H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mikkeliläinen;23985314:tosta kyllä oon eri mieltä. keskustan lähellä on nuijamiehen alue, ja minusta se on rauhallista aluetta. saksala on toinen paikka, lähellä keskustaa ja todella rauhallista ollut( olen asunut sielä ennen) emolan ja rouhialan alue on myös mielestäni rauhallista ja suht koht lähellä keskustaa.
Saksalassa nyt vaan on jatkuvasti huumekuskeja, sieltä lähtee autot aika helposti. Itse en lapsien kanssa sinne muuttaisi.
Itse en ymmärrä tätä Mikkelin terveyspalveluiden mollausta.
Me olemme aina apua saaneet, kun ollaan sitä oikeasti tarvittu. Huvin vuoksi ei kyllä lääkärissä juostakaan. Neuvolakäyntejä täällä on enemmän kuin esim. Kuopiossa, jossa on sentään yliopistollinen sairaala!
Viimeksi kun asuin Mikkelissä, niin en juuri viihtynyt. Ehkä se johtui siitä alituisesta rynnäkkökiväärin kanssa leikkimisestä.
Viimeksi kun asuin Mikkelissä, niin en juuri viihtynyt. Ehkä se johtui siitä alituisesta rynnäkkökiväärin kanssa leikkimisestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä oom Mikkelistä;23986068:Mikkeli on mukava paikka asua. Mutta. Kyllä etelä-savolainenkin kyräillä osaa, eli eivät kaikki ole mukavan leppoisia...Ystävystyminen mikkeliläisen kanssa ei ole aina itsestäänselvyys, olen saanut enemmän ystäviä muualla asuessani. Mutta ehkä jollain muulla voi olla päinvastaisia kokemuksia.