Ketä teidän suosikit on Idolsissa? Toivon että tuo Wellu, Pete ja Kalle ainakin olis finaalissa!

well
Wellusta jotenki tykkään, vaikka mieleen tulee "wannabevillevalo" ;). Hyviä miehiä mukana mm. Pete (isotukka), Kalle (lakkipää), Vesa (suomipoju)... Anna on kaunis ja sillä on kiva ääni, Saana on ihan persoonallinen. Muut ei nyt muistu mieleen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Saanalla on hirveän lyhyt kaula, muuten kivan olonen tyttö ja osaa laulaa. Sen Marikan pitäs laihduttaa. Se Jannike oli noista mitäänsanomattomin.
Laulaakos se kaulallaan? Pitäis varmaan mennä kaulanpidennykseen mutta ei taida keretä:( Paras ääni sillä Saanalla on!

 
Oliko se Saana se kikkarapää, semmone pieni ja pirtsakka? Ulkonäöltään ja eleiltään se sopis hyvin jokski gospel-laulajaksi tai jotain. :D Ja tulee mieleen että hän on Jeesuksen seuraaja. :D Mut mahtava plikka on. :)
 
vieras
Yllätys luvassa:
13. semifinalisti selviää sunnuntaina
9.10.2008 21:12

Häidensä takia poissa ohjelmasta ollut tuomari Patric Sarin saa valita yhden lisänimen jatkoon, kertoo MTV3.

Idolsin teatteriviikonloppu on ohi ja kaksitoista semifinaaleihin selvinnyttä kilpailijaa on tiedossa. MTV3:n nettisivujen mukaan tiedossa on kuitenkin yllätys, sillä Patric Sarin valitsee vielä yhden nimen jatkamaan kisaa.

Patric Sarin oli poissa teatteriviikonlopusta omien häidensä johdosta.

Nyt tiedossa olevat semifinalistit ovat Anna Puustjärvi, Jaana Leiniäinen, Jannike Sandström, Linda Herranen, Marika Tyyvi, Saana Liikanen, Daniel S. Diago, Kalle Löfström, Koop Arponen, Pete Parkkonen, Vesa Suonto ja Wellu Rowaltz.

IL
 
Mä jäin miettimään sitä ku luin tuolta maikkarin sivuilta esittelyt noista, et naisista kovin moni tekee työkseen tai opiskelee musiikkia. Olin vähän, että höh :( Onko tää menossa ammattilaisten kisoiksi koko homma?

Kyllähän ammattilaisten luuliskin osaavan laulaa.... :whistle:

Hanna Pakarinen on mun ainoa idoli, trukista löydetty luonnonlahjakkuus :)
 

Yhteistyössä