tehdään eka PAS viimesyksyisen epäonnistuneen IVF:n jälkeen. Kuitenkin olen vakaasti päättänyt muuttaa elämäntapoja nyt, ennenkuin mahdolliset raskauskilotkin pamahtaa päälle. Nyt on jo välillä korkeita verenpainearvoja ja lievää masennusta ja itsetunnon puutetta. On otettava härkää sarvista!!

Aloitin heti joulun jälkeen laihdutuksen painonvartija pisteillä. Minulla on käytössä uusi Points Plus ohjelma (USA). En aio ihan 100% orjallisesti sitä noudattaa, mutta pääpiirteittäin kylläkin, koska annoskokoni ovat olleet tähän asti aivan liian suuria ja ruuan laatu mennyt huonompaan suuntaan muutamassa vuodessa. Lisäksi olen alkanut käymään kuntosalilla min. 2 kertaa viikossa ja koiran kanssa puolen tunnin lenkillä min. 2 kertaa viikossa. Tämä elämäntapa muutos vaatii minulta kovasti itsekuria, mutta toistaiseksi olen pysynyt tavoitteissani.

3 ekan viikon aikana lähti 2,7 kg!! Hyvä alku. Tavoite olisi päästä kuitenkin lähemmäksi 70 kg eli 20kg kokonaispainon pudotus on tavoitteena. Tämä kuitenkin pikkuhiljaa...

Vain 3 vuotta sitten (himo laihdutuskuurin seurauksena) painoin vain 67kg!! Tosi nopeesti on siis nämä ylipaino kilot kertyneet. Monet ihmiset sanovatkin minulle, etten ollenkaan näytä ylipainoiselle, mutta tosiasia on, että siellä ne kilot piilevät vaatteitten alla. Oma terveys ei ole jaksanut kiinnostaa aiemmin, mutta nyt on. Vauvan teko on number one tällähetkellä prioriteetti listalla, mutta tuo painon pudotus on kyllä melkein yhtä tärkeä. Tai ainakin number two. =)

Dreamer74.......37v....92kg/166cm....33,42.........-20kg......-2,7kg......
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan Dreamer74!!! :wave:

Täällä on vielä hieman mieli maassa mutta zumba tunti piristi hieman :) Ja pian puidaan loppuun tuo viikonlopun kaaos!!! :ashamed:

Mä kävin jo kuikuilee hieman painoani ku olin salilla ja ei se ollu yhtään huono, vaikka niin ajattelinkin ku repsahdin viikonloppun totaalisesti..

Anyway, kaikki keinothan ovat sallittuja, tai ainaski melkei kaiki täs painonpudotuksessa, niin kävin sitten ostamassa tuoretta inkivääriä!!! Mun työkaveri kerto, et sen joku kaveri oli ostanu sitä, ja ei kuulemma oolu muuttanu ruokailutottumuksiaan, ja sil oli kuulemma lähteny 6kg yhdessä viikossa!!!
Kuulostaa uskomattomalta mut tarinan innostamana päätin että kokeilen!!
Ei siitä haittaakaan ole jos fiksusti syö ja sillee!!
 
TanZZZku voi ei, tollaset riidat on kamalia :( Tiedän niin ton tunteen kun mun mies myös oikeen vihasena puhuu erosta koska se on kuulemma ainut millä saa mua "peloteltua", vaikka en sitä kyl ikinä tosissaan ota ja viimeks sanoin et no selvä erotaan, meni mies hiljaseks :D Mut joo, tollasia isoja välienselvittelyjä valitettavasti joskus tulee... Toivottavasti saatte tänään kaikki puhuttua selväks ja jatkatte vauvantekopuuhia =)
Mul ois yks kysymys, ku alotin eilen testailee ovista ni eilen oli viel nega mut tänään näytti positiivista :eek: Mul on noi clearbluen testit ni luulis olevan melko luotettavia? Mut jäin vaan miettii et ku PCO vissiin voi vaikuttaa noihin testeihin valheellisesti, ni vaikka eilen oli nega ja tänään positiivinen ni voiko se silti olla valheellinen, onko jollain tietoa? No anyways, tänään täytyy sit vähän puuhastella;) Ja varoiks huomenkin...

Tervetuloa Dreamer74 lisäilen sut listalle! :)
 


Vertaistuki- ja tsemppipino naisille, joilla edessä painonpudotus ennen lapsettomuushoitoihin pääsyä =)



Nimim........Ikä...Lähtöpaino&pituus....BMI....Tavoite...Tilanne nyt

Aniit...........27v...................................37........-10kg...........?....

Dreamer74...37v...92kg&166cm............33,42....-20kg.....-2,7kg..

futuremami..27v....81kg&162cm...........30,06.....-6kg......-700g...

J3N3..........26v.....88kg&153cm............37,5......-13kg..........?...

Mila86........25v....92,2kg&167cm..........32........-15kg.....-2,9kg..

muhkelo......32v...94,9kg&165cm..........34,86...-10kg..........?...

TanzZzku....29v...101,8kg&171cm.........34.......-10kg ......-2,4kg..


 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!!
Hui, kui aikasin Mila86 on hereil!! :eek: kunnioitettavan aikaisin!! :)

Mun paino, tää on kyl eileseltä, mut illal vast pääsen vaa'alle ja ja sit en enää koneelle.. Meen tänään ostaa vaa'an kotiin!! Saa aina sit rauhas punnita ku silt tuntuu...
Mutta, TanZZZkun mitat eilisillalta: 99,4kg!!!
Ooniloinen et noinki paljon oli lähteny vaik vkoloppu meni perseelleen!!
Jeeeee!! Tästä se lähtee!!! ;)
Tuun myöhemmin kertoilee eilisestä parisuhekeskustlusta, nyt täytyy tehä vähä töitä...
Mukavaa päviää kaikille!!!! :)
 
No niin, pikainen pävitys meidän parisuhdesotkuun...
Mun miehellä on 30- kriisi!! varmasti osittain sitä ja sit ihan tuli kyl hyvii pointtejakin esiin! Ja ei ole tarkoittanu mitä on sanonu eroamisesta ja lapsiasioista :) Eli on täysil mukana näissä hoidoissa :) Hyvä niin. :)

Mutta nyt lähdetään taas puhtaalta pöydältä liikkeelle ja päivitetyillä ajatuksilla :)

Kävin tänään ostaa sen vaa'an niin en ole salin vaa'asta riippuvainen!! Voi sit tarkkailla aina ku haluu :)

Mila86 supersaavutus :eek:
Mitäs on "masennuskapistus" muilla näyttäny tänää??

T: hieman kevyempi TanZZZku :whistle:
 
Moikka!

Päivitystä vähän. Mullahan torstai virallinen punnituspäivä. Mut tänään siis vaaka näytti 80,4 eli -600 g puolessatoista viikossa. Hitaasti mutta varmasti. Miinusta kuitenki.
Mulla meni lauantai ihan läskiksi. Lounas meni ihan hyvin pienine annoksineen, mut sit lähdettiin kavereille saunomaan koko perhe ja siellä sain iltapalaa vasta klo 19. Jotenki kuvittelin, että syötäis ennen saunaa ja enhän mä sit ennen lähtöä mitään muistanu syödä. Joten siinähän tuli sit syötyä 5-7 palaa kinkkupiirakkaa. Ja sit illalla vielä sipsejä ja dibbiä pieni määrä, mikä oli kyllä ihan tietoinen valinta.
Sunnuntai meni ihan normaalisti.
Miten teillä muilla liikuntapuoli? Mä oon yrittäny sen 1 tunnin päivässä edes jotain liikuntaa. Salilla käyn ja uimassa. Sit välillä ratsastamassa. Joskus vaan kävelyllä sen tunnin verran.
Tervetuloa Dreamer74 Ihana ku porukka kasvaa. Ei tunne olevansa yksin tämän asian kanssa.
 

Yhteistyössä