Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Pulu: Eivät mitanneet kun oli luomu tärppi. Sain positiivisen testi tuloksen ja ultrassa todettiin sikiökammio pienemmäksi mitä pitäisi, mutta koska omaaan hyvin vaihtelevan kierron niin odoteltiin vielä reilu viikko ja sitten tarkastettiin ultralla ja sain sitten niitin kun eivät löytäneet sikiötä. Kammio oli ja istukka mutta sikiö puuttu (?). Verikokeita eivät ottaneet vaan kärvistelin kotona. Olin ihan sekaisin koko sen odottelun ajan, itkin ja murehdin. Etenkin kun heräsin yhtenä aamuna hirveisiin kipuihin ja verenvuotoon, joka ei päivystyksen mukaan kumminkaan ollut kohdusta peräsin. Ja itkin ihan hirveesti kun kertoivat tuulimunaksi, tyhjennyksessä pilitin kipuja ja surua hoitajienkin läsnä ollessa. En muuten suosittele kenellekkään että menee moista läpi yksin, oli sen verran hirveä kokemus yksin kaiken sen surun keskellä. Mutta mie toivon todella sinulle parasta, ettet joudu moiseen. Lämpimiä ajatuksia ja rukouksia teille.
 
simpli :hug: oot siekin joutunu kovia kokemaan, voi että tuli surkumieli kun luin tuon :( On se vaan niin hemmetin vaikeeta toisille tää lisääntyminen. Miksi kaikki menee vaikeimman kautta, miksi annetaan välillä toivoa ja viedään se meiltä pois. En voi toivoa teille kun jaksamista, sitkeyttä ja että tämä kaikki vielä palkittaisiin :heart:
 
Pulu: Joten voimia ja jaksa uskoa kunnes toisin todistetaan. Luota vain arvojen kohoamiseen, kun se on hyvin yksilöllistä ja niin kauan kun se on arvojen sisällä niin mahdollisuus on. Ja jos haluat kurkistaa miten menee niin varaa oikeasti ultra aika. Se on ainut tapa rahoittaa mieltä ja ettei joudu painimaan peltojen kanssa alvariinsa. Itsellä oli mennä elämä ihan läskiksi sen tiedottomuuden kanssa kun sitä toivoi ja murehti koko sen ajan.
 
tyty86 Miula oli ekat pari pvää 200IU, sit 2x 175 IU ja loppu meni 225IU.Nuo annostukset on nii yksilöllisiä!!Kai miula ainakin vähän iän perusteella kattoivat. Varmasti kertoovat jos annostusta tarttee muuttaa jompaan kumpaan suuntaan sitten ultrassa :)

Täällä olo ihan ok.En tiiä millasia tuntemuksia mahassa pitäs olla, mut välillä vihlasee ja on tuntemuksia toisessa munasarjassa...://
 
Mulla taisi Puregonin annostus vaihdella 200-225 välillä, mutta minä nyt olenkin ikäloppu teihin muihin verrattuna!

ON; mullakin pieniä nipsaisuja aktiivisemman munasarjan seudussa, luuleeko se polo jotain ovista kehittävänsä? Nythän olisi normaalisti sen aika.
Muuten ei oikeastaan ole mitään oireita, sekin jo kohta alkaa huolestuttamaan...tulisi se ultrapäivä pian!

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
No voihan Lutinus :hug: Kyllä se vielä saattaa muuttua, pikku hiljaa...?

Tytylle piti kommentoimani, että se 150IU on ihan normi alotus annos ja kun oot nuori, niin ei ole odotettavissa että tartteis isommilla jo heti alkuun lähtee. Minulla oli koko ajan tuo sama 150IU, ei muutettu missään vaiheessa kun se jo riitti. Ekassa folliultrassa sitten sen näkee miten on lähteny käyntiin :)
 
Näinköhän toi 150ky on sopia annos, kun mä en ole tuntenut muniksissa yhtään mitään..:| en niin mitään, tosin en ole ku 3pv pistelly, mut siltikkin..pelottaa et keskiviikon ultrassa ei näy ku pari follia:ashamed:
 
tyty86: Noh sitten ne varmaan nostaa sulla annosta. Veikkaan 225. Miulla oli pieni tuntemuksia silloin, mutta ei mitään merkittäviä ja sitten folli ultrassa sanoivat ettei ole okein tehonnut niin nostivat annosta niin paljon että seuraavalla viikolla oli punktio.

Oma napaa: Ovulaatiotestiin tuli hymynaama. Olen kokeilut nuita viivatestejä, tänään sain selkeän viivan joka ei ollut yhtä vahva kuin kontrolliviiva, joten tein varmuudelle digitestin ja sieltä se naama tuli...:D Huomenna soittelemaan polille...:D Yeah!
 
  • Tykkää
Reactions: tyty86
Tänään onki vähän muniksia jomotellu..mä en tiiä onko se nyt toi puregon vai mikä, mutta kiukuttaa nyt enempi ku sillon pelkkien sumujen aikaan. Sumutellessa ei mieli muuttunu paljoakaan, mutta eilen vitutti melkei koko päivän..huoh..keskiviikona ois eka ultra ja perjantaina vika. Enviikolla punktio..
 
Taas mie oon täällä, koittakaa kestää. Kävin tänään yksityisellä että saisin tähän tilanteeseen vähän mielenrauhaa. Nytpä onkin vielä enemmän jännitettävää. Sykettähän sielä ei edes vielä näkynyt, joka pitäis olla ihan normaalia tässä tilanteessa, mutta nyt selvisi että ei ainakaan ole kohdun ulkopuolinen joka sinänsä rauhotti mieltä. MUTTA, siellä näkyi 2 ruskuaispussia!!!TÄH?Yksi alkio siis siirrettiin, mutta lääkäri oli sitä mieltä että kaksi pussia siellä on. Lääkäri ei pitänyt sitä millään tavalla positiivisena juttuna:( Mietin että voisko se toinen pussi olla siellä niin että sillon kun ne vuodot oli, niin toinen alkio olisi tullut pois. Ja mitä jos siellä oikeesti on kaksi ja toinen pussi on tyhjä.Kerkesin jo lukemaan että keskenmenon riski on todella suuri :( Ja miten siellä ylipäätänsä on kaksi?Ne oli ihan vierekkäin siinä, joka vois viitata et ois samasta munasta.Missähän vaiheessa sen alkion pitäisi jakaantua kahtia että kaksoset tulee??Oon ihan pihalla!Vai oisko tässä voinut käydä niin että kun miulahan oli pari munista selvästi isompia ja lääkitystä nostettiin pienempien mukaan että sieltä oiskin irronnut jo joku ennen punktiota ja oiskin tuo toinen "luomu". Lääkäri ei antanut turhia toiveita ja ei auta nyt kun odottaminen ja reilun viikon päästä ollaan varmasti paljon viisaampia.Ihan käsittämätöntä!!!Katto varmaan lääkäri ihmeissään et ei oo tällä naisella kaikki pääkopassa kunnossa kun en tienny itekö vai nauraa :D Siis kaksosethan ois enemmän kun tervetulleet, mutta lääkäri pelotti niin kaskoisraskaudella että iski jonkinlainen paniikki. On tää vaan niin ihmeellistä!!Toivon vaan että kaikki menis nyt hyvin ja kaikki päättys toivotulla tavalla.Nyt on pulu ihan ihmeissään ://
 
Pulu: Onpas jännittäviä uutisia:heart:. Eihän siellä tuossa vaihessa muuta tosiaan vois näkyäkään kuin ruskuaispussi, joten siltä osin kaikki kunnossa. Sykehän rupeaa tosiaan näkymään vasta rv6+. Alkohan voi hyvin jakautua vielä kohtuun siirtämisen jälkeen eli ihan mahdollista varmasti että identtiset kaksoset ois tulosaa. Toivottavasti raskaus etenee hyvin ja seuraavalla kerralla näkyisi jo kaksi sykettä:D
 
Onnetonpulu uskomatonta :)olisipa ihanaa että odottelu palkittaisiin kahdella kääröllä :) kerroit muuten että söit kortisonia "omalla luvallasi" millä annoksella söit ja milloin aloitit ? Mitä pkl.lla meinasivat asiasta ?

On: minä tein aamulla testin pp12 ja nega yllättäen taas. Vituttaa käyttää noita lugesteroneja... Kait se on pakko sinne viralliseen päivään työnnellä :) alan olla jo ihan kypsä ja jos pkl.lta ei heru lisätutkimuksia menen yksityiselle !!!
 
Viimeksi muokattu:
LutinusSanoppas muuta!!!Tiedän tunteen lisätutkimusten suhteen, vaikeeta saada!!Kovasti tsemppiä siule ja hyvinhän se vielä kerkee plussaks muuttua, mie pien peukkuloita :)En syönyt kun 10mg viitenä päivänä, aloitin päivää ennen punktiota ja koirieni prednisonia söin :D Empä ees oo maininnu polilla, mutta ei tuosta ainakaan haittaa ollu ;)Pitäkää meille nyt peukkuja, jookosta??!! Voi kun tämä vuosien tuska viimein palkittaisiin :heart:
 
onnetonpulu!
Hyvänen aika sentään millaisen pommin pudotit! Joku kaveri siellä kuitenkin on kasvamassa, hienoa! Olisihan se tuplaonni jos kaksoset tulisi, ilmeisesti nämä olisivat sitten identtiset. Pitäisikö sinun vielä tarkistaa polilta että siirsivät varmasti vain yhden alkion?;) Meillekin suunniteltiin alunperin kahden alkion siirtoa ja mietin jo että meniköhän siinä hässäkässä oljet sekaisin:LOL:
Nyt vaan positiivisella mielellä eteenpäin!
 
WiennaPommi tää on itellekkin enkä kyllä vieläkään jaksa uskoa että siellä tuplat olisi :D Ja on muuten tosi helppoa noitten lääkärien sanoa että nyt ajattelet vaan muuta, joo-o.Ei ihan niin helposti miulta ainakaan käy.Ja taas ootellaan yli viikko...Mitkäs siellä olotilat??
 
Pulu: Varovaiset onnittelut ja mie ainakin pidän täällä peukut hyvässä tanassa teille. Toi on oikeasti aivan mahtava uutinen.

Omaa napaa: Siirto torstaina ja toivon mukaan edes toinen selviää, kaksi viimeistä huurunenää siellä meitä odottelee...:D
 
Olihan nuo munat kasvanu :D oikeella 6kpl folleja ja vasemmalla 16kpl:O:D..oikee onki hiljasempi puoli ollu aina..mutta vasemmalla on paljon tavaraa tulossa. Perjantaina uusinta ultra ja samalla puregon annoksella mennään eli 150ky:) juoksukielto tuli jo kun toi vasen puoli on jo niin pullakka.
 
  • Tykkää
Reactions: simpli
Wienna: Onneksi olkoon! Olen jostain lukenut että jos syke näkyy ultrassa on keskenmenon riski entistäkin pienempi. Joten toivotan sinulle ja pikkuiselle kaikkea hyvää tulevaan.

Tyty86: Hienoa! Voin uskoa että juokseminen on kielettyä, koska itsellä tuntu ennen punktioo jo pelkä kävelimen munasarjoissa.

Omaa napaa: Mä täällä pidän yllä poppaskonsteja eli juon greippi mehut ja syön vitamiinit ynm. Nyt ensimmäisen kerran iski ihan kunnon pelko jos ei päästäkkään siirtoon siksi kun alkiot ei kestä sulatusta. Mä vaan toivon sitä niin kovasti...: /. Ja nyt todellakin toivon että kaikki menisi putkeen ja suuri lotto voitto olisi jos molemmat selviäisi ja lähtisi jakautumaan.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä