Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

love- miten meneeee? :LOL: Onko uusia tuntemiksia?!
Mulla oli eilen kauhee päänsärky, muistelen et tuli viimeksikin lugejen aloituksesta, mut kyllä se illaks laimeni ja ei nyt oo ainakaan vielä. Yhden päivän se taisi viimeksikin vaivata. En sit saanut eilen ostettua gonapeptyliä, kun oli se sähkönen reseptijärjestelmä nurin!!! Äh, toki pe vasta tarviin (aamulla ajaattelin pistää), mut tänään en pääse ostamaan, ku lähimmässä sitä ei ole ja ei autoa käytössä. Noh, mies koittaa huomenna sen päivällä metsästää..
Hyvää ihanan aurinkoista päivää!
 
Tässähän tämä, menkkamaisia jomotuksia aaltoilevasti ja lievänä :) en tiiä onko korvien välissä jotain vai mikä, mutta eilen illalla (peittojen heiluttelun jälkeen..) alkoi jonkin verran jomottaa samaan kohtaan mihin silloin siirrossakin o_O
Tissit edelleen ja maha turpeessa, mut luulen johtuvan lugeista, en oikein uskalla toivoo tai odottaa mitään :) pelottaa et joutuu sit tosiaan pettymään ja pahasti, jos täysin uskottelee koko ajan että nyt se on kyydissä ja pysyy :sneaky: pessimisti ei pety :p mut silti tottakai salaa itseltäni toivon sydämen pohjasta että nyt! ;)

mites sulla? Millanen olo, millasia tuntemuksia ym.? :)
 
Ei oo oikeestaan mitään tuntemuksia ollut ja eihän ne mulla vielä mitään muuta kun lugeista johtuvaa vois ollakkaan.. heti ma iltana ja myös eilen oli hassua "kuplintaa" vasemmalla (luulisin et sinne puollelle on pimpula sujautettu, kun "vasenta laitaa" saavat vaan sen katetrin mulla menee) mutta siis ihan typeräähän on kuvitella et se mitenkään siihen liittys, eihän nyt ennen kiinnittymistä ainakaa voi mitään tuntea, ammon sit heti siirtopäivänä!!! :rolleyes:
 
Täällä on tän päivän aikaan alkanut ilmaantumaan kovempia menkkajomotuksia.. tuntuu et tää oli taas tässä. :unsure: Tälleen se on menny tähänki asti, tässä siirrossa tosin se punertava "vuoto" vaan erilaista muihin verrattuna. En oo tähän siirtoon ees lämpöjä jaksanu mittailla, viime siirron vahtssin sitäkin aamuin illoin ja päivälläkin. Nyt on ekaa kertaa tullu halu alottaa testailee jo siinä pp8:n tietämillä jos jotain haamuilua vaikka vahingossa näkyisikin :rolleyes: testit on kyllä vielä ostamatta, joten luultavasti maltan mieleni ja testailen vasta siinä pp10-pp12 tietämillä ekan kerran.. ootko muuten mitä testejä yleensä käyttäny? ootko tilaillu netistä, ostanu kaupasta vai turvallisesti apteekin testeillä menny? :)
 
Raskauskeijulta oon tilannut (tulee nopeesti postilaatikkoon).. nyt onki ihan kunnon säkillinen, kun viimeksi "loppu kesken".. ei ois uskonut ku yleensä sen tasan yhen tarvii, nyt kun saikin siihen jotain näkyviin niin huhhuh.. ja kun oli sit sitä vuotoakin, niin pakkohan oli sit joka päivä testata.. ja aluksihan se vahvenikin.. mut sit kun alko haalistumaan niin loppu testit.. Joo itellä kans vähän himottos aloittaa aijemmin, niin kun siihen nyt neljän vuoden jälkeen kahdessa peräkkäisessä siirrossa jotain tulis!!!! Yritän kuitenkin sinne pp12-13 ainakin vastustella, sit se jo varmaan taas tuhru alkaa.. lämpöjä en oo ikinä mittaillut enemmälti.. mulla muutenkin aika paljon heittelee, aamulämpö voi olla tyyliin 35,4 ja illala 36,2.. Ja siis lugethan kai nostaa sitä lämpöä kuitenkiin..
 
Juu siis mulla kans noi lämmöt sahaa haitaria normisti, aamusin aina 35,2 ja iltasin sen 36,3.. joo viime kierrossa koin karvaasti sen miten luget häikkää lämpöjä, se oli eka ja vika kierto missä mittailin, se on varma :D joo mä oon tähä asti menny kauppa/apteekki linjalla mut huomattavasti helpompaahan se ois tilata, arvelinki jos nyt tilais tällä kertaa reilun satsin nii ei tartteis kaupassa juosta yhden tai kahden testin perässä :)
 
Nyt on Gonapeptyl mahamaggarassa.. Milläs se mielikuvitus nyt pidetään aisoissa, kun nämä pari päivää on itselle toitottanut vaan et ei oo vielä kiinnittynyt, niin et voi mitään siihen liittyvää tuntea.. että tuntemukset (hyvin vähäisiä kylläkin) johtuu vaan lugeista!
Joo ja siis aikas paljon halvemia on testit tilata .ainakin kun apteekissa.. kaupasta en oo ikinä tainnut ees katsoa hintaa
 
Joo siis noi lugeoireet on hanurista! :D kaupassa riippuen merkistä niin kaksi liuskatestia on senbn. 3€ :) diginä pegcheck sen 2.99€ ja rfsu:n digi 12€ muistaakseni :)

täällä ei mitään uutta, rinnat (etenkin nännit) arat edelleen ja nyt on selkä vasemmalta puolen suuttunut jostakin, varmaan töistä. Menkkakivut aaltoilee edelleen eikä oikeastaan mukta tuntemuksia :)

tsemppiä!!
 
Yhyy, täällä aletaan vaipua epätoivoon päivä päivältä enemmän, alkuun vaikutti niiiin lupaavalta että tää voiskin onnistuu, mutta nyt todellakin epäilyttää.

Alkaa turvotukset häviämään ja rinnatkaan ei enää ole niin arat, menkkajomotukset on muuttunu "vaativammiksi" ja eilen samanlaista kipuilua kuin aina pari päivää ennen menkkoja :unsure: testit sain eilen kotia, mutta malttelen vielä pari päivää ennen testausta:)

Mites sulla domi menee?
 
Moi! Eipä täällä paljon sen enempää löydy uskoa onnistumiseen.. Ei edelleenkään mitään sen kummempia tuntemuksia, tissit vähän turvoksissa, mutta eipä juuri arat, jossain välissä vähän jotain perus juilintaa vähän. Samoin alakerrassa vähän kolotellut välillä, mutta ei sielläkään kummempaa.. :( kaupungilta kun tulin niin pelikuvasta ois voinut kuvitella että olen raskaana (siis jo pidemmälläkin), vähän jos pömpöttää/turvottaa.. :whistle:
Nopeaa ajan kulua ja peukkuja!
 
Isot peukut sullekkin! Jospa se vielä siitä, ei pitäis uskoaan menettää ennkkuin on sitten se nega plättärissä..

Mä menin ja sorruin testaa jo nyt.. eli siis pp9 ja puhtaakin puhtaampi nega :cry: luulis että ees jonkinlaista haamua näkyks jos jotain ois kiinni..

Ja nyt on mieleen noussut sekin että kun seuraavan kerran sulatellaan luultavasti kaikki ja jatko kasvatetaan, niin entäs jos yksikään ei jatkavkasvuaan ja jakautunistaan ym.. jos kaikki alkiot ovatkin "susia", eli tämän vuoksi eivät oo kertaankaan siirrot onnistuneet. Jos joko munasolut tai siittiöt olleen sen verran huonoja ettei halua ihmiseksi asti kehittyä. Mitähän sitten tehhään.. :cautious:

Viimeyönä näin ihme painajaisia, jopa riitelin unessa äitini kanssa meidän lapsettomuudesta. Ei kuulemma siitä voi johtua ettemme hänelle lapsenlapsia tee :ROFLMAO: mistähän ihmeestä näitäkin kumpuaa.. :whistle:
 
Voi harmi kun ei vielä ainakaan antanut lupailuja, mutta testipäivään on toki vielä matkaa.. joillakin näyttäät toki hyvin aikaisin, mutta ei kaikilla, toivoa on kyllä vielä (y) Itsellä viellä toistaiseksi ajatus kestää vielä viikko niiden tikujen kaa, tai siis erossa niistä.. tosiaan tapana olut et sit kun paperiin jää tuhrua niin sit testaan.. sehän se olisi jos ei jäis!!! Sit jännittelis..mut siis aikataulun mukaan en la alkaa tuhru..

Eilen oli jo hetken aikaa et nytkö ne tissit alkaa enemmän oireilee, mut plaah, siis ehkä vartin vähän enemmän jotenkin kiristeli (oli kaveri kylässä niin en heti kehannut kauheesti siinä "kaivella" :oops:) Vaan sit jo olikin ihan samaa kun muutenkin, vähän turvoksissa vaan ei muuta.. huoh, pitkä viikko edessä.. tänään jo iski taas se ahdistus et miten taas jaksaa sit kun se nega on!!! Ja tosta jatkoviljelystä just noi samat mietteet.. vaikka järki sanoo et sit ne ois vaan jokatapauksessa :poop: ja välttys turhalta rahanmenolta ja siirroilta ja piinalta.. niin sit jotenkin et mut kuitenkin olisi toivoa kun niitä on!
Pakko lähteä vähän jäälle aurinkoon.. toivottavasti ei ihan jäätävä viima käy...
 
No täällä ei enää piinailla. :unsure: Tänään alkoi vuoto, ja voi luoja mitkä menkkakivut! en muistakkaan koska viimeks ois ollu noin kovat, alkuun varsinkin. Voi olla ettei ens yönä nukuta kun juilii ja koskee.. ja tuntuu et vuodan kuiviin kun niin runsaana alko :D

Huomenna pirautella polille että soittelenko vasta to uudelleen vai eikös tää oo jo aika selvä homma.
Ja nyt kyllä jos sulattaavat kaikki ja lähtisi tosiaan useampi jatkamaan kasvuaan (riittää että edes se yksi!!) niin aion pyytää että siirrettäisi kaksi alkiota kerralla, vaikka riskit tuplaantuu ym niin jos kaikki pakkasessa olevat mahkut menee kerralla sulatukseen niin haluan kyllä että useampi edes kerralla laitetaan, ettei turhaan mee alkioita hukkaan :rolleyes::LOL: jos niistä edes toinen tarraisi kiinni...

Mutta toivottavasti ees sä plussaat! :love:
 
No höh, voi hitto! Käskeevät tehdä testin testipäivänä ja soittaa sitten, näin ainakin mulla aina ollut... outoo jos kunnon vuoto, mut niin se vaan on silti pitänyt tehdä.. Minä kyllä teen kaikkeni (niin kun olisi jotain tehtävissä) jotta plussaisin!!!!!
Niin siis kyllähän ne voi sitten uudelleen pakastaa jatkoviljelyn jälkeenkin..
Tsemppiä vuodon/kipujen kanssa ja tarmoa uuteen yritykseen..
 
Nii no mua on ohjeistettu et jos testipäivä nega, tee parin päivän päästä uudelleen (eli mulla menis lauantaille) sitten soitan ma että nega oli ja vuoto alkoi viikko sitten, alkaakin se voivottelu että olisi pitänyt soittaa aiemmin kun on jo kierto menossa siellä ja siellä asti :eek: sillä aattelin soittaa jo aiemmin, tosin nyt siirty soittelu huomiselle kun tuli vedettyä sellaiset 12h masis/painajais unet että en kerenny ysiin mennessä puhelimen ääreen.. siis oikeesti, viime yönä näin unta siitä että ukko jätti mut koska en raskaudu. :cry: Oon varmaan kohta sairaslomalla tänkin takia jo..

Ja minä niin luulin et jatkoviljelyn jälkeen kaikki mitä ei sisään laiteta lentää "roskikseen". :oops: Koska jostain syysyä alan takia on jääny takaraivoon että kerran sulanutta ei voi pakastaa uudelleen :D mut ehkä parempi niin, eipähän ois heti uutta punktioo edessä jos nyt useampi päättäisi jatkaa kasvuaan.. ja liekkö enää ees kerkeäisi punktioida tälle keväälle. Hei tiedätkös miten se menee se kesätauko? Onks se et koko poli on kesän kiinni vai että vain punktioita ei tehdä kesäisin? :)
 
Koko poli on kiinni jostain kesäkuusta elokuule. Ja viime syksynä sit oli vielä elokuun punktiot ym. Kuopiossa ku biologi oli lomalla (tai jotain), mut se ei kai oo yleensä, ainakin vuotta aijemmin alko joensuussa jo sillon elokuussa.. Mulla on ollut aina ohjeistus tehdä testipäivänä ja ilmottaa sit.. toki oon aina alkanut ennemmin vuotaa, niin en tiiä olisiko pitänyt tehä uus testi jos ei vuotoa.. Ja joku hoitaja on käskenyt jatkaa lugejakin vaikka vuotas ja testi nega, joku jopa maalaisjärjellä sanoi, et jos kunnolla jo vuotaa, niin mitä niitä suotta laittaa ku pois valuvat.. ni itse en enää vaivaudu soittelee ku sillon testipäivänä vasta..
Nyt on ollut hieman oloja, mitkä siis varmaan enteilee menkkoja mut välillä voi hetken kuvitella et jotain muuta.. :oops: kunnes muistaa et aijoo, sehän oon minä.. Kiukuttanut on vähän ja lähinnä nivusiin vähän jomotellut.. mut siis on ollut ennenkin ja menkkojen aikaan heijastuu sinne.. plaah ja kylmä on tänään ollut, aivan jäässä, vaikka muilla valu hiki töissä!!! Mut siis sekin on mulle ihan muutenkin normaalia, vähän kyllä ihmetytti ku katoin mittarii et 25 astette, pakko oli myöntyä pienentää lämpöjä.. heh!
 
Heip, saitko love- jo yhteyden polille? Mitä sanovat? Osasko hoitaja sanoa mitään jatkosta?
Mulla oli eilen illallakin (oli siis toissa iltanakin) vähän kuvottava olo ja voit arvata et nyt koittaa mieli kääntää sen merkiksi onnistumisesta!!! Ja nyt se tuli aamullakin, mutta nyt ainakin tuli lugen laiton jälkeen kun menin vielä takas sänkyyn köllii, nii vähän sit ihan mahassa silleen "möyri".. mut sit rupesin miettii et illallakin se tulee kyllä lugen jälkeen.. ei ehkä niin heti ku aamulla tuli, mut siis sehän johtuukin nyt varmaan siitä!!! PAH! Kuvittelen kyllä myös et on ollut hormoonipäänsärkyä.. mut sekin voi olla oikeesti niska/hartia jumista johtuvaa, ne on toki erilaisia kipuja, mutta kun oikein toivoo ja haluu niin tää on sitä hormoneista johtuvaa :rolleyes: tuun hulluks vielä loppu viikon aikana! Ja sit vasta tuunkin ku paperiin jää tuhrua!!!!(n)
Onko teillä mitään pääsiäis suunnitelmia?!
 
Heippa!

tänään pirauttelin sinne polille ja ens viikolla uus aika. Vähän tulee sellainen "pitäiskö jo luovuttaa" fiilis aina välillä.. varsinkin soiton jälkeen kun puhelimessa hoitaja kyseli mites jatko tehdään onko millaista suunnitelmaa että vieläkö siirretään vai?? tuli vähän sellanen fiilis et senkin mielestä tää on ihan turhaa hommaa :( sanoin hoitajalle siitä että viimeks esan kanssa oli puhetta jatkokasvatuksesta että katotaan mitkä sitten lähtee jatkaa kasvuaan ja mitkä ei, niin eihän tuo oikein mitenkään kantaa asiaan ottanut. On taas nyt pari päiväö ollu sellainen fiilis et epäilen josko se jatkokasvatuskaan auttaa, kaipa tuo ois onnistunu jo jos ois onnistuakseen. (n)

Minä niin toivon että edes sulla jäis tuhrut tulematta ja noi kaikki oireet viittais plussaukseen! :love: sais jotain positiivista ajattelua ja tarmoa tähän omaankin yrittämiseen kun on oikeasti nähnyt että hoidot toimii! :whistle: Nyt vaan aika kulumaan että pääset testailee sitä plussaa sieltä! ;)
 
Hello. Sieltähän se perinteisesti pe pp.11 ekat ruskeet tuhrut jäi paperiin. La eka nega testi su toka ja su jo alkokin punanen vuoto, en sit illalla enää lugeja laittanut. Tänään sit aamulla jotta pitää kai se vielä testata kun virallinen testipäivä ja on käsketty aina vielä testaamaan. En juuri ees kattonut sitä testiä, olin vaan parin minuutin jälkeen et joo eikös tuo roskiin jouda ja vilkasin, niin hyvin haalea toinen viiva!!!! Mitä piiiiip! Joopa, ilmeisesti siis joku hipasu ollut. Joulukuun kemiallisessa oli tollanen viiva jo sillon pp12 kun tuhru alko ja testipäivänä paljon selvempi.. nyt tietty siirrettiin 21 kierronpäivää ja viimeksi 24. en tiiä onko vaikutusta.. kyllä on ärsyttävää!!!!! ois vaan nyt ollu se selkee nega, kun ei kuitenkaan oikea plussakaan... :(:mad::cry:
 
Voi ei Domi! :( vai onko tilanne muuttunut, jäikö sittenkin plussaksi?
Mulla huomenna poli, päästään suunnittelemaan tulevaa siirtoa :) siirto sattuukin luultavasti sopivasti lomalle! ja pahimmassa (tai parhaimmassa, miten sen nyt ottaa) loma jatkuukin sairaslomalla.. o_O
 
No ei se mikään plussa oo.. tai siis maailmaan haalein viiva oli vielä aamulla mut joo siis pois se tuli jo.. Kun soitin eilen niin käski ma tehä testi ja kattoo vieläkö jotain näkyy mut kuseskelin huvikseen.. Anto ens viikon pe ajan, niin katotaan mimmottinen kierto et voiko tehä seuraavan pas:sin vai pitääkö väli pitää.. Tuuhan sit heti kertoo et millasta suunnitelmaa, mielenkiinnolla oottelen et ihanko ne tosiaa jatkoviljelee.. Ihan muuten vaan et oliko teillä sillon punktion/tuoresiirron jälkeen yks välikierto ennen passia vai kaks?
 
Öö yks piti olla, mutta koska silloin se välikierto venyi niin pitkälle etten ennen joulua kerenny enää siirtoon niin kaks kiertoa oli :) ja ihan hyvä niin, sai kroppa levätä välissä.

Ja jatkoviljelyä ei vissiin olisi tehty jos en olisi maininnut että esan kanssa siitä puhuttiin/sovittiin. Riippuu kylläkin jos ovis venyy maanantai ole asti niin sitten ei pystyisi tekee koska siirto päivä oisuis sunnuntaille. Mutta siis kyllä, nyt tosiaan ollaan jatkoviljelyyn menossa! (y) Lääkäri sanoi sitäkin että osassa paikkaan jopa tapana että jos ei vaikkapa viiden pas:in jälkeen ole tullut tulosta niin silloin jatkokasvatettas jo sillä siihen mennessä on huomattu ettei pelkällä normi pas:lla olla saatu tulosta.. Tiiä sit mikä tuolla on käytäntö.. o_O

Nyt on sormet ja varpaat ristissä että ovis plussa osuisi lauantaille jolloin se kaikista paras siirto päivä olisi perjantai! :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
Joo, tosin oli vähän säätöä sen hakemisessa.. sillo to ennen polia oli haaleeta viivaa testissä, pe ei tarvinnu testaa kun oli limat viel liian ohkaset, no lauantaina sitte ovistesti ei näyttäny enää mitään! olin jo ihan veekäyrä korkeella et ei se nyt voinu olla perjantaina, ja jos oli nii tuli kyll liian aikaseen! ku lääkärikin oli sitä mieltä et la tai su pitäis näkyy. No lauantai virui reippaasti sunnuntain puolelle ennenku kotiuduttiin, joten su tein vasta seuraavan testin senkin illalla ja sen lähempänä plussaa ei oo tikut tässä kierrossa käynyt. Ei sekään 100% plussa ollut mutta paras tähän mennessä. Tänään vielä testasin ennen soittoa ka selvä nega jo oli eli joko la tai su ollut plussa. Mutta sillä ei niin väliä koska siirto tehdään kuitenkin perjantaina, jatko viljellyillä alkioilla (y) tai siis tehdään jos yksikään jatkaa kasvuaan.
 

Yhteistyössä