Ketään hereillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tinii harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon rv 36+0 ja raskaushepatoosin kanssa yritän selvitä kotona.
Kutisee niin että sattuu ja meinaa itku tulla.
Olin just eilen aamulla lääkärissä ja arvot kaikki hyvät mutta olo on kaikkea muuta ja vaan pahenee :(

en viittis lähteä päivystykseenkään kun ei ne pysty tekemään siellä mitään :(

Täälläkin valvotaan taas vaihteeksi.vessahätään heräsin ja sitten alko närästää,asiat pyörii mielessä jne.toivottavasti sitä nukahtaa vielä ennenkuin muksut alkaa mekastaa.

Tinii,ei kuulosta yhtään kivalle vaivalle :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii Harmaana:
Oon rv 36+0 ja raskaushepatoosin kanssa yritän selvitä kotona.
Kutisee niin että sattuu ja meinaa itku tulla.
Olin just eilen aamulla lääkärissä ja arvot kaikki hyvät mutta olo on kaikkea muuta ja vaan pahenee :(

en viittis lähteä päivystykseenkään kun ei ne pysty tekemään siellä mitään :(

Voi ei...

:hug:

Huomenta. Täällä hereillä , kohta töihin. Tyttö lähtee mukaani tutustumaan mun työhän :D Sitten ajoissa kotiin. Ihana koti-ilta tiedossa .. saunaa, ruokaa, raketteja ja takassa paistellaan makkaraa perinteen mukaan . :heart:

Mutta ensin työmaalle . B)

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Huomenta. Täällä hereillä , kohta töihin. Tyttö lähtee mukaani tutustumaan mun työhän :D Sitten ajoissa kotiin. Ihana koti-ilta tiedossa .. saunaa, ruokaa, raketteja ja takassa paistellaan makkaraa perinteen mukaan . :heart:

Mutta ensin työmaalle . B)

Mitä sä teet työkses kun oot niin aikasin aina täällä?

Tää potilas lähtee sitten taksillä päivystykseen... Verenpaineet 150/105, järjetön kutina, sormet turvoksissa ja en saa vauvaa liikkumaan...

Oon niin väsynyt että itku meinaa tulla :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:
Tää potilas lähtee sitten taksillä päivystykseen... Verenpaineet 150/105, järjetön kutina, sormet turvoksissa ja en saa vauvaa liikkumaan...

Oon niin väsynyt että itku meinaa tulla :'(

:hug: :hug:
Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin teillä

Hengissä ollaan molemmat!
Pienen sykkeet vähän liian tasaiset mutta virkosi hieman kun labratäti valutti mun kädestä veret pitkin lattioita...

Näyttäs siltä että uv vietetään osastolla, jippijaijee :/

Yhteistyössä