miksei sais? eihän mariakaan ollut talossa kuin viikonAlkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:mä luulen että Heliä ei saa vielä äänestää? mutta ite veikkaan että Kadi, Satu, Henri. kaksi kolmesta tai kaikki kolme.
Kato joku muukin toivoo samaa..Alkuperäinen kirjoittaja vili43:TOIVON, että Satu olisi äänestyksessä.
En mä muita sieltä pois halua .
yleensä kesken kauden tulleita ei saa ekalla viikolla äänestää. voi se olla tietty nyt eri systeemi.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:miksei sais? eihän mariakaan ollut talossa kuin viikonAlkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:mä luulen että Heliä ei saa vielä äänestää? mutta ite veikkaan että Kadi, Satu, Henri. kaksi kolmesta tai kaikki kolme.
Mun mielestä se Timo sais itte hävetä. oksettava tyyppi.Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:Mä toisaalta toivoisin että olisi ainakin Satu.. Niinkuin mtv3 sivuilla oli juttua että lähes kaikki haluaisivat sadun sieltä pois.. Mahtaa satua sitten hävettää tms kun näkee ne timon päiväkirjahuone - puheet...
No, on se kans joo.. Mut satu ei voi kun itteään syyttää tiesivät toisensa varmaan yhden päivän niin olivat jo "yhdessä"... jne.Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Mun mielestä se Timo sais itte hävetä. oksettava tyyppi.Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:Mä toisaalta toivoisin että olisi ainakin Satu.. Niinkuin mtv3 sivuilla oli juttua että lähes kaikki haluaisivat sadun sieltä pois.. Mahtaa satua sitten hävettää tms kun näkee ne timon päiväkirjahuone - puheet...
juonittelusta sai rangaistuksen kahdesti, se voi vaikuttaa muiden mielipiteisiin.Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:että Kadi vois olla toinen? Onko se tehnyt jotakin sellaista...?
Kadi ollut mun lemppari alusta asti =) :heart:
Tätä en oo kuullutkaan, mitenkä niin pahoinpitelijä?! Missä niin on lukenut? :/Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Musta se Heli on tosi tylsä, ei mikään kovin nätti ja lisäksi sekopää ihmisten pahoinpitelijä. Sattumanvaraisesti oli hänen uhrinsa valittu. mun mielestä tommosia ei pitä edes ohjelmaan ottaa.
Mut eihän muut tiedä, ketä rangaistuksen aiheutti. Vai oonko väärässä?Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:juonittelusta sai rangaistuksen kahdesti, se voi vaikuttaa muiden mielipiteisiin.Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:että Kadi vois olla toinen? Onko se tehnyt jotakin sellaista...?
Tietää. Ensin juonitteli Kadi ja Tiina, sitten Kadi, Heka ja Timo. Joutuivat itse kertomaan rangaistukset asukkaille.Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:Mut eihän muut tiedä, ketä rangaistuksen aiheutti. Vai oonko väärässä?Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:juonittelusta sai rangaistuksen kahdesti, se voi vaikuttaa muiden mielipiteisiin.Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:että Kadi vois olla toinen? Onko se tehnyt jotakin sellaista...?
Lehdissä.Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:Tätä en oo kuullutkaan, mitenkä niin pahoinpitelijä?! Missä niin on lukenut? :/Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Musta se Heli on tosi tylsä, ei mikään kovin nätti ja lisäksi sekopää ihmisten pahoinpitelijä. Sattumanvaraisesti oli hänen uhrinsa valittu. mun mielestä tommosia ei pitä edes ohjelmaan ottaa.