ketä ajattelee näin

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
et on miehiä, jotka on hyviä panee ja miehiä jotka ei oo?

Siis kun mun ex aina jaksoi ottaa paineita millanen hän on verrattuna muihin. Ja meillä kun ei seksi oikein pelannut, niin herneethän siinä oli nenässä. Vaan mä uskon, et hän on varmasti ihan taitava mies sängyssä oikean kumppanin kanssa. Pitää vaan tietyllä tasolla haluta samanlaista seksiä kumppanin kanssa ja oikeanlaiseen makuuhuonekemiaan kuuluu että osaa tulkita toisen oikein, mistä se pitää ja mistä ei.

Kai nää on itsestäänselviä asioita useimmille, ainakin meille naisille. Mutta miksi mies syyttää aina itseään?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tx:
Kannattaa kanssa muistaa, ettei kumpikaan ole ajatustenlukijoita.

Kielitaitosta porukkaa kaikkityyni.
Mä näytän aika selkeästi eleilläni mistä pidän. Jos ei sen vertaa osaa mun elehdintää lukea, niin vika on kemiassa.
 
Mr Muscle
Muistakaahan, että kieliopilisesti oikein tämä kysymys kuuluisi: "ketkä ajattelevat näin?"
Suosittelsin teitä hyvät palstailijat lukemaan kielioppia huikan tarkemmin.

Oikein ankeaa ja tylsää tulevaa vuotta 2009.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mr Muscle:
Muistakaahan, että kieliopilisesti oikein tämä kysymys kuuluisi: "ketkä ajattelevat näin?"
Suosittelsin teitä hyvät palstailijat lukemaan kielioppia huikan tarkemmin.

Oikein ankeaa ja tylsää tulevaa vuotta 2009.
Satakuntalaista ja turkulaista murrettahan tuo on...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
:LOL:
Ankeaa ja tylsää se vuosi tulee olemaankin, jos vain kielioppia miettii, kun seksistä puhutaan...
:heart: Nautinnollista kieli oppia kaikille,,, :whistle:
Minä olen käsittääkseni kokeillut käytännön kielioppia kaikkien murrealueiden edustajien kanssa, joten tietänen, mistä puhun :saint:
 

Yhteistyössä