Ketä julkkista palstalainen muistuttaa?

  • Viestiketjun aloittaja Keksikääs lisää
  • Ensimmäinen viesti
äiti 44 v
Suzyanne tosiaan muistuttaa Einiä ! Samanlaiset isot jäänsiniset silmätkin ja suukin on samaa tyyliä, sensuelli ja näyttävä.

Ketäs minä muistutan? Omaa isääni :D
 
Minä muistutan ulkonäöltäni Danny de Vitoa.

Joskus teininä, 80-luvun alussa voitin jossain look-a-like kisassa palkinnon prinsessa Dianan muistuttamisesta ja olin kyllä perin ja juurin loukkaantunut (vaikka palkinnon huolinkin).
:)
 
Viimeksi muokattu:
JONSERED Karhunkantaja
Minä muistutan ulkonäöltäni Danny de Vitoa.

Joskus teininä, 80-luvun alussa voitin jossain look-a-like kisassa palkinnon prinsessa Dianan muistuttamisesta ja olin kyllä perin ja juurin loukkaantunut (vaikka palkinnon huolinkin).
:)

De Vitossa on sentään charmia.;)

Kuvittelepa tätä: äijäni alkaa muistuttaa Ron Jeremyä ja Vesa-Matti Loiria, saman aikaisesti!! Kortisoni on ihmeainetta.:whistle:
 
Suzyanne
Eini on joskus asunut täällä. :D
Olen aina tykännyt hänestä, jotenkin symppis tyyppi, musiikistaan tosin en liiemmin. Minusta hän on hyvinsäilynyt ikäisekseen, eikös ole jo yli 50 v., en jaksa tarkistaa ikää. Mutta olisi kiva jos itse vanhenisin yhtä tyylikkäästi, jota en usko, ellen sitten onnistu lopettamaan tupakointia. (Saa kivittää ihan vapaasti, repsahdin kun aloitin syksyllä työt.) :ashamed:
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23039154:
Suzyanne tosiaan muistuttaa Einiä ! Samanlaiset isot jäänsiniset silmätkin ja suukin on samaa tyyliä, sensuelli ja näyttävä.

Ketäs minä muistutan? Omaa isääni :D
Kiitos. :heart:

Pistä oma kuvasi, niin kerromme ketä muistutat. :)
 
"sone"
Anita Hirvosta nuorempana!!!! :0 Nyt on varmaan lähempänä täydellisten naisten Susan (+10kg). Elämäni suurin kohteliaisuus ulkonäköön liittyen on Catherine Zeta- Jonesiin vertaaminen... :)
 
äiti 44 v
Kiitos. :heart:

Pistä oma kuvasi, niin kerromme ketä muistutat. :)
Ovela veto :D

En laita enkä edes osaisi kuvaa tänne linkittää mutta isääni minä poloinen muistutan ja isä oli kotipaikkakunnan pikkujulkkis kun heilui aktiivisesti mukana politiikassa :) Nykyisin on eläkkeellä ja rauhoittunut ja senverran kaljuuntunutkin että muitutan häntä "onneksi" vähemmän!
 
Kun mulla oli ihan lyhyt kynitty fleda, muistutin kai Kata Kärkkäistä >(juu sama väritys saattoi olla)

Usein kuulen kuinka olen tutun näköinen tai muistutan jotain, nimetä ei ihmiset kuitenkaan osaa ketä..tai sitten ole tusinanaama ja siksi saan kyseisiä kommentteja :D
 
De Vitossa on sentään charmia.;)

Kuvittelepa tätä: äijäni alkaa muistuttaa Ron Jeremyä ja Vesa-Matti Loiria, saman aikaisesti!! Kortisoni on ihmeainetta.:whistle:
Nojaa. Vesku on yllättävän hottis livenä kun sen kaa juttelee.
Ron Jeremyä en ole tavannut.
:D

PS. Minun miehelläni on myös kortisoni"vammoja" ihossa eism niskassa pitkäaikaisen altistuminen vuoksi. Käyttänyt sitä siis koko ikänsä.
Sinun miehelläsi lyhytaikaisempi käyttötarve eli taitanee palautua ennalleen...
:)
 
JONSERED Karhunkantaja
Nojaa. Vesku on yllättävän hottis livenä kun sen kaa juttelee.
Ron Jeremyä en ole tavannut.
:D

PS. Minun miehelläni on myös kortisoni"vammoja" ihossa eism niskassa pitkäaikaisen altistuminen vuoksi. Käyttänyt sitä siis koko ikänsä.
Sinun miehelläsi lyhytaikaisempi käyttötarve eli taitanee palautua ennalleen...
:)

Täytyy nyt odotella diagoosia, että tietää, kuinka lyhytaikainen käyttö tulee olemaan. Toisaalta, jos mies on yli 50-vuotias, on todennäköistä, että paljoa yli 30 vuotta ei tarvitse kortisonia popsia.

Pääkin on kuin jalkapallo, niska ja kaula aivan turvoksissa. Eli uppiniskaisuus sen kuin korostuu... ei nöyrry pää taipumaan kumpaankaan suuntaan.;)

Huomiseksi sain tuon taas osastolle tutkimuksiin. Viime viikko meni sivu suun, kun joutui jäämään kotimieheksi minun ollessani Stasin kanssa sairaalassa pari yötä.
 
Täytyy nyt odotella diagoosia, että tietää, kuinka lyhytaikainen käyttö tulee olemaan. Toisaalta, jos mies on yli 50-vuotias, on todennäköistä, että paljoa yli 30 vuotta ei tarvitse kortisonia popsia.

Pääkin on kuin jalkapallo, niska ja kaula aivan turvoksissa. Eli uppiniskaisuus sen kuin korostuu... ei nöyrry pää taipumaan kumpaankaan suuntaan.;)

Huomiseksi sain tuon taas osastolle tutkimuksiin. Viime viikko meni sivu suun, kun joutui jäämään kotimieheksi minun ollessani Stasin kanssa sairaalassa pari yötä.
Kovilla olette, mutta uskon yhä että kääntyy homma hyvin päin jahka diagnoosi löytyy.

:hug:
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23039302:
Ovela veto :D

En laita enkä edes osaisi kuvaa tänne linkittää mutta isääni minä poloinen muistutan ja isä oli kotipaikkakunnan pikkujulkkis kun heilui aktiivisesti mukana politiikassa :) Nykyisin on eläkkeellä ja rauhoittunut ja senverran kaljuuntunutkin että muitutan häntä "onneksi" vähemmän!
Eli sä OLET mies!
 
punapää pisamanaama
Ashley Tisdale, Ulrika Johnson, Scarlett Johansen ja Aston Kutcher.

Siis MyHeritagen mukaan, 75-80%.

Livenä tuskin kenellekään tulisi mikään edelle luetelluista mieleen :D Oikeasti en näytä oikein keneltäkään julkkikselta.
 
mulle tuli Janeane Garofalo (80%) ja toisel kuvalla sama 83%. seuraavat onki sit miehiä kuten James Spader, Aki Hakala, Chester Bennington.....

kokeilin viel yhen kuval jossa ei oo silmälaseja niin tuli Ann-Margret ja Claudia Cardinale
...huvittavinta on se et mä en tiedä varmaan yhtäkään noista....
 

Yhteistyössä