ketään joka olis oikeasti saanut apua selvännäkijältä elämänpolullaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja risteys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

risteys

Vieras
Tuossa kysymys. Oon miettinyt pitäskö mennä jonkun näkijän luo, mitään mustalaiseukkoja en tarkoita. Tuntuu että olen elämän risteyskohdassa ja
tulee väkisinkin mieleen että jos olisin aikoinaan tiennyt mitä tehdä(lapsen isää tarkoitan) asiat vois olla paremmin. Elämä tökkii nyt niin ja muutoksen on tultava, sen tuntee ihan luissa.
Auttaisko jos kävisin jollain joka vähän avittais ja vahvistaisi ajatuksiani?
Kellään positiivisia kokemuksia kenestäkään?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
no ne mihin voi soittaa, on ihan huijareita oikeesti. Mutta en tiiä ketää ennustajia, kannattaa ettiä googlen kautta

Varmaan suurin osa on, ihan rahastusta. Nuorena ahdistuksessani menin soittamaan yhdelle linjalle johonkin pohjoiseen, muija selosti yhteen putkeen
puuta heinää, ihan luettelomaisesti.
Täytyy kai googlettaa, jos nyt uskallan sitten joskus mennä.

Olen ihan itse katsonut tarotkorteista neuvoja itselleni, kirjojen ym avulla, ja siitä on kyllä ollut apua! Itseen nyt ainakin voi luottaa, tilaa vaikka netistä kortit ja jokunen kirja ja tutustu, et ainakaan voi tulla huijatuksi!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Olen ihan itse katsonut tarotkorteista neuvoja itselleni, kirjojen ym avulla, ja siitä on kyllä ollut apua! Itseen nyt ainakin voi luottaa, tilaa vaikka netistä kortit ja jokunen kirja ja tutustu, et ainakaan voi tulla huijatuksi!

ja humpuukia ja ennustamista tai tai ei, mutta korttien tutkiskelu on saanut minut ottamaan erilaisia mahdollisuuksia huomioon ja auttanut ajattelemaan laveammin ja selkeämmin!

Tiedän, että ihan oikeitakin näkijöitä on! "Puskaradion" kautta kuulee varmimmin. Mutta tosi asia on, että kaikki vastaukset ovat jo sinussa! Kirjallisuuden, korttien yms.avulla saat kosketuksen omaan sieluusi ja löydät kaiken, mitä ikinä haluat tietää! Onnea matkaan! :)

Lisään vielä, että monet "ennustajat" saavat sinut vain toteuttamaan itse näitä ns.ennustuksia. Tulevasuuteen on sikäli mahdotonta katsoa, että aina voit vaikuttaa omaan tulevaisuuteesi omilla valinnoillasi! Siksi kannattaa tutkiskella itseään, omia ratkaisujaan taaksepäin ja kuunnella sielunsa ääntä. Jos jotain asiaa et voi muuttaa, muuta suhtautumistasi siihen!

mä kävin kerran ja pelottavan tarkasti osasi kertoa minusta ja elämästäni. ja olin TARKKA etten kertonut hänelle mitään sellaista joista olisi voinut päätellä jotain.

olin raskaana silloin ja kertoi että saat pojan, no niin sainkin. hän kertoi myös että tämä poika tulee olemaan jotenkin läheisempi isälleen kuin aikaisempi lapsi. näinkin kävi. osasi kertoa vuoden jolloin lähden opiskelemaan, ja näin kävi. kertoi myös että jossain vaiheessa lopetan sen koulun. niin kävi.

Sain yks kerta täällä ennustuksen. Kuvittelin, että joopa joo.

En laittanut itsestäni mitään tietoja. Eka tuli selostus millanen olotila mulla on ja se osu nappiin. Sit kysy mitä haluan tietää ja kysyin. Ja oli sit totta tai ei, mutta meni nappiin lasten lukumäärä ja meni nappiin mun luonne ja meni nappiin myös se mitä olin juuri ajatellut edellisenä päivänä tehdä sen kysymyksen eteen jonka esitin.

Totta tai ei, mutta se anto ihan pirusti voimia mulle ja piti ihan tulostaa muistoksi se paperi. Ja vastauksen myös siihen tärkeimpään kysymykseen jonka takia taas jaksan jatkaa.

Mä sain!!

Selvännäkijä näki, että mulla on jokin lukko alakerrassa. Mietin asiaa pitkään, kunnes selvisi, että tamponi oli unohtunut. Kiitos hänelle, joka pelasti elämäni tulehduksen aiheuttamalta kuolemalta.

Alkuperäinen kirjoittaja rupsukka harmaana:
Tiedän, että ihan oikeitakin näkijöitä on! "Puskaradion" kautta kuulee varmimmin. Mutta tosi asia on, että kaikki vastaukset ovat jo sinussa! Kirjallisuuden, korttien yms.avulla saat kosketuksen omaan sieluusi ja löydät kaiken, mitä ikinä haluat tietää! Onnea matkaan! :)

Niin ajattelenkin että vastaukset ovat sisimmässäni. Olin yks syksy tilaisuudessa ja siellä sain arvan jolla pääsin edulliseen tarot-juttuun.
Kaikki mitä se nainen sanoi, oli jo valmiiksi mun sielussani.
Sain vain vahvistuksen omille tuntemuksille.

Mietin sitä että kuinka paljon pitäs luottaa omaan intuitioon; se kertoo
nytkin mulle että mun pitäs asua muualla, sitten tulee mieleen että missäs se
mun uusi mies on jne.

Vaikka kaikki ei uskoisikaan niin tässä kerran olin hengellisessä tilaisuudessa ja mulle näytettiin
yks juttu. Siis näkynä, no tämä on henkimaailman juttuja mutta se oli voimakas kokemus.
Ja vähän aikaa sitten sain tiedon että yksi vaihe elämässäni on ohi joka liittyy lapsen isään.
Täten tämä näkyni sopisi sitten tulevaisuuteen....jos hyvin sattuu, olen täällä joskus vielä
kirjoittelemassa sitten kun kaikki on tullut todeksi.

Yhteistyössä