Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Voi harmi eskimopuikko.. voimia ja onnea uuteen nousuun..
Palaan vielä siihen polin ilmottautumiseen sen verran että nyt siihen samaan pisteeseen ilmottautuu myös muita.. joten kannattaa varautua että saattaa mennä pidempään siinä vaiheessa, tosin on siinä kaksi "tiskiä".
Mulla punktio ma, pe näkyin 17kpl.. siirto ke.
 
Voi ei eskimopuikko! :unsure: Voimia ja peukut pystyssä seuraaviin hoitoihin!

Täällä jännäillään päästäiskö punktioon vkolla 42 :) jos kaikki menee niinkuin pitää, silloin olisi tuolloin vkolla 42 alkuviikosta. Toivottavasti meneekin! mutta se selviää sitten ensi viikolla.. huomenna alkaisi piikittely, vähän jännittää ehkä tuo kynän käyttö :whistle:
 
Punktio meni hyvin.. 20 punktioitiin, mutta vain 10 solua (9 kypsää), pettymys siis ainakin itselleettä puolet oli tyhjiä! En kyllä kuollaksenikaan muista monta oli viimeksi mut ei suhteessa kyllä puolia. 7 hedelmöittyi, molemmilla tavoin oli tehty.. kuusi jatkoi jakautumista joista 5 top alkiota, yksi eilen siirretty. Joten vaikka stimulaatio oli tasainen ja hyvä niin lopputulos 1 enemmän ku viimeksi.. mut jos se olisi SE ratkaiseva 1! Olot punktion jälkeen tosin on ollut todella paljon huonommat ku viimeksi, sillon urheilin täysillä jo 4 päivää punktiosa. Nyt on kyllä ollut maha melkosen lailla pinkeellä, onneksi olin työt järjestänyt niin että vasta tänään menen.. nyt mietin et kykenenkö pyöräilee 2km matkan vai koitanko kävellen köpötellä..harkitsen jopa särkylääkettä sen verran jomottaa, kun nyt vielä lugetkin!!!! Kyllähän tätä oloa kestäisi vaikka sen 9kk jos vaan saisi terveen pienen ihmisen siitä palkaksi!
 
Hyvä että punktio mennyt hyvin! Ootan että miten kipeenä paikat on, jos ma punktio niin ti jo töitä :/ kiva sit siellä käpristellä.. :eek:

Pistelyt lähteneet nyt ihan hyvin käyntiin, uskallan jopa itse pistää! ihme, piikkikammoinen kun olen, mutta hyvän puolesta mitä vaan! (y)

Kerro sitten eskimopuikko miten käy, toivottavasti pääsette tekemään jo tähän kiertoon!
Domille onnea ja plussatuulia piinailuun! :love:
 
Huimia työ ootte ku töihin meette noin nopeesti! Itse olen joka punktion jälkeen ollu vielä siirtopäivänkin saikulla ja yhessä lääkäri kirjoitti vielä lisää lievän hyperin takia.

Omaa tilannettani olen miettinyt tässä niin paljon että bipon alavire alkoi taas vahvistua. Sillä tässä hiljaiseloa olen pitänyt.

Tsemppiä kaikille! :)
 
Tää on hiukan hiipunut tää keskustelu.. :D
mites DOmilla menee? saati muilla?? :)

Täällä alkoi piinailu! :rolleyes: (Ja luget..)

Punktio itsessään meni tosi hyvin ja kivuitta mutta sen jälkeen ja seuraavat pari päivää oli kyllä aika tuskaa..en siis todellakaan mennyt seuraavana päivänä töihin :LOL: polilla järkky mahakipu (oikeella puolella oli havaittavissa jonkinmoista hyperiä..) ja seuraavana päivänä se turvotus! epäilen että vatsalihakset "repeili" kun munasarjoihin tai muuten tuonne alas ei koskenut, mutta tietyt liikkeet koskivat sitten mahaan.. :LOL:
Punktioitiin yhteensä 24 solua joista sitten osa ei ollut kypsiä, 9 hedelmöittyi joista yksi ei lähtenyt jakautumaan. Tuloksena siis 1 tuoresiirto ja 7 pakkaseen odottamaan :rolleyes: luulisi muutamaan yritykseen riittävän.

Niin ja mulla jouduttiin siirtoa siirtämään päivällä kun lääkäri epäili ettei kroppa kestä tyollaisen punktion jälkeen ihan heti sitä siirtoa. mutta masuun siirettiin 8-soluinen loistoyksilö (laborantin mukaan). Ja nyt odotellaan pari viikkoa ja toivotaan plussaa!! :love:

Tsemppiä! (y)
 
Heip. Mulla alkoi vuoto 11 päivää siirrosta lugejen läpi, kuten edellisessäkin tuoresiirrossa, vai olikohan sillon jo 10. päivä, anyway.. nyt sitten menossa tämä v-mäinen välikierto, en oikeen tajuu miks pitää olla sellanen, käsittääkseni ainakin osassa yksityisistä tehdään PAS heti seuraavaan kiertoon. Toisaalta sellanen ihan sama fiilis, kun usko aikas nollissa ollut jo tämän hoitokierroksen alusta asti. Miksi se onnistuisi nyt kun ei tähänkään asti. Ainut mikä vähän toi toivoa oli uutena ollut gonapeptyl, vaan eipähän sekään hittoakaan auttanut! ÄH! Hoitaja väläytti ajatusta seuraavasta PAS:sista että jos lääkkeelliseen, mutta sit tuli tekstari että lääkäri suunnitteli luonnon kiertoon!!! JEEJEE.. onhan se sinällää hyvä, mutta kun eikö se jo oo nähty että vaikka kaikki aina näyttää niiin hyvältä se saatanan vuoto alkaa niiden lugejen läpi ennen testi päivää.. toki en tiedä onko suunnitellut jotain eri/lisä tukilääkitystä sit loppuun (toivottavasti). Muutoin en tajua mitä järkeä on jatkaa pää edellä puuhun juoksua, puuthan ei metsästä lopu.. Sama olisi heittää kirves kaivoon (ja hypätä ite perässä).
Mites love- n olot? Kuinka pahasti piinaa? ;)
 
Domi, ihan ku mun kirjoitus :D mullaki viime kierrossa gonapeptyl,äh mitää vaikuttanu. Mulla alkaa tasan 14vrk punktiosta kans menkat. Nyt tehtiin 2 alkion pas siirto (3pv alkioilla 8soluinen ja 5soluinen) pp6 nyt, tyhmä testailin jo nega ainaki nyt. En vaa pysty pitää näppejä erossa. Mut jos mietitää alkioiden ikää ni eiks peruaattees ois pp7? Entiiä.. siitähän tuon taas näkee. Meillä tämä ainut mahdollisuus koskaa tulla raskaaksi :(
 
Domi Kannattaa soittaa ja kysellä perusteluita tuohon samalla kaavalla menemiseen. Mie ainakin sanoin viimeisen passin aikaan ett tällä ei vain toimi nii jotain muutosta pitää lääkitykseen tapahtua. No seuraava siirto on tuoresiirto jos sellaista tulee niin se nyt menee miten menee mut PASiin lääkäri sanoi miettivänsä jotain muuta. Miulla on siis lääkkeellinen PAS tehty muutaman kerran ja omaan kiertoon kaks eikä ole toiminut. Seuraava PAS (jos sellaista tulee) tehdään tod.näköisesti ovulaation induktiolla...

Täällä hiljaiseloa muuten, mietin kuumeisesti minne menisin työharjoitteluun....
 
Heipparallaa!
täällä ollaan sekavin mielin.. olo samanlaista kuin aina ennen menkkoja, turvotusta niin mahassa kuin tisseissä sekä kramppeja mahassa.. en oo uskaltanu viel testata. Täällä siis pp8. Tosin tänää oli aamulla pientä pahoinvointia. Saa nähdä miten käy. Huomenna tai sunnuntaina pitäisi alkaa vuoto, mutta se miten luget viivyttääniin en tiedä. Ens viikon lopulla olis testipäivä.
Töissä on yhtä tuskaa koska hirvee sressi päällä ja kädetrupeaa reagoimaan voimakkaasti stressiin (ihottumaa, kuivuutta ja tulehdusta) joten keskiviikkona juttelemaan lääkäriin josko pääsis hetkeks rauhoittumaan.. :)

Harmi ettei teillä tärpännyt Domi! toivon että teille löytys se hoito ja lääkkeet jotka toisivat tulosta! :)

ja todellakin toivottavasti teilllä eskimopuikko nyt onnistuu! voin vain kuvitella mitä käyt läpi kun tämä on teille se viimeinen mahdollisuus!

tsemiä kaikille! :love:(y)
 
Älä vielä heitä kirvestä kaivoon eskimopuikko! tässähän voi tapahtua vielä vaikka mitä! Mulle sanoivat lääkärillä silloin että siirrosta 2vkon päästä testi, jos negatiivinen niin testi parin päivän päästä uudelleen. Vielä voi siis tapahtua muutosta! vai siis joko se varma vastaus näkyy ennen testipäivää?
Mutta toisaalta, mikäs minä olen puhumaan ku koskaan aiemmin itse ole testannut kuin negoja.. :/
 
Ääh, en tiedä miten päin olisin. Pp 10 alkoi rusehtava vuoto joka pp11 muuttui vereksi.. :unsure:
Mutta siis ei ole mitään limaista menkkavuotoa vaan ihan pelkkää "verta". välillä tulee vähän enemmän ja välillä ihan vain vähän.noh parin päivän päästäpiinailukin kirjqimellisesti loppuu..

Mites muilla? :)
 
Voi ei eskimopuikko :( voimia teille paljon!

Meilläkin kai hoidot vielä tässä jatkuvat :( en oo kyl vielä testiä tehnyt, mutta on jotenki sellanen olo näiden vuotojen kanssa ettei tasan kyllä onnistu. Kyllä v***taa.:(
 
Pp14 ja puhdas nega. Itku tuli :cry: noh, parin päivn päästä uusistaan testailla kun lääkäri niin sanoi, silloin seuraavat itkut. Saa nähdä milloinka ne "oikeat menkat" alkaa.. ei ole vieläkään limoja oikeen tullu. V***taa nii vietävästi, varsinkin ku rahaa ei ole menoihin nähden tarpeeksi. Saa nähdä mitä tässä nyt tehdään.. ensi viikolla kuitenkin soiteltava tulokset polille ja näkee sitten mitä tässä tehdään.


Ps. Just nyt tuntuu siltä että koko touhulta putos pohja.
 
Voi ei love :/ kyllä itelläki nii turhautuku ja kiukkuinen olo ollut,vaikka olen kuitenkin etuoikeutettu että on 2lasta,kuitenkin tuntuu kaikki niin epäreilulta ja nyt vielä rahatkin mennyt :( hyvää jatkoa teille kaikille ja onnea yrityksiin!
 
Voimia teille!

Meillä tänään yhdenlainen tuomiopäivä. Selviää joutuuko mies leikkaukseen vai ei. Siitä riippuen jatketaan keväällä hoitoja tai sit ens syksynä. Saatiin siitäkin yhdenlainen riita aikaiseksi kun varmaa ei ole että saadaan toinen yhteinen lapsi (ja suurin "vika" miehessä) enkä siinä nyt osannu sanoa miten siihen suhtautuisin. Yksityiselle meillä ei tule ikinä olemaan varaa...
 
Voimia myös sinne jauhopeukalo!!

Samassa veneessä täälläkin, ei tullaa ades katsomaan yksityistä päin, ei ikinä olisi vara. Jos ei julkisilla tulosta tule nii sitten ei olleenkaan. "Pelottaa" vaan pirusti tuo äitini reaktio siinä vaiheessa, tiedän että jos ei hoidot auta emmekä tule lasta saamaan on pakko asiasta kertoa äidilleni. Hän on jo oikeastaan koko näiden hoitojen ajan kysellyt milloin pääsee mummiksi (ei siis tiedä että olemme hoidoissa). ja voin jotenkin sieluni silmin nähdä kuinka hän yrittää kääntää minut miestäni vastaan ja jopa jättämään hänet jos ei lasta tulla saamaan.. :( toivottavasti tää on kutenki vaan mun pään sisällä. Mut silti.


Täällä muuten odotellaan välikierron alkua, jos seuraavan hoitojakson saisi vielä sopimaan ennen joulua! kivasti joulunpyhille jännitystä ;) ja nyt saan tän stressinki vähä vähemmälle kun töitä ollut sen verran kivasti et joulukuulta saa sopivasti veronpalautuksien jälkeen rahaa säästöön jos (ja tuurillani kun) joudutaan jatkamaan hoitoja vielä keväällä.. ei tuo stressi meinaan ainakaan mitään hyvää näille yritys kerroille tee..

Tsemiä kaikille ja palaillaan!! :)
 
Heippahei! ei näköjään hirveemmin tosiaan ole tuota keskustelua! :eek:

Juuu ei keretty, vuoto kun olisi pitänyt alkaa 26.11 alkoikin vasta 9.12 :( pistää nuo hormonihoidot kierron jakropan aivan sekasi.. Tammikuussa uusin voimin! ja toisaalta tää tauko tuli ihan tarpeeseen muutenkin joulun alla hirvee stressi töissä sekä tää joulustressi ylipäätänsä.

Ja se mulle tuli täysin yllätyksenä et eka hoito sulatetuilla alkioilla tehdään luonnolliseen kiertoon! :) ihan kiva, koska oon miettiny et jos mun kroppa reagoin noinvahvasti niihin hormoni lääkkeisiin niin en toisaalta ihmettelekään jos ei niiden aikana tärppää.. mut tammikuussa nähdään onko siitä kyse :D

Mites Domi sulla menee? tai muilla?
 
Heip. Hyvää/parempaa uutta vuotta kaikille!
Mulla tuhru alkoi tutusti pp12 eli 19.12, mutta samana päivänä sit tein yllärillä plussa testin (kun kuvittelin negan varmistavani et voin ottaa viintä). Vahvistui 3 päivää ja samalla vuoto lisääntyi ja sit alkoi haalistumaan, joten siis kai kemiallinen. Pitää koittaa positiivisesti ajatella että jotain jo sekin.. vaikka oikeasti tuntuu et onko tuo nyt se parasta mihin tää kroppa pystyy. Tuskin noita nyt rupee plussia jatkuvasti tulemaan jos ekaan meni 3,5 vuotta ja kesti yhtä "monta" päivää.. (n)
 

Yhteistyössä