Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

tyty: ymmärrän, tossa tilanteessa miettii vaan omia juttujaan.. Koita jaksaa :hug:
Jos yhtään ahdistaa henkeä, niin soitat päivystävälle gynelle. Et jää kotiin oottelemaan että josko se tästä tiistaihin, vaan oikeasti soitat jos alkaa olla tosi huono olo. Oksennustautiakin on paljo liikkeellä, mut tuo kuulostaa siltä että kannattaa pitää oma olotila nyt erityisesti seurannassa. Ja voihan sieltä polilta (gyne) kysellä muutenkin oman olotilansa asioista, etenkin sä kun on riski hyperiin olemassa.
 
Hunter meillä on kaikki nää siirrot tehty peräkkäisiin kiertoihin ja ihan siis luonnonkiertoon. Olen ovuloinu normaalisti ja kierron pituudetkin kai ihan ok. Ei oo ollu mitään poppakonsteja käytössä. Nyt ostin siis e-vitamiinia, gelee royalen ja ubikinonin luontaistuotekaupasta... Ja tietty multi-tabs, mutta kun juttelin lifessa noista jutuista niin esim multitabs on täysin synteettinen valmiste ja siitä imeytyy ainoastaan alle 20% joten sekin vaihtuu kunhan ne loppuu. Gelee royalesta kannattaa lukea, vaikuttaa aika pätevältä tuotteelta, tulee mm. Esim omaa keltarauhasen toimintaa jne... En taida enää greippimehua sotkee mukaan kuvioihin, on niin paksut limakalvot kohta että on ummessa :D
 
Kesänlapsi J.H:sta on mulla ainakin hyviä kokemuksia. Mukava ja asiantunteva, ehkä hieman eri hoitolinjaukset kun on KYS:stä.

Ootteko muuten huomannut että A.Perheentupa ottaa vastaan Feminolla !!!! Täytyy pirauttaa ja kysyy onko vastaanottoa myöhemmin kesällä, koska sinne hakeudun jos eivät saikulla tee lisätutkimuksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kesänlapsi123;26204304:
Kokemuksia kellään naislääkäri J. Honkasesta? Onko minkälainen?
En tykkää. Aikaisempi kokemus neutraali, viimeisimmästä jäi kiukku. Annen aikaansaannoksia varsinaisesti, mutta ei ollut tuolla naisella asenne kohdallaan. Kyllä minä liputan edelleen Antin ja Esan nimiin etupäässä ja tuossa järjestyksessä. M saa luottamusta, mutta kemiat kolahtaa kohtuullisesti. Annen kyvyttömyys informatiivisuudessa ottaa päähän rankasti, sillä oli kirjannut meille jatkoja meille puhumatta. :mad: J menetti arvostuksensa siinä samalla, sillä ei kuunnellut yhtään mitä minä sanoin. Asiasta keskustellaan vielä, mutta ei edelle mainittujen naisten kanssa.

Onko kenelläkään tietoa voiko polin lääkäreille saada soittoaikoja, vaikka sinne yksityisen puolelle? Vastaanotollakin voisin käydä juttelemassa, mutta eivät taida polilla aikoja sellaiseen antaa. Onneksi on Päiville aika tulossa, joten voin siellä sitten pohtia asioita.

Oma napa: Ovis ollut ilmeisesti perjantaina, mutta virallisesti (laskennallinen ) lauantaina. Nyt sitten piinaillaan ja toivotaan kovasti. Negan tullessa edessä saattaa olla kesätauko, mutta yritys jatkuu. Katsellaan nyt kuinka käy. Mieli on ihan positiivinen, mutta jalat maassa. Kärsivällisyyttä mitataan monessa asiassa.

Plussatuulia! Olen aika pihalla pinon tapahtumista palstapassiivisuuteni vuoksi. Pahoittelen kommentoimattomuuttani. Koitan silti poikkeilla kertomassa kuulumisia ja vilkuilemassa muitten tilanteita. Jaksuja kaikille!
 
Hengissä vielä:D!
Pahoinvointikin helpotti eilen iltaa kohden..ja samalla pistetty viimonen satsi puregonia. Kokoajan tuntuu et kusettas mutta ei kusetakkaan, paineen tunnetta kohdussa ja polttoja. Jänniittää tänä iltana pistää pregnyl..oon varmaan pinkee ku ilma pallo. Särkylääkettä ollu pakko ottaa..
macy mä ainakin juttelin sillon Esan kanssa feminossa..soita ja kysy..mukavaa porukkaa sielä=)
simpli toivotaan että lomalla pääsisit plussaamaan:hug: ootteko pitkään reissussa?
 
Jostain kumman syystä miekin pidän enemmän mies lääkäreistä, Annen kanssa saa aina sellaista palvelua millainen päivä on saatunut olemaan eli jos sattuu huono päivä niin ei varmasti kerro oikein mitään ja tymää kaikki kyselyt ja ehdotukset. J oli minulla ekaa kertaa nyt ja jaksoi jopa näyttää mihin asettivat alkion ja kertoi oma aloiteisesti tietoa joka oli todella mukavaa. Hän ei vaan ottanut kanttaa oikein mihinkään kun kyseli vaan oli että näillä mennään. Mutta miehistä ei ole jäänyt paha maku suuhun kun ovat osanneet ja jakseneet selittää ja kertoa asioita läpi joka on huippua tällaisen asian kanssa painiville.
 
Hiukan suhtautuisin epäillen luontaistuotekauppiaan antamaan infoon apteekin vitamiineista. Tietysti he vähättelevät niiden tehoa että saavat omia tuotteitaan paremmin kaupaksi. Apteekin tuotteet on kuitenkin tutkittu ja testattu, toisin kuin luontaistuotteet.
Perheentupa pitää vastaanottoa myös Itessä.

ON, öklöä oloa on, mutta muuten ihan ok. Väsyttää toki ja hengästyy pienestäkin rasituksesta, tosi ärsyttävää.
 
Tyty86: Reissussa ollaan 21.5 asti...Eli piinailen koko loman joten ainakin tressi vapaa pitäisi tämän piinaiun olla.

Kipuja ja kusella juokseminen jatkuu. Koko eilinen päivä vessa käynnit tihentuneet huomattavasti ja yöllä oli taas 2 kertaa noustava ylös vessaan. Sitten iski märehtimis vaihe jos mulla on kustauti taas, mutta mitään muita oireita ei ole joka viittaisi, ei kirvelyä, ei kuumetta ja pissikin ei ole ede niin voimakkaan tuoksuinen kun silloin kun se tulehdus on päällä. Ei ole kivaa jos oireet alkaakin yks kaks kesken reissun, mutta nyt riskillä mennään.
 
Muula meni eilen rinnat törken kipeeks ja päätä särkeny tänään koko päivää..ootan niin että pääsen siihen punktioon ja eroon tästä pallo mahasta..maha on sii turvonnu yön aikaan ja olen iha ku raskaana oleva :stick: haluisin ihan sikanaan joksemaan mutta vielä ei pääse:headwall: tun hulluksi..rakastan juoksemista!
 
tytylle jaksuja! Vielä kun 2 päivää jaksat. Toivottavasti olo ei kuitenkaan tuosta enää pahene!

Mie en kyllä tykännyt oikein J:sta silloin kerran, kun hänen vastaanotollaan kävin. Töksäytteli asioita aika suoraan, en tykännyt tyylistä yhtään. No, se oli tietty se käynti kun meidän hoito keskeytettiin huonon vasteen takia, mutta ei se vain siitä johtunut. Parhaat ovat miustakin E ja A, siis Antti. M on ollut vain kerran minulla. Anne hoiti koko viime ICSI:n käynnit (folliultrat, punktion ja siirron) ja mulle jäi kyllä tosi positiivinen kuva. Miulle oli kyllä hyvinkin informatiivinen ja kertoi esim. alkioiden laadusta tarkkaan. Hän myös teki sen löydöksen siitä, että vasemmassa munatorvessa voisi olla nestekertymää ja siksi halusin nimenomaan Annelle mennä sitten viikon päästä, kun tarkistetaan tilanne. Hän kuitenkin on selvillä parhaiten just tästä tilanteesta. Samalla voidaan keskustella sitten jatkosta.

ON: mieli heittelee eestaas. Nyt onneks jo vähän parempi olo kuin alkuviikosta. Fyysinen olo heikohko, johtuen Easy Diet-kuurista, jonka aloitin keskiviikkona. En kyllä aio olla kuin 8 päivää sillä, eli ens keskiviikon vielä. Tavoitteena oli siis saavuttaa se paino, joka mulla oli ennen viime ICSIn alkua. Se tavoite tuli jo täyteen tänä aamuna, eli vain neljän päivän kuurin jälkeen (torstaiaamusta oli lähtenyt -2,1 kg), mutta meinaan silti jaksaa jatkaa tuonne keskiviikkoon asti. Lisäksi oon kyllä nauttinut parina päivänä kaurapuuroakin ja joka päivä noiden pussiruokien lisäksi vielä protskujuoman.
 
Kokemuksia kellään naislääkäri J. Honkasesta? Onko minkälainen?

Miula oli syksyllä eka käynti kyseiselle lääkärille. Harmitti kun ei ollut yhtään perehtynyt miun tietoihin ja ei kuunnellut yhtään. Ja määräs miule clomeja just kun kerroin että kävin yksityisellä ja limis oli oviksen jälkeen tosi heikko. Sit piti pari kiertoa mennä inssiin clomeilla ja toista inssiä ei ees tehty kun limakalvo niin paska.En vaan saanut kyseisestä lääkäristä semmosta kuvaa et luottavaisin mielin voisi olla. Eli viimeisenä noista lääkäreistä hänelle haluaisin. Esa ja Antti on semmosia molemmat et luottaa niihin ja semmonen turvallinen olo et saa oikeenlaista hoitoa :) M:stä en oikein tiedä...ei oo ollut kun kerran nyt syksyn jälkeen, mutta nyt viimeisimmissä kerroissa miula on ollut Anne ja tosi hyvä juttu et aina sattunut sama lääkäri :) Oon kyllä ollut tyytyväinen ja Anne on hoitanut hommansa hyvin ja kertoillut tilanteita ihan kysymättäkin :)

Kukahan siellä on ensi viikolla???Kuka tietää??

Mie oon jo menettänyt yöunet ja sen kerran kun saan nukuttua nään kauheita painajaisia kuolleista sikiöistä, keskenmenoista jne... :( Tule keskiviikko PIAN!!!
 
Joo mulle jäi tästä J. Honkasesta niin paska maku suuhun että ei mitään järkeä. Ei oo niin paha mieli ollu ikinä kun on oven sulkenu perässään mut nyt tuli :( Tää sanoo ihan toista mitä toiset lääkärit mulle sanonu Siis E ja A :) Ja tosiaan ei ollu miun asioihin perehtynyt ja tienny miun asioista ollenkaan..
 
pulu, Antti pitäis olla ens viikolla. Tai ainakin P.T. sillon kun negasta soittelin, luetteli seuraavien viikkojen lääkäreitä niin "sain valita" kenelle menen siihen munatorvitarkistukseen, kun ei tässä tilanteessa sillä ajankohdalla oo niin väliä. Valitsin sitten Annen, koska tosiaan hän on ollut aina viime kerroilla ja teki sen löydöksenkin. Mut pulu siun pitäis siis olla ainakin hyvissä käsissä ens viikolla! :) Voimia ja rohkeutta toivottelen :heart:
 
Voi oispa Antti ensviikolla kun punktio ja siirto..se nimittäin osas tehä sen inssinki niin kivuttomasti että luotan siihen! Rowan tiiätkö minä päivinä Antti on? mulla siis tiistaina klo.9:30 punktio ja torstaina 10:30 siirto..
 
Mulla on ihan hyviä kokemuksi tosta J.Honkasesta=) harmi että muilla menny sen kaa plörinäks jutut. Ite olen huoamannu että aina on ite kyseltävä lääkäreiltä kaikki jos jotain haluu tietää,paljon ne ei oma ehtosesti rupee höpöttelee.

Yöllä meni masu kipeeks hieman siitä pregnylistä..ny ok ol..oottelen huomista kauhulla,pelottaa sikanaa siihe punktioon meno:ashamed:
 
Ultrassa käyty ja kaikki hyvin! Antti P lääkärinä ja oikein positiivinen kuva jäi.
Yksi sydän sieltä löytyi lyömästä oikeasta paikasta, eipä tässä nyt muu auta kuin hiukan huokaista. Jatkot sitten neuvolassa, jonne aika vasta kolmen viikon päästä. Milloin niitä seulontoja yms. tehdään, onko jollain parempaa tietoa?

tytylle kovasti tsemppiä punktioon, hyvin se menee!

Miten pulun vointi? Kauheita painajaisia olet nähnyt, toivottavasti saat mielenrauhan keskiviikkona!:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: hiippis81
Wienna > Mahtavaa! :flower: Voi kunpa me muutkin päästäisiin tuohon tilanteeseen pian. Tarrasukkia ja hyviä vointeja! Seuloja tehdään rv12 (niskapoimu) ja rv20 kieppeillä (rakenne). Pääsetkö polilla ultraan vielä siinä välissä vai oliko tuo se varhaisultra?

Piinailu on alkanut kivuliaana ja ihan mahdoton turvotus päällä. Olisikohan Puregonin tekosia, kun silloin alkoi kertyä? Luget alkoi heti väsyttää. Muuten on ollut kyllä yllättävän pirteä olo. Tänään en tosin ehtinyt kotosalla juurikaan puuhaamaan, mutta sain asioita hoidettua ihan kiitettävästi. Huomenna sitten taas uusi päivä ja toivon tämän fiiliksen jatkuvan.
 
Onnea Wienna! :heart:

Tulin vaan mainostamaan, että tilasin tuolta iHerbiltä pari purkkia 400mg vahvuista ubikinonia, mitä pulu suositteli. Kun sain sähköpostin, että tilaus on lähetetty, siinä tuli mukana koodi, jonka saa antaa kavereille. Eli uudet asiakkaat, jotka tilaavat tuolta, saavat $5 alennuksen tilauksen loppusummasta laittamalla koodin tilauksen yhteydessä. Halusin jakaa tuon koodin täällä, jos joku teistä haluaa myös tilata tuolta jotain (koskee siis vain uusia asiakkaita). Koodi: MEZ898

Kyllähän tuossa säästää, kun postikuluineen tilaukselle tuli hintaa 50 euron kieppeillä ja siinä riittää 400mg päiväannos neljälle kuukaudelle (yht. siis 120 kpl kun kaksi purkkia tilasin). Kun apteekissa maksaa 37 euroa 100mg kapselit (60 kpl).
 

Yhteistyössä