ketä ei kiinnosta

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mua ei oo kiinnostanu sen jälkeen ku laillisesti oon alkanu pääsee baareihin. kait siitä meni se viehätys :) mulla ei ees koskaan oo hauskaa siellä ku mun kaverit menee sinne keskustelemaan eikä tanssimaan munkaa :)
 
Eipä oikein kiinnosta. |O Eilen sai kaveri houkuteltua mutkin mukaansa mutta aika tylsää oli, varsinkin kun kaverillani oli joku ihme rooli kaiken aikaa päällä. Hermo meinasi palaa! En tiedä mikä mahtoi olla syynä kummaan käytökseen. Kun kaverini haki mut siskonsa kanssa ei kaverini edes moi sanonut :/ Baarissa sama meno jatkui. Siskonsa kanssa kyllä jutteli mutta kun yritin sanoa jotain olivat niinkuin mua ei olisikaan. Että en mene vähään aikaan baariin, ainakaan samassa seurassa.
 
Joskus kesällä on mukavaa istuskella kavereiden kanssa teransella, mutta ei mua mitkään kuppilat/räkälät tod. kiinnosta. Eikä sen enemmin mitkään tanssikapakatkaan, lavatansseihin tosin jos Mies joskus veisi.. Ehkä ensikesänä :D
 
minulla itselläni on henk koht parempiakin tapoja ja paikkoja viettää aikaa. Kotonakin voin sen lasillisen ottaa ja kaverit on kotiin tervetulleita jos sattuvat näille kulmille eksymään vapaaehtoisesti tai pyynnöstä.
eri juttu käydä ulkona syömässä tai vaikka lomaillessa iltakävelyn lomassa piipahtaa yhdellä lasillisella (ja lapsetkin vielä mukana!)
 

Yhteistyössä