T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii Harmaana:Oon rv 36+0 ja raskaushepatoosin kanssa yritän selvitä kotona.
Kutisee niin että sattuu ja meinaa itku tulla.
Olin just eilen aamulla lääkärissä ja arvot kaikki hyvät mutta olo on kaikkea muuta ja vaan pahenee
en viittis lähteä päivystykseenkään kun ei ne pysty tekemään siellä mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Huomenta. Täällä hereillä , kohta töihin. Tyttö lähtee mukaani tutustumaan mun työhänSitten ajoissa kotiin. Ihana koti-ilta tiedossa .. saunaa, ruokaa, raketteja ja takassa paistellaan makkaraa perinteen mukaan . :heart:
Mutta ensin työmaalle . B)
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Hereillä ollaan, enään reilu tunti ja pääsee nukkumaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Hereillä ollaan, enään reilu tunti ja pääsee nukkumaan![]()
Kohtalotoveri
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Tää potilas lähtee sitten taksillä päivystykseen... Verenpaineet 150/105, järjetön kutina, sormet turvoksissa ja en saa vauvaa liikkumaan...
Oon niin väsynyt että itku meinaa tulla :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Tää potilas lähtee sitten taksillä päivystykseen... Verenpaineet 150/105, järjetön kutina, sormet turvoksissa ja en saa vauvaa liikkumaan...