Ketä ikävöitte juuri nyt?

Itse ikävöin opiskelukaveria parin vuoden takaa. Koulun vaihtojen takia yhteys katkesi. Mun on niin ikävä tätä ihmistä, rempseän letkeää elämän asennetta ja iloista luonnetta. Monesti ajattelen et mitä tää henkilö kommentois siihen ja tähän asiaan. Hymysuin mustelen toilailujamme koulussa. Yhdessä haaveiltiin perheestä ja lapsista. Nyt kun omat toiveet elämästä on täyttyneet haluaisin tietää miten tällä ex-kaverilla menee...
 
Mya
Mä olen tässä muutaman päivän kaipaillu yhtä ystävääni joka kuoli reilu vuosi sitten. Meillä oli tapana juuri tällaisina kesäiltoina istuskella parantamassa maailmaa, joten kauniit keäsillat saa toisinaan kaipaamaan häntä.

Kaipaan myös perhettäni...eli siisn lapsuuden perhettäni
 
Meillä ukko lähti tänään kaverinsa kanssa toiseen päähän Suomea ja ressasin ( :D :ashamed: ) sitä matkaa varmaan viikon, niin mieskin jo sanoi, että on se hirveetä, ku ukko poistuu kotoa kerran 11 vuoden aikana, niin akka on aivan ihmeissään ja hermona.. Eli nyt on ikävä ukko kultaa.. :D Niin ja en siis ollut hermona hermona, vaan ihan vaan ressasin sitä ku ukko ei tosiaan ole käynyt missään tuollaisella reissulla aiemmin.. seli seli.... mee nukkuun... mutta kuitenki... (mitenhän se pärjää yksin isossa maailmassa...) :)
 
mammely
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 01:35 Tiina kirjoitti:
Itsarin tehnyttä ensi rakkauttani... Siitä on jo 17 vuotta mutta silti kausittain sydämestä puristaa...
myös kaipailen elämänsä päättänyttä ex-avokkiani.aikaa kulunut 8v..mutta koskaan ei voi unohtaa! vaikka uusi elämä,lapset ..uusi mies jne
 
no ihan ekana tuli mieleen esikoinen ja sit kaks vanhimpaa jotka ei enää asu kotona.
ja kyllä sitä miestäkin on ikävä.
äitiä, isää, siskoa, kummityttöä. he ovat kaikki rakkaita.
mutta eniten ikävöin esikoistani joka kotona ja minä töissä;(
 

Yhteistyössä