Ketä palstalaisia ootte nähnyt?

  • Viestiketjun aloittaja Kysymys
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Pinkin, bambiinon, Viiviliinan siskon( :D ), ronttosen...En kai muita..kait :whistle:
Höbänä unohtu sun listaltas :D Me tullaan, kun toi yks nyt vaan heräis |O
Tulkaa tulkaa..ennenku täälä on tylsyyteen kuollu vainaa

:eek: :whistle: ;)
Mulla on kans ihan sika tylsää, mutta ylläri pylläri,että tuo laps vaan nukkuu ja nukkuu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Pinkin, bambiinon, Viiviliinan siskon( :D ), ronttosen...En kai muita..kait :whistle:
Höbänä unohtu sun listaltas :D Me tullaan, kun toi yks nyt vaan heräis |O
Tulkaa tulkaa..ennenku täälä on tylsyyteen kuollu vainaa

:eek: :whistle: ;)
Mulla on kans ihan sika tylsää, mutta ylläri pylläri,että tuo laps vaan nukkuu ja nukkuu...
Herätä se termiitti :D
Meidän termiitti on nukkunu jo 4.5 tuntia :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Paljon turkulaisia =)
Vilinäiti, Helmikana, Kipinäsääri, Lillerilalleri, nedra, mutteri, Kevätaurinko, Vepasto, Santtulin äiti ovat ainakin ihan läheisiä ystäviä, nähnyt olen sen lisäksi varmaan kymmenen-viisitoista muutakin =) toivottavasti en unohtanut ketään tosi tärkeää :D
:eek: Minne minä jäin? :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Paljon turkulaisia =)
Vilinäiti, Helmikana, Kipinäsääri, Lillerilalleri, nedra, mutteri, Kevätaurinko, Vepasto, Santtulin äiti ovat ainakin ihan läheisiä ystäviä, nähnyt olen sen lisäksi varmaan kymmenen-viisitoista muutakin =) toivottavasti en unohtanut ketään tosi tärkeää :D
:eek: Minne minä jäin? :D
huomasiks tosta kakkossivulta ku panppen muistutuksen jälkeen vähän korjailin :D :D :D
 
vieras
Mä en ole ketään varsinaisesti tavannut, mutta Hölmölän-Iitaa näen aina silloin tällöin tuolla kaupoissa. Tosin vasta jokin aika sitten tajusin yhdistää nikin tähän henkilöön.
 

Yhteistyössä